100happydays #2

péntek, április 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Az előző résznél írtátok, hogy szeretitek az ilyen posztokat, így itt is következő 20 napot összefoglaló kis gyűjtemény. Voltak pörgős és lustizós napok is, de mindent összevetve nagyon gyorsan eltelt ez az időszak. A tovább gombra kattintva jönnek a képek.


21. Blogolós, nasizós vasárnap délután
22. Teljes kiőrlésű tortilla sok zöldséggel, husival ebédre; rúzsceruzát hozott a postás; elmentem bevásárolni és cipővel jöttem haza
23. Tudom, hogy nem kellene ilyen zacskós levest enni, de néha megengedem magamnak,mert nagyon szeretem
24. Új cipő felavatva, és csodával határos módon nem törte fel a lábam

25. Közelednem a Glamour-napok, elkezdődött a felkészülés
26. Nincs is jobb annál, mikor így telik a délelőtt
27. Csodás tavasz van
28. Isteni finom pisztáciás étcsoki
29. Séta közben találtuk
30. Imádok ágyban reggelizni és mesét nézni közben
31. Végre van finom(!) eper
32. Idei első nap a futópályán
33. Szakdoga felénél megvolt a beszámoló
34. Öregszem. Elmegyek bevásárolni és virággal jövök haza
35. Fincsi kölesgolyó
36. Ebéd utáni kávé, hogy ne aludjak el
37. Imádom a kesudiót (sajnos a bőröm kevésbé)
38. Kedvenc sajtom gyümölccsel uzsira
39. Lovely csomagot hozott a postás
40. Csodás napot töltöttünk Budapesten
Ennyi lett volna az elmúlt 20 nap. Elég gyorsan eltelt, mindig van mit csinálni, de igyekszem mindenre időt szakítani. Ha szeretnétek nézelődni a további képek között ITT megtehetitek.

Nektek mivel teletek az elmúlt napok? 


Csodás napot!

Ági

8 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a zacskós levest, igaz én sem eszem rendszeresen, de ezek a kínai levesek szuperek :)
    Nagyon jó képek ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó! Tudnád mennyit ettem ilyet mikor kolis voltam középsuliban. Rendes konyha, ahol lehetett volna főzni nem volt, hűtő se igazán,(egy volt de addig volt benne a kaja amíg beraktam...) ráadásul télen hideg is volt, úgyhogy nagyon jól esett ezzel melegedni. :)

      Törlés
  2. Tetszenek a képek, a Minni&Mickey müzlis tál nagyon tetsziiiik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tagadom, volt nagy öröm, mikor megkaptam. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó képek! :) Az a Lindt csoki fincsi. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony fincsii ;) Ráadásul azért diétába is belefér 1-1 kocka ;)

      Törlés
  4. szupik. :) Gratula a nyereményhez. :) Azt hiszem a kávés kép után úgy megkívántam a kávét, hogy iszok is egyet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nekem is mindig ez a bajom, hogy ha kávét látok, rögtön innék. :D Bár annyira nem pörget fel, hogy ne tudnék tőle aludni, szóval nem gond. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...