Dm kedvencek- 2014 április

csütörtök, április 17, 2014 Ági - Niceties in my life blog 43 Comments


Mint sokan tudjátok, ebben a hónapban kiadta a Dm az első hazai beautybox-át Dm kedvencek néven. Mivel pont gépnél voltam, úgy voltam vele, hogy megpróbálom megrendelni, ha sikerül sikerül, ha nem nem. Két nap múlva jött is a mail, hogy bekerültem az első 500-ba, így lesz dobozom. Nagyon örültem neki, pedig akkor még nem is sejtettem, hogy mi lesz benne... FIGYELEM! Csak az olvasson tovább, aki szeretné tudni, hogy mi volt a dobozban! Nem szeretném senki meglepetését elrontani!

A külső doboz meglepően nagy, alig bírtam kivárni, hogy hazaérjek és kinyithassam. Végig fotóztam, amikor kibontottam, hogy veletek is megoszthassam ezeket a pillanatokat. Mivel még csak éppen most bontottam ki, így a termékekről külön nem írnék még semmit, de a végén összegzem, hogy mennyire vagyok megelégedve.












Azt kell, hogy mondjam, nagyon meg vagyok elégedve, szerintem nagyon erősre sikerült összerakni a Dm csapatának. A doboz ára 2990 Ft, ami nekem egy kicsit soknak tűnt a németországi 5 euróhoz képest, de így utólag nem bántam meg, hogy megvettem. A termékek összértéke 17.785 Ft, tehát több, mit ötszöröse az árának. Minden terméket tudok használni, így semmit sem kell elcserélni/elajándékozni. 

Mit gondoltok a doboz tartalmáról? Ti megvettétek a Dm kedvencek dobozt? Szeretnétek tesztet valamiről? 

Ági

43 megjegyzés:

  1. Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem csaptam le rá. Félreértés elkerülése végett, vannak benne nagyszerű termékek, de főként olyan ami már nekem megvan és van olyan is amit soha nem vennék meg. Így nekem nem érte volna meg, de a következőre ettől függetlenül tervezem, hogy beruházok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor neked jó, hogy nem rendelted. :) Én nagyon örülök neki. :) De hát erről szólnak a meglepidobozok. ;) Remélem, hogy a következőben olyanok lesznek, ami neked is tetszik. :)

      Törlés
  2. Óóó na azt hiszem holnap el is megyek érte :) Sőt, szerintem anyukámnak meg is van anyák napjára az ajándékom a Scholl készülék személyében :) magamtól soha nem adtam volna ki rá annyi pénzt, mint amennyibe kerül, de így megéri, főleg, hogy kapok mellé még egy csomó jó kis cuccot is :) Mondjuk egy picit sajnálom, hogy sminkterméket nem tettek bele, mondjuk a sima tusfürdő helyett jó lett volna, no de azért nem panaszkodhatunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is számítottam sminktermékre, de hogy őszinte legyek, így utólag most nem hiányolom. (Bár lett volna olyan újdonság, aminek nagyon örültem volna, de hátha a következőben ;) ) Aranyos vagy, hogy rögtön gondolsz anyukádra is. :)

      Törlés
  3. Ahh! Ezt a készüléket annyit néztem már de nagyon drágának tartottam, pedig vártam a megjelenését meg olvastam a teszteket róla és vágyakoztam...és most itt van, gyakorlatilag 3000 Ft-ért meg tudtam venni :) kimondhatatlanul örülök! Mert igazából ennyi pénzért már a boltból is elhoztam volna mert ennyit megért volna nekem, de az eredeti árát abszolút nem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi! Látom nem bírtad ki, hogy ne nézd meg. :D Én is így voltam a Shool-lal. Tetszett nagyon, de mikor megtudtam, hogy mennyibe kerül... :O De így nagyon megérte. :D

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom, hogy nem kerültem be az 500-ba mert tényleg csodás a doboz tartalma. Remélem legközelebb sikerül. Picit sajnálom, hogy csak 3 havonta van.
    Egyébként elég sok a félreértés a doboz körül, ma is láttam, hogy valaki meg akarta venni a DM-ben, mert nem értették meg, hogy csak az veheti meg, aki bekerült az 500-ba. Meg a neten is láttam több helyen, hogy hú megrendelem, hú megveszem. Nem érzem fairnek, hogy csak 500 darab van belőle. :(

