Born Pretty Store kedvezmény + kívánságlista

vasárnap, április 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments


Eddig is nagyon sokszor nézelődtem a Born Pretty Store honlapján, de az elmúlt napokban összeírtam az első kívánságlistámat is, melynek egy része már úton is van hozzám. Nagyon sok termék megtalálható náluk a körmös kellékektől a telefon tokokig.
Már nagyon sok helyen olvastam az oldalról, de eddig mindig inkább eBay-ről rendeltem. Kb. 1 hete megkerestek a Born Pretty Store-tól, hogy lenne-e kedvem együttműködni velük. Gondolkoztam rajta egy kicsit, de végül úgy döntöttem, hogy miért is ne, így kaptam egy 10%-os kuponkódot(AXB10), amit Ti is használhattok(kirakom az oldalsávba is, így könnyebben megtaláljátok később). A megkeresés megadta a végső lökést, így már úton is van hozzám néhány termék. Nagyon várom már, hogy ideérjenek, elvileg 3-4 hét a szállítás. Úgy gondoltam, megmutatom nektek, hogy miket rendeltem, valamint, hogy mik vannak még a kívánságlistámon. A képek alatti szövegre kattintva átirányít az oldalra. Az első négy termék már úton van, a többi még csak kívánságlistás.
INNEN
INNEN

INNEN
INNEN
INNEN
INNEN
INNEN
INNEN
Ti rendeltetek már valamit a Born Pretty Store-ról? Menyire vagytok megelégedve a kínálattal?

Ági



11 megjegyzés:

  1. Kedves Ági!
    Nagyon jó, hogy írtál erről az oldalról őszintén szólva én eddig nem is hallottam róla, de pont jókor olvastam a posztot mert ecsetkészletet szeretnék. A szállítás valóban ingyenes? És független attól, hogy milyen értékben rendelek? Bocs a sok kérdésért, de még soha nem rendeltem netről.
    Köszi, Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Klau! Örülök, hogy hasznos volt számodra.
      Ha sima postával kéred, akkor rendelési összegtől függetlenül ingyenes a szállítás. (Van expressz posta is, ekkor kapsz követési számot is, ez csak 200USD felett ingyenes, de elvileg Magyarországra érkező rendelésnél nem is kérhető.)
      Ha van még kérdésed, írj nyugodtan, ha tudok szívesen segítek! :)

      Törlés
    2. Ági? Azt szeretném kérdezni hogy Romániába is kiszállítják vagy csak Magyarországra??? légyszives válaszolj... :)

      Törlés
  2. Ági!!! Tök jófej dolog, hogy megosztottad a kódot velünk! A többiek nevében is köszi érte! :-)
    És kellemes húsvétot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán semmiség! :) Neked is kellemes ünnepet! :)

      Törlés
  3. Köszönöm a gyors a választ, élni a fogok a lehetőséggel és szeretnék majd még kérdéseket feltenni. Bár rendelni majd csak hónap vége környékén tudok, addigra remélem megérkezik az ösztöndíjam, na persze nem mindet sminkcuccokra fogom költeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írj nyugodtan akár az e-mail címemre is, ha van időm és tudok segíteni, akkor nagyon szívesen teszem. :)

      Törlés
  4. Rendeltem már innen, de elég vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, az eBay megbízhatóbbnak tűnik. Egyrészt azt ígérik, hogy 24 órán belül postáznak (máshol meg már 1-2 munkanapról írnak), de még a szokásosnak tekinthető max 3 napból is kicsúsztak. Bár ahhoz képest egészen időben ideért, 1 hét alatt a feladástól. De ami nagyon idegesített, hogy egyáltalán semmit nem kommunikáltak, csak a rendelésről jött egy automatikus visszaigazoló email (meg a fizetésről a PayPal-től) és kész, nem írtak pl, amikor feladták a csomagot (pedig a nyomon követéshez a kódot azért minden valamirevaló webáruház el szokta küldeni emailben is), külön kellett az oldalon nézegetni. 3 dollárért lehet kérni a sima ingyenes postához is biztosítást, amihez van nyomon követés, azt igénybe is vettem, így legalább látszott, amikor végül elindult a csomag, meg pl amikor megérkezett az országba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy megírtad. :) Akkor tényleg gyorsan odaért hozzád! :O Én eBay rendelésnél mindig többet várok. :/
      A 3 dolláros nyomon követés nem is rossz, bár ez akkor éri meg igazán, ha egyszerre több dolgot rendelünk. Én eBay rendeléshez sem kapok mindig(eddig kb. 2-3 alkalommal kaptam) nyomon követést. Kommunikációban sem érzem erősebbnek az eBay-t, persze vannak jobb és rosszabb eladók. :/
      Én jártam már úgy, hogy rendeltem eBay-ről és nagyon soká érkezett meg. Mikor ideért kíváncsiságból megnéztem, hogy mi van a borítékra írva, mikor adták fel, és 2 héttel későbbi dátum szerepelt rajta, ahhoz képest, amit az eladó rögzített az eBay kezelőfelületén. :O

      Törlés
  5. Én még nem rendeltem tőlük , nem nagyon merek , megmondom őszintén .
    E-bayen is néha-néha rendelek egyik rokonomon keresztül , nem nagyon bízok az ilyen oldalakban , mert már elég sok rossz vélemény hallottam Born Pretty-ről , hogy nem érkezett meg a szállítmány .
    De ettől függetlenül megszoktam nézegetni az oldalt .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos eltűnt csomagokról már én is hallottam. :( Remélem, nem lesz ilyen problémám, hogy eltűnik. eBay-ről már elég sokszor rendeltem, volt ami nem vagy csak nagyon soká' érkezett meg, de ilyenkor írtam az eladónak és megoldottuk a problémát. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...