Disney princesses nailart challenge - Hamupipőke

csütörtök, április 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments



Ma elérkeztük a Disney hercegnős körmös kihívás 5. állomásához. A soron következő hercegnő, akinek a manikűrjét elkészítettük, nem más, mint Hamupipőke. Szerintem nincs olyan,aki ne látta volna a mesét, így ennél az állomásnál nem volt gondom azzal, hogy utána kellett volna néznem, hogy mi is ez a mese. A tovább gombra kattintva jönnek a képek. :)

A lakkválasztás nem okozott különösebb fejtörést, hiszen egyértelmű volt, hogy egy ilyen varázslatokkal teli meséhez, varázslatos lakk kell, így jött a Moyra holographic 254-es árnyalata alapnak, majd pöttyöket készítettem a Lovely Must have csillámos sötétkék lakkjával. Nem teljesen olyan lett, mint elképzeltem, de már időm nem volt újat készíteni. De lássuk a képeket!
Felhasznált lakkok


Mit szóltok hozzá? Ti mit készítettetek volna?

Nézzük meg a többiek munkáját is: 




14 megjegyzés:

  1. Szép ez a holo lakk, tetszik a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a kék Moyra, nekem is megvan, nagy kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 6 holo-ból eddig 3-at próbáltam, és eddig ez a kedvenc ;)

      Törlés
  3. Csodaszép! :))) Én is holo-lakk vonalon mozogtam, egy rugóra jár az agyunk :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Reni! :)De jó, hogy téged is itt látlak! *-* :)

      Törlés
  4. Szép lett! Először én is holoban gondolkodtam,de végül nem az lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Láttam a tiedet, egyszerűen csodás! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...