    De örülök, hogy Neked sikerült lecsapni rá és várom a teszteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy nem sikerült bekerülnöd. Szerintem biztos több lesz már a következő alkalommal, mert nagyon nagy volt az érdeklődés, így meg, hogy ilyen jó lett az első, így tuti még többen leszünk. :)
      Igen, elég sok félreértés volt körülötte, ami szerintem részben a miatt volt, hogy úgy hirdették, hogy az első 500 megnyeri a lehetőséget, így sokan azt hitték, hogy ingyen van, de ahogy én a fb oldalukon láttam volt értetlen ember is bőven...

      Törlés
  5. Szerintetek minden dobozban ugyanaz van?? Annyira jó lenne. Meg szerettem volna venni ezt a Scholl készüléket. De most 3000Ft-ért + sok termékért nagyon megéri!! :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanaz van minden dobozban ;) Örülök, hogy Te is ilyen jól jársz vele. :)

      Törlés
  6. Szia!

    Én ma mentem el a dobozomért, a DM munkatársai nem tudták miről beszélek, mikor mondtam, hogy jöttem a dobozomért... kicsit hülyének néztek. Aztán kinyomtattak egy listát a nyertesekről, persze nem azét a boltét ahol álltam éppen, szóval megint hülyének néztek, hogy rajta se vagyok (pedig már odaadtam az e-mail másolatát, amit kaptam, hogy benne vagyok az 500 nyertesben, aki megveheti ezt a dobozt és tegnap este pedig jött az értesítő, hogy megérkezett a boltba). Aztán még álltam ott... és álltam, majd végre kihozták a dobozomat miután végre jó listát néztek. A 2 pénztárosból egyik se hallott még ilyen dobozról, ezért ott kinyitottam (fizetés után) és akkor megnéztük mi van benne. Kb. ilyesmire számítottam, mondjuk a sarokreszelőre nem. Aki csak emiatt örvend, szerintem ne tegye, a kremmania.hu oldalon 2-es értékelést kapott (5-ből) és mindenki elégedetlen vele, a pótfej pedig egy vagyon hozzá, de azt már nem fogja senki megvenni úgyse. Én a reszelőt kapásból lepasszoltam a tesómnak.
    A többi termék mind használható, ugyan nincs benne semmi, amiből ne lenne itthon (csak más márka), de idővel elfogynak majd és még egyiket se próbáltam konkrétan. Tehát én összességében elégedett vagyok a dobozommal (amit nagy nehezen oda is adtak a boltban)!
    Nem volt pénzkidobás, ez már jó hír, szerintem a DM nem állított össze rossz dobozt (csak én legközelebb nem abba a DM-be kérem (ha megvehetem), ahova most. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh! Azért ez durva, hogy ennyire nincsenek képben az ottani eladók. :( Sajnos mostanában sok helyen azt tapasztalom,hogy nem a megfelelő emberek dolgoznak bizonyos helyeken... :/
      Néztem én is a Schooll értékelését, ezért is nem vettem volna meg teljes áron, viszont azért kipróbáltam volna,és így lehetőségem nyílik rá. :)

      Törlés
    2. Elég égő volt a pénztárnál ácsorogni. Ami a kosaramban volt (pl. egy tusi is pont) azt kifizettem, mert a sort tartottam fel azzal, hogy vártam a dobozomra. Majd a dobozt is kifizettem, mikor kihozták. Egyik eladó mondta, hogy ő 2 napig nem dolgozott... gondolom a facebookot meg a DM honlapját se nézte akkor, a másik már idősebb volt. Egyik használja pont ezt a Scholl terméket, de teljes áron nem venné meg. Én is az értékelések miatt nem vettem meg idáig (ajándékba másnak). Arra tényleg jó ez a lehetőség, ha nem jön be valakinek, akkor se adott ki érte 12990Ft-ot.
      Szerintem jó, hogy ilyen hamar megosztottad a box tartalmát másokkal, mert úgy láttam a facen, hogy már nagyon nem bírnak magukkal az emberek, annyira tudni akarják mi van benne. :-D
      Azért érdemes a neten rákeresni a német DMBOX tartalmára is, ott volt az utóbbi 3 hónapban minden hónapban, láttam egyik blogon (nagyon változó tartalommal hónapról hónapra, ami az értékét illeti főleg).

