Disney princesses nailart challenge - Belle

péntek, április 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments


A mai már az utolsó előtti állomás, kicsit el is szomorodtam, hogy nemsoká' vége lesz, de azért nagy kedvvel kezdtem a lakkozásnak, hiszen tudtam, hogy most azért lehet nagyon csini kis körmöt összehozni. Nem mindig szoktam elkészíteni mindkét kezemre a lakkozást, és most sem terveztem, de mikor kész lett, nagyon tetszett, így elkészült a jobb kezemre is. Képek a tovább gombra kattintva. 

Őszintén szólva eddig nem volt sárga lakkom, erre az alkalomra vettem csak, mivel nagyon távolinak éreztem magamtól ezt a színt. Most sem tudnám úgy viselni, hogy minden körmömön ez van, de ennél a maninál nem érzem soknak. Három körmömre sárga lakk került, a gyűrűs- és mutató ujjamra nude alapot használtam, s arra készítettem piros és rózsaszín lakkokkal "rózsákat".  Nem is húzom tovább a szót, jöjjenek a képek. :)
Felhasznált lakkok:
She 297
She 273
Astor Lacque Deluxe 250 Rojo passion
Avon nailwear pro+ Pink Creme
Maybelline Colorama 254



Nekem nagyon tetszik most a végeredmény, remélem, hogy nektek is. :)

Szerintetek illik Belle-hez? Lennétek Belle helyében?

Ági

Nézzük meg a többiek munkáját is:



18 megjegyzés:

  1. Én se vagyok a sárga lakkok őrült rajongója, sőt. De ez a szín kifejezetten tetszik, és a mani is nagyon mutatós lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép lett! :) Egyébként akkor nem vagyok vele egyedül, a legtöbbször én is csak bal kézre készítem el a manikűrt, hogy fotózásnál is könnyebb legyen a dolgom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Egyszer megcsináltam mindkettőt, persze, hogy belenyúltam és a gép is lakkos lett. :/ Azóta akkor is csak a balon lakkozok, ha utána megcsinálom a jobbra is. :D

      Törlés
  3. Nagyon szép árnyalata van ennek a sárga She lakknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is tetszik nagyon, csak nekem sok lenne ha minden körmömön sárga lenne. :)

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is sokszor csak bal kézre csinálok szebb mintát :) Szép lett a manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én csinálom így. Őszintén szólva bal kézzel nagyon ügyetlen vagyok. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...