Bomb Cosmetics Árvácska Fürdősüti

kedd, április 08, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments


Hétvégén végre időt tudtam szakítani arra, hogy ráérősen pihenjek egy kád jó meleg vízben, és végre fel tudtam használni a februári Pixibox-ban lévő Bomb Cosmetics fürdősütit. A továbbra kattintva olvashatjátok a tapasztalataimat.

Régóta érdekeltek a Bomb Cosmetics fürdőtermékei, de sajnos nálunk nem igazán voltak kaphatóak (szerencsére kb. 3-4 hete már a Müllerben is megtalálhatóak). A fürdősütik különösen vonzottak, hiszen nincs is jobb egy stresszes időszakban, mint 30-40 percre kikapcsolni és elmerülni egy illatos fürdőben. 
A fürdősütik nagyon aranyosak, így amíg nem kerülnek felhasználásra, addig a fürdőszobapolcunk díszei lehetnek, ráadásul folyamatosan illatoznak. 
Felhasználásuk rendkívül egyszerű, hiszen csak bele kell dobni a vízbe, majd a fürdősüti folyamatosan feloldódik. Nekem az illata elsőre picit férfiasnak tűnt, de használat közben nagyon kellemes volt,jól ellazított.
A vizet természetesen elszínezi, úgy néz ki, mintha tejet öntöttünk volna bele. A víz felszínén látható, hogy picit olajos lesz, amit én nem bánok, hiszen így ápolja a bőrt. Egy fürdősüti nekem bőven elég volt egy fürdésre, sőt maradt is belőle egy kicsi, de az már kevés lenne egy fürdőzéshez, ezért úgy használom el, hogy amikor már végeztem a tusolással, feloldom a tenyeremben egy kevés vízzel, majd ezzel a krémes habbal bekenem a bőröm, leöblítem, és már mehetek is, ugyanis így nem kell testápolót használni utána, nagyon jól hidratálja  a bőrömet.
Ilyen krémes hab keletkezik
-Elnézést a rossz minőségű képért, de a fürdőben csak lámpafénynél tudtam lefotózni-

Ti kedvelitek az ilyen típusú fürdőtermékeket? Próbáltátok már a Bomb Cosmetics fürdősütijét?

Ági


7 megjegyzés:

  1. Nekem ez a süti túlzottan olajos volt, ugyan száraz bőröm van, de nekem kicsit sok volt. Ettől függetlenül,ha lesz rá alkalmam ki fogom próbálni a többi terméket is tőlük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked nem jött be. :( Lehetséges, hogy valamennyi eltérés van az olajtartalomban, mert én eddig amit próbáltam hasonló terméket, az sokkal olajosabb volt, ráadásul olvastam másnál erről a fürdősütiről, és írták, hogy a kád is nagyon csúszós volt utána, de én ezt nem tapasztaltam, nagyon picit volt csak olajos, de könnyen le lehetett mosni.

      Törlés
  2. Még nem próbáltam tőlük semmit, de olyan kis cukik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) szerintem is nagyon cukik. :) Ez a mi nagy bajunk, hogy ezzel megvesznek minket kilóra. :D

      Törlés
  3. Egyszer rendeltem egy epres fürdőgolyót, és imádtam, tényleg nem kellett után testápolót használnom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is van jó tapasztalatod velük. Biztos mennyei illata volt. :)

      Törlés
  4. Nagyon jól hangzik, hogy kiváltható vele a testápolózás! Szimpatikus termék :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...