      Törlés
    3. Elhiszem, hogy kellemetlen volt. :( Azért szerintem az nem lehet kifogás, hogy ő nem volt két napig, hisz már 1 hete volt a rendelés is. Akkor már elvileg tudniuk kellet róla, hogy lesz. (Nálunk tudtak róla, mert kérdeztem őket)
      Nálunk szerencsére nem tartottam fel senkit sem emiatt, direkt olyan üzletbe mentem, ahol nem sokan szoktak lenni. Így beszélgettem én is az eladóval,mert kérdezgette, hogy hogy lehetett regisztrálni, mert hallotta, hogy sokaknak nem sikerült.
      Néztem én is a német box-okat és szerintem is elég változóak, és kicsit tartok attól, hogy nem véletlenül lett ilyen értékes az első doboz(fel kell hívni a figyelmet), de úgy gondolom, hogy 3 havonta 3000 Ft nem olyan vészes, főleg ha azt nézem, hogy sokszor jártam már úgy 1-1 új termékkel, hogy tudtam, hogy mit veszek, de nekem nem vált be, így ha azt nézzük ilyenkor is van kockázat.

      Törlés
    4. 2x félreálltam, mikor jöttek más vevők, hogy tudjanak fizetni, ez egy plázában lévő DM volt, nem voltak a boltban sokan. Csak ott állni volt égő, miközben az emberek jártak az épületben és elhaladtak mellettem. Szerintem nem értették miért ácsorgok ott, miért nem megyek már, ha már fizettem. A DMBOX szó ismeretlen volt abban a boltban. :-) De alapból rendesek ott az eladók, 3 DM van abban a városban ahova kértem.
      A németeknél havonta volt ez a doboz úgy láttam, nálunk ritkán lesz. Ezután gondolom majd sorsolásos módszer lesz, mint külföldön, lehet több nem is jut már nekünk ha sok lesz a jelentkező (és sok lesz), kell majd a szerencse hozzá.
      Úgy láttam, hogy a facebookon sokan nem értették meg, hogy ezért a dobozért fizetni kell (pedig a DM kiírta érthetően), fogadni mernék, hogy lesz olyan liba aki miután a boltban rádöbben, hogy ezért fizetni kell, nem veszi majd meg. Sokan azt hitték, hogy ez egy ingyenes doboz, húsvét felé pedig kevesebb a pénz az emberek pénztárcájában. Lehet lesz olyan doboz, ami ott pihen majd 3 hétig a bolt raktárában, majd kirakják eladni, mert nem vették meg, tehát aki nem volt benne az első 500-ban, annak is juthat.

      Törlés
    5. Én nem nyomtatva vittem a mail-t, hanem gondoltam bemutatom telón. Igen ám, de a boltban olyan rossz volt a térerő, hogy alig tudott betölteni a freemail(mert én okos, azzal regisztráltam, ami hol működik, hol nem... No comment :D ). Én is ott álltam több mint 5 percig, és mindenki nézett, hogy én meg mire várok. :D
      Szerintem is lesznek nem átvett dobozok. :/ Nem mondom azt, hogy a Dm mindenben tökéletes tájékoztatást nyújtott, mert azért van mit javítani(én pl. már itthon ültem a dobozommal, mikor kaptam mail-t, hogy megjött), de sokszor a fejemet fogtam, mikor már 6-szor leírták, hogy mennyi az ára, és még jött utána is a kérdés, hogy akkor most ez ajándék? Pedig egy ideig végtelen türelmes vagyok. :D

      Törlés
    6. Nekem az szerepel az e-mailben, hogy kb. másfél hét után átvehetem a kiválasztott boltban, nos csütörtök van, ez gyorsabban is ment. :-) Tegnap érkezett a box a boltba az eladó szerint, este kb. fél10 felé jött az értesítő, hogy mehetek érte (és nem az adott bolt küldte ezek szerint, hanem központilag küldték). Olvastam egy német lány oldalán, hogy ő is hamarabb ment a dobozért, az értesítő még nem ért oda hozzá. Szerintem ez legyen a legnagyobb bajunk, megérkezik és átvehetjük 3 hétig, attól nem lesz jobb vagy rosszabb, mert más fél nappal korábban már átvette, a miénket nem fogja ez a lényeg (ha odaadják a boltban:-D ).
      Ez az első boxom, a Pixiboxot idáig kihagytam, nekem abból a karácsonyi doboz jött be, amit megrendeltem volna, de elfogyott hamar, a többi dobozukat nem próbáltam megrendelni, a Pixibag pedig nem nyűgözött le kicsit se). A másik két dobozos céghez képest... ez egy jó összeállítás lett. Külföldön van a Müllernek is doboza... azt is behozhatnák.

