Disney princesses nailart challenge- Összefoglaló

szombat, április 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Mint látjátok, nehezem engedem el ezt a kihívást. :) Ez volt az első, amiben részt vettem, és nagyon élveztem. Köszönöm szépen Timinek, hogy ilyen szuper kihívást talált ki. Búcsút véve ettől a kihívástól összeszedtem az elkészült manikűröket. Vannak amik nagyon tetszenek, de van olyan is, amit ma már nem ilyenre készítettem volna. 


Igazság szerint több kedvencem is van, de a legnagyobb kedvenc talán Pocahontasé, de nagyon szerettem a Mulan, Csipkerózsika és Bella inspirálta körmöket is. 

Nektek melyik volt a kedvencetek? 

Ági

10 megjegyzés:

  1. Rózsaszín, a kék pöttyös és az utolsó a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy több kedvencet is találtál. :)

      Törlés
  2. Egyértelműen Pocahontas a kedvencem <3 :) De Csipkerózsika is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy neked a Pocahontas a kedvenced. ;) Örülök, hogy másik kedvencet is találtál. :)

      Törlés
  3. legnagyobb kedvencem Mulan, utána Hamupipőke, Pocahontas és Ariel, utóbbiaknál a sorrend nem mérvadó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök és jól esik, hogy ennyi kedvencet találtál. :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy részt vettél. :) Az én kedvencem Csipkerózsika volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én s örülök, hogy részt vehettem! :)

      Törlés
  5. Tőled Hófehérke manikűrje volt a kedvencem :) Szépeket készítettél a többi hercegnőnek is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is tudtál kedvencet találni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...