Disney princesses nailart challenge - Ariel

péntek, április 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments


A mai nappal elérkeztünk a kihívás utolsó állomásához, így Ariel manikűrjét készítettünk el. Nagyon sajnálom, hogy itt a vége, nagyon szerettem készíteni hétről-hétre a körmöket. Remélem, hogy Ariel körmei is tetszeni fognak nektek! Képek a tovább gombra kattintva. :)


Sajnos az időjárás nem kedvezett a fotózásnak, de azért igyekeztem trükközni a beállításokkal.
A gyűrűs ujjamon piros alapra piros csillámos lakkot használtam, Ariel haját szimbolizálva. A többi körmömön a tengert szerettem volna megjeleníteni, így kék alapra kék és zöld holo lakkal festettem hullámos vonalakat, a tengerfenéki növényzetet illusztrálva.

Felhasznált lakkok:
Lovely BlinkBlink Nr 3
Astor Lacque Deluxe 250 Rojo passion
Astor Fashion studio271 Majestic blue
Moyra holographic 253
Moyra holographic 254



Szerintetek illik Ariel-hez? 

Ági

Nézzük meg a többiek munkáját is:



14 megjegyzés:

  1. Nekem kifejezetten tetszik! :) A piros lovely lakk nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nekem is nagyon tetszik, nem is értem, hogy eddig miért nem használtam. :(

      Törlés
  2. nagyon szép lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett. :) Szerintem illik hozzá. :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép, tetszik :) jól eltaláltad a színeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, egyszerű, mégis nagyszerű, és abszolút Arielt tükröző manikűr. Ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katy! Nagyon örülök, hogy tetszik neked is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...