      Törlés
    7. A Rossmannak is van. Remélem, lassan eljutnak hozzánk is. :) Nekünk az csak jó, ha verseny van köztük. ;) Nem különösebben izgat, hogy később kaptam a mail-t, mert úgyis arra jártam, beugrottam megkérdezni és szerencsém volt. :) Nekem a Pixi is nagyon bejön, sok olyat próbálhattam már ki amit nem tehettem volna meg egyébként, de így igen és jó termékre leltem. ;)

      Törlés
    8. Igen, lehet új terméket kipróbálni a Pixivel, de sok benne a (máshol vásárláshoz ingyen járó) minta és ezt ők egy egész terméknek számítják (pedig akár a gyógyszertárban is adnak Vichy mintákat, ha kér az ember... nagyobb gyógyszertárakban szokott lenni), meg egy 1,5ml-s illatminta is egy vicc, ára kb. 150-250Ft és ha Bp.-n él valaki nagyobb vásárláshoz kap is többet ingyen. Ok, a legutóbbi boxban úgy tudom nem volt ilyen minta, de a korábbiakban sokszor. Következő hónaptól új munkahelyem lesz, akkor nem is érnék rá a futárt várni egész nap, szóval a DM átveheted 3 hétig megoldása ezért is tetszik. :-) Amúgy ha untatlak a sok szöveggel, szólj nyugodtan.

      Törlés
    9. Dehogy untatsz! Örülök az aktív olvasóknak! :)
      Én nem Bp-en élek, nálunk nem osztogatnak semmit sem a vásárláshoz. :( Azért Vichy-ből sem mindig minta van benne. Én mindig csak a teljes és utazó méretű termékek értékét számolom, és az alapján döntöm el, hogy megérte-e. Nálunk a gyógyszertárban sem sűrűn lehet mintát kérni,mert állítólag nagyon keveset kapnak(szerintem inkább kell nekik, meg a családnak, ismerősöknek), viszont néhány hete meglepetésként ért, hogy szerettem volna kérni egy termékből mintát, odahozott a gyógyszertáros egy csomó mintát, gondoltam, hogy ott nézi át őket, de mondta, hogy amit keresek az még nincs nekik, de ezeket vigyem el kipróbálni. :)

      Törlés
    10. Én se vagyok pesti, de városokban tényleg kapnak mintákat, max. tényleg megtartják ha nem adnak. Bp.-en azért akadna minta, ha otthagysz egy boltban 15-20 ezret, itt a közeli Müllerben 30 ezernél se moccannak, pedig tele vannak a fiókok, egyszer láttam mikor keresett ott valamit az eladó (csurig volt 3 fiók és csak hármat húzott ki, de volt ott még fiók... ).
      Ez a DM doboz jól néz ki (és jó, hogy nem kellett a futárért fizetni, szimpi, hogy a boltban átvehető), nem szeretem a pink színt, de a kis doboz mégis tetszetős. Németeknél zöld doboz volt mostanában. :-)

      Törlés
  7. Én holnap megyek érte.Köszi a leírást,mi van benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. :) Remélem, hogy örülsz a tartalmának. :)

      Törlés
  8. Nagyon jó kis cikk volt. Kérjük a beszámolót a Scholl lábápolórol is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem kipróbálni, úgyis itt a szezonja ;)

      Törlés
  9. Nagyon szép képeket csináltál. :) Én is gyorsan érte mentem a "dobozkáért", előtte pedig próbáltam csukott szemmel internetezni, nehogy szembe jöjjön velem a doboz tartalma és oda a meglepetés. :D Hatalmas pozitív csalódás volt. Sejtettem, hogy az első doboznál igencsak ki fognak tenni magukért és nagyon reménykedtem, hogy nem színben nem stimmelő sminktermékek és mosogatógép tabletta lapul benne. Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok és a Vademecum fogkrém kivételével már mindegyikkel szemeztem a boltban korábban. A tusfürdőnek citromos túrótorta illata van, imádom. :D A sarokreszelőt is kipróbáltam, így első használat után biztató, remélem nem túl drága hozzá a pótfej. :) Szóval mindegyik hasznos, márkás, jó minőségű termék. Ezt a dobozt nehéz lesz überelni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pótfej kettesével kapható és 4990Ft. Egy fej kb. 10 alakalomra elég a lányok szerint.
      Idáig te vagy az egyetlen akinek tetszik ez a Scholl termék (blogok és a kremmania alapján).

