Disney princesses nailart challenge - Pocahontas

csütörtök, április 10, 2014 Ági - Niceties in my life blog 20 Comments



A mai Disney hercegnős körmök fordulóban Pocahontas számára készítettük a manikűröket. Azért Ő nem egy tipikus hercegnő, nem csupa pompa az élete, de azért a szép körmöket Ő is megérdemli, úgyhogy igyekeztem szépet alkotni neki. A tovább után láthatjátok, hogy szerintem milyen körmök illenének hozzá.


Őszintén szólva, nem sok ötletem volt eleinte, annyiban voltam biztos, hogy természetes színeket szeretnék használni, de azért legyen benne egy kis csavar.  Amikor leültem elkészíteni a manikűrt, még fogalmam sem volt, hogy mi is lesz ebből. Kinyitottam a körömlakkos fiókom, és pakoltam ki a lakkokat, hogy ez is jó lesz meg ez is. Őszintén szólva magam is meglepődtem, hogy mennyire tetszik a végeredmény(már 4. napja van a körmeimen). Remélem, hogy nektek is tetszeni fog. :)
Felhasznált lakkok:
Moyra Holgraphic 252-Infinity
Moyra Holographic 253- Luna
Maybelline Colorama 71
Maybelline Colorama 254
Rose Nail 57


Minden körmömre alapnak 2 rétegben felvittem a Maybelline Colorama nude lakkját, majd a gyűrűs és a mutató ujjam körmeire jött a többi. Próbáltam picit szeles hatást elérni, s így játszani a színekkel. Először a feketét vittem fel ferdén néhány csíkot, erre jött a Maybelline Colorama gyöngyházfényű barnája következett, végül pedig a Moyra két holo lakkja. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Visszafogott, de mégis érdekes.


Mit szóltok hozzá? Szerintetek illik Pocahontas-hoz? 

Nézzük meg a többiek munkáját is:



20 megjegyzés:

  1. Valóban szép lett :) Nekem is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik neked is. :)

      Törlés
  2. Hű ez szuper lett! *.* Szerintem illik hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik neked! :)

      Törlés
  3. szuper nagyon tetszik!! szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett, nagyon tetszik ez a szeles minta :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon kreatív! Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon szép lett és el tudom képzelni, hogy Pocahontas ezt viselje, ha már muszáj, hogy viseljen valamit a körmein :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez nálam is képzavar egy kicsit. :) Szerintem sem egy nagy körömfestő. :D Köszönöm. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...