Glamour napi szerzemények- 2014 tavasz

szombat, április 12, 2014 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments



Tegnap gyorsan végigszaladtam a boltokon, hogy minél hamarabb végezzek a Glamour napokkal és elkerüljem a tömeget. Ez többé-kevésbé sikerült is, jó néhány dolgot beszereztem a listámról és mivel már nem megyek vásárolni a hétvégén, így most meg is mutatom nektek, hogy miket sikerült beszereznem. Képek a tovább gombra kattintva.


Első utam a Dm-be vezetett,ahol fő cél a Color Tattoo volt, de őszintén szólva, szerintem elég érdekes, hogy néhány hete még egy ezressel olcsóbb volt, így otthagytam, mert úgy voltam vele, hogy majd megveszem a Rossmann-ban vagy a Müller-ben, de nem volt szerencsém, mivel ugyan volt, de fel voltak bontva és bele is nyúltak(...). Sikerült beszerezni a L'loréal Miss Manga Mega Volume(2999 Ft - 50%) szempillaspirált, bár kicsit elbizonytalanodtam, hogy inkább a Maybelline the Colossal Go extrem! volum' (2499 FT - 50%)szempillaspirált vegyem meg, mert mindkettő nagyon érdekelt, valamint ideje lecserélni az itthoni spirálokat, így elhoztam mindkettőt. Mivel mindkettőre 50%-os kupon volt, így jó áron sikerült beszerezni őket. A dm-ben még egy Balea fekete áfonyás krémtusfürdőt(269 Ft) vettem, mivel végre sikerült az itthoniak számát egyre csökkenteni.
A Rossmanban minden dekorkozmetikai termékre 25%-os kupon volt így megvettem az új szortimentből az Essence hosszan tartó rúzsai közül a 13-as, Love me árnyalatot(749 Ft - 25%) és az Essence studio nails hidratáló körömágybőr krémet(649 Ft - 25%). Szükségem volt egy krémes fehér lakkra, s mivel nagyon jó véleményeket írtak róla, így elhoztam a Lovely Classic nail polish 25-ös árnyalatát(449 Ft - 25%). Ezeken kívül a Fructis kupont használtam fel, így vettem egy Citrus detox sampont(779 Ft - 25%) és egy Goodbye damage balzsamot (779 Ft - 25%).

A Müllerben háztartási dolgokat vettem, valamint egy kis csokit.
A Tesco-ban bár nem volt kupon rájuk vettem egy Palmolive Mild&Sensitive tusfürdőt(399 Ft) és egy Garnier láthatatlan krémdezodort(779 Ft). A ruházati osztályon egy pink horgolt(?) 3/4-es ujjú felsőt találtam, ráadásul eleve akciós volt, így szuper áron jutottam hozzá(3990 3190 Ft - 20%). Egy tornacipőt is vettem, nagyon jó áron volt, és nagyon kényelmes is(2790 Ft -20%). Mindig szét szoktam nézni a gyerek osztályon is, mert elég alacsony vagyok, így szoktam találni ott is ruhákat. Most egy trikót (1190 Ft -20%) találtam, ami szuper nyárra, valamint sportoláshoz is, így ezekből sosem lehet túl sok. 




Ti végeztetek már a Glamour napokkal? Mit sikerült beszerezni? Szeretnétek valamiről bővebben olvasni?

Ági

24 megjegyzés:

  1. De jó dolgokat vettél te is! az én szerzeményeim :) http://zituublogja.blogspot.hu/2014/04/glamour-napok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) És köszi a linket, már nézem is ;)

      Törlés
  2. Valóban jó dolgokat sikerült beszerezned! :) Nekem viszont kissé fura, hogy egy dekorkozmetikumokra vonatkozó kupont én ma nem tudtam beváltani a Rossmann üzletben! :S:/ A pulcsi amúgy amit vettél nagyon szép! Igazán tavaszias! :) Kíváncsi leszek,hogy neked beválik e a miss manga spirál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap már kipróbáltam, ma pedig a Maybelline-t ;) Még próbálgatom őket, hozok majd véleményt róluk. :)
      Miért nem fogadták el? :O Nálunk a CT-re nem fogadták el, mert eleve akciós a Maybelline, este olvastam valamelyik blogon, hogy náluk elfogadták. :( Fura. :(

      Törlés
    2. Nem tudom, lehúzta a pénztáros és mondta,hogy valamiért nem fogadja el a pénztárgép. Nem akadékoskodni akarok,de én azért írtam a Rossmann fb oldalának levelet, mert nekem fura,hogy egyik helyen elfogadják a másik helyen meg nem :/ és mindezt úgy,hogy nincs feltüntetve.

      Törlés
    3. Fura, mert nekem elfogadták a lakkra is, utána is számoltam és levonta abból is.

      Törlés
  3. A pulcsi és a menta színű trikó nagyon cuki. *.* A CT-vel nekem sem volt szerencsém. Majd holnap a Müllerben is megnézem.

    Szerintem majd jövő hét elején lesz róla bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Gondolom, nem a győri Müllerbe mész. :D Elég érdekes, hogy itt mik vannak .:/
      Várom a bejegyzést. ;)

      Törlés
  4. A menta színű trikó nagyon tetszik :) Nagyon jó dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nekem is nagyon tetszik a színe. :)

      Törlés
  5. Jó cuccokat vettél. :) A Miss Manga spirál nekem is megfordult a fejemben, de a sok rossz vélemény után végül nem vettem meg, pedig kíváncsi lennék rá, hogy nekem milyen lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a rossz vélemények miatt gondolkoztam rajta, de sokaknak nagyon jó volt, így gondoltam, hogy fél áron kipróbálom, hogy milyen. Eddig egyszer próbáltam, eddig nem bántam meg. ;)

      Törlés
  6. A cipőd nagyon klassz *-* Tényleg jó dolgokat szereztél be ^_^

    VálaszTörlés
  7. Szuper dolgokat vettél :)!!! Úgy látom Neked is jól sikerült a Glamour-nap :)!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper dolgokat vettél :) Tetszik a 3/4-es ujjú felső színe!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Igen, engem is színe fogott meg először. :)

      Törlés
  9. a maybelline spirál szuper, nekem nagy kedvencem :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már próbálta többször, nekem is nagyon bejön ;)

      Törlés
  10. Minden szerzeményed nagyon jó fogás volt, tetszenek :) Ezt a Garnier sampont használom most, én meg vagyok vele elégedve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is kipróbáltam, gyorsan leváltottam az előzőt... :D Eddig nekem is tetszik. :)

      Törlés
  11. Szupi dolgok. :) Nagyon tetszik az a pulcsi... Szemeztem vele én is, de végül csak nem hoztam el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nagyon örülök, hogy én nem hagytam ott. :) Nagyon bánnám. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...