      Törlés
    2. Köszi szépen a gyors választ! :) Azt hiszem most van scholl márkajoker 07.31-ig a dm-ben, végösszegi kuponnal kombinálva már rögtön 40%-al olcsóbb. :) Ha megvettem volna a normál áron, mint a többiek 12999 Ft-ért, akkor lehet én is csúnyákat írnék róla, mert instant csodát várnék tőle. Így viszont, hogy viszonylag olcsón hozzájutottam ehhez a sok termékhez, így megelégszem azzal, hogy egy első, gyors kipróbálás után puha és sima lett az egyébként harisnyaszaggatóan száraz sarkam. Sokkal kíméletesebb, gyorsabb, alaposabb, mint a habkő, persze nagyobb tapasztalatom majd a további használat után lesz. :)

      Törlés
    3. Örülök, hogy neked is bejön a doboz. :)
      Ahogy írja 9Vikkk9 is, 2db 4990Ft körül van, de én már láttam akcióban 2000-2500 körül, ha ennyire tetszik neked, akkor érdemes figyelni az akciókat. ;)
      Köszönöm a dicséretet. :) Sajnos nincs túl jó fény most, teljesen be van borulva, de azért igyekszem. :) Direkt úgy írtam meg a posztot is, hogy ne lehessen csak úgy véletlenül belefutni a tartalmába. ;) Sajnos tapasztaltam már, hogy milyen amikor elveszik a meglepetés örömét. :(
      Jaj ne is mondd a tusfürdő illatát! :D Mennyei! :)
      Azért én remélem, hogy megpróbálják überelni. ;) Nagyon boldog leszek, ha minden doboz hasonló lesz. De gondolom nem véletlenül írták, hogy 6.000-20.000 Ft között lesz az értékük, gondolom a következő azért karcsúbb lesz(bár az nem jelenti azt, hogy ne érné meg bőven...)

      Törlés
    4. Lehet, hogy a kremmanian azért nem tetszik a nőknek, mert a komolyabb bőrkeményedést nem szedte le nekik. Tesóm még nem próbálta, ha neki bejön, akkor örülök, ha nem, akkor legalább nem vette meg teljes áron.
      DM-ben még akciósak most a Libresse betétek, van hozzá ajándékba egy intim törlőkendő az újság szerint..., én olyan csomagolást láttam a boltban amihez hozzácsomagoltak egy Himalaya Herbals ajakápolót (ez a duokiszerelésnél volt). Ez most kicsit off volt, de ha már DM és mentek a dobozért, hátha érdekel valakit. :-D

      Törlés
  10. Szupi,köszi!!! ;)

    VálaszTörlés
  11. Szia ! Sziasztok!

    Én tegnap vettem át a dobozkámat és borzasztóan megörültem mikor megláttam benne a Scholl terméket. :) Az első megjelenéstől kezdve szerettem volna megvenni, de nem vitt rá a lélek annyira sokalltam az árát. No és persze visszajelzéseket sem kaptam, hogy valóban jó e.
    Most viszont kipróbálhattam és nekem nagyon bejött. A nagyobb bőrkeményedéseket is leszedte, a sarkamról is teljesen a randa száraz bőrt :) Úgyhogy most patátlanítva vagyok :D
    A többi terméknek is örülök, mert nagyon jól tudom hasznosítani. Szerintem az Alverde tusfürdőért majd meg kell küzdenem a családommal, de majd közösen használjuk :)

    A DM dolgozók tudatlanságáról pedig csak annyit, hogy nem Velük van a baj, hanem nagyon későn kapnak tájékoztatást. Általában a vásárlók előbb tudnak meg mindent mint Ők, és ez nem csak egy-egy boltban van így, hanem mindenhol. Hacsak nem facebook tag és követi az eseményeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom azért nyomtatták ki más üzlet listáját és néztek madárnak az e-mailes értesítő ellenére, mert nem tájékoztatták őket, melyik üzletben dolgoznak és melyik listát kellene nézniük. :-) Aha... . :-D A DM honlapját és a facebookot nem nézik, az idősebb dolgozónál így lehetett, a fiatalabb nem volt 35 éves szerintem, általában a facen lóg a fiatal(abb) nép úgy vettem észre min. napi 1x. Engem általában érdekel, hogy mi folyik a munkahelyemen, de ezzel persze lehet mások nem így vannak és nem jelölik ismerősnek azt a céget ahol dolgoznak. Mindenesetre lehet írnom kellene a DM ügyfélszolgálatának, hogy legközelebb a dobozokhoz mellékeljenek egy értesítőt az eladóknak is. :-)
      Örülök, hogy neked bejött a Scholl terméke, te vagy akkor a 2. idáig (mindketten ezen a blogon). Remélem a tesómnak is tetszik majd. Visszajelzéseket találsz a kremmania.hu oldalon bőven (mindenféle termékekről).

      Törlés
    2. Szia! Örülök, hogy neked is tetszik a doboz, és elégedett vagy! Most már nagyon kíváncsi vagyok a Scholl kütyüre. :D
      Sokszor múlik a dolgozón hozzáállásán is, hogy nem tájékozottak. Még az akciók elindulása előtt kapnak tájékoztatást, bár ha jól tudom csak 1-2 nappal korábban, de az információ elvileg eljut hozzájuk időben.

      Törlés
  12. Jó ötlet felhívni a DM figyelmét az ilyen dolgokra. Mert én már sokadjára futok bele, hogy halvány lila gőzük sincs mikről beszélek. Új termékek, stb, és ezt nem egy konkrét üzletre értem, hanem nagyon soknál jártam így. De ezek szerint valóban nem olvassák a DM posztokat. :)
    Köszi ! :) Krémmánia oldalt folyamatosan olvasom, regisztrált krémmániás is vagyok, de valahogy ez a termék elkerülte a figyelmemet. Talán azért mert alapból nem állt szándékomban egy vagyont kifizetni érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy ezt a dobozkát nem a héten kezdte reklámozni a DM (a honlapon is, nem csak a facen), ezért furcsa, hogy nem tudtak róla. :-S
      Fent írta egy lány, hogy kuponokkal annyira nem vészes a pótfej ára a készülékbe, csak egy fél vagyok úgy, az egész helyett. :-D
      A német DM dobozában 2 hónapja benne volt az új Gillette 5 pengés borotva (új illat+Olay), ami itthon még nem kapható (ma megnéztem direkt az említett üzletben) reménykedtem, hogy talán belerakják (a testápolós tusi is azonos egyik német dobozban is benne volt), talán a következőben benne lesz. Az élet fintora, hogy pénteken vettem fogrémet, meg hajolajat, na nem olyat, mint a boxban, ma meg tusit.
      Az jó dolog, hogy új dolgokat raktak bele, nem a nem bír elfogyni/mindjárt megromlik+ezer éve ismerjük termékeket.

      Törlés
  13. Jaj, nagyon jó kis dobozka ez! Arra az Alverde tusfürdőre pedig le KELL csapnom :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kitett magárért a Dm. :) Én most tankoltam fel tusfürdőből, de ennek olyan illata van, hogy beelőzi őket. :) ;)

      Törlés
  14. Én ma tudtam csak átvenni. Nagy kihívás volt nem elolvasni, hogy mi van benne, de szerettem volna, ha meglepetés lesz, és az volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Megértem, hogy nem volt könnyű. :) Én is így voltam a Pixivel. :) De ezek szerint tetszik a tartalma ;)

      Törlés
  15. Örülök, hogy erre az oldalra tévedtem. Ma megyek átvenni a dobozt és nekem minden jól jön ami benne van. Én nem bírtam kivárni, ezért megnéztem a fenti fotókat (ezeket köszönöm!).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, hogy idetaláltál, remélem találsz más hasznos olvasnivalót is. :) Nagyon örülök, hogy számodra is hasznos termékek kerültek a dobozba. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...