Glamour-napi tervek 2014 tavasz

kedd, április 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


Glamour-napok előtt mindig szoktam készíteni egy listát, és igyekszem magam ehhez tartani, de sajnos nem mindig sikerül. Főként a szépségápolási termékekkel kapcsolatos kuponokat szoktam felhasználni, ruhából általában csak 1-2-t. A tovább gombra kattintva megtekinthetitek az én tavaszi listámat.

Még mielőtt belevágnánk a listába, megosztom veletek az én trükkjeimet, hogy ne legyen az egész napunk kész idegbaj a tömeg miatt. Szépségápolási termékeknél(itt főleg a Dm-es 50%-os kuponokra gondolok) olyan üzletbe megyek, ami nem túl forgalmas, így mindig van még abból amit kinéztem, valamint általában nyitás után nem sokkal ott vagyok. Ruhák terén ami nekem mostanában bevált, hogy 2-3 nappal hamarabb körbenézek az üzletekben, ami tetszik felpróbálom, és amit végül meg szeretnék venni az nem a helyére rakom vissza, hanem megkérem az eladókat, hogy rakják el nekem péntek délig. Addigra mindenhova vissza tudok menni, így akkor már "csak" sorba kell állni és fizetni, nem kell a próbafülkékre várni, valamint nem kell azon mérgelődni, hogy sokan csak bent hagyják a próbafülkében a nem megvásárolandó ruhákat.


És most jöjjön a lista:
  • Astor 25%(Dm) Az Astor termékekkel nincs túl jó tapasztalatom. Két lakkom van tőlük, de azok annyira nem jöttek be, hogy nem is vettem tőlük semmit sem utána. Most két termék van ami érdekelne:

Már régóta érdekel, még az árnyalatot nem döntöttem el.
A Hug me és a Feeling Feline között gondolkozok
10 az 1-ben. Sokat ígér, de vajon mennyit tud?
  • Dm 50% (S-he vagy Alverde dekorkozmetikai termékre) Erről a kuponról mindig az üzletben döntök, most sem lesz másképp. Ha nem csak dekorkozmetikai termékekre fogadják el, akkor valószínű, hogy újraveszem a szempillaápoló szérumot, amit már láthattatok a márciusi kedvencek(ITT) között.

  • L'oreal Paris szempillaspirál 50% (Dm) 
Mióta megjelent ki szeretném próbálni, így még jobban megéri
  • Manhattan 25% (Dm)
Főként a bal oldali(Glitter for Life)  érdekel, remélem, hogy találok még belőle
  • Maybelline 50% (Dm)
    Nem néztem még ki az árnyalatot, majd meglátom, hogy miből lesz amikor megyek
  • Már ősszel is kívánságlistás volt, de nem találtam belőle bontatlant
  • Max Factor 50%(Dm)
    Tavaszra szeretnék valami szép lakkot,  de lehet, hogy az állvány
    előtt úgy döntök, hogy inkább másra használom fel a kupont
  • Rossmann 25% (bármely dekorkozmetikai termékre) Szeretnék néhány dolgot kipipálni az Essence és a Cartice kívánságlistámról (ITT és ITT találjátok). Azóta már lemondtam néhány dologról a rossz vélemények miatt, de még így is van mit beszerezni. :)
  • Fructis 50%(Rossmann) Sok jót olvastam erről a samponról, nagyon kíváncsi vagyok rá, mert nagyon hamar zsírosodik a hajam.
  • F&F 20%
  • H&M 20%
  • New Yorker 20%
  • Orsay 20%
  • Reserved 20%
Ruhák esetében nem konkrét dolgokat keresek, mert sajnos nem minden üzletben egyezik meg a kínálat, nálunk sokszor van, hogy kinézek valamit a honlapon, de az üzletben nincs és nem is lesz. Amit mindenképpen szeretnék nézni: kardigán, póló, tavaszi cipő, kabát. Mivel egyik sem létszükséglet, így lehet, hogy ezeket inkább majd a leárazásokon veszem meg. Azért néhány dolgot megmutatok, hogy kb. miket keresek.
INNEN
INNEN
INNEN
INNEN
INNEN
További kuponokat ITT találtok.

Nektek mi van a kívánságlistátokon? Ki szoktátok használni a kuponos akciókat?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat írtál össze, viszont én jártam már úgy, hogy nem raktak el valamit a Glamour napok miatt... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére eddig mindig mindent félreraktak, ha kértem. Sajnálom, hogy nem mindenhol működik ez. :(

      Törlés
  2. Color Tattoo nálam is kívánságlistás. Arra mindenképp szeretnék lecsapni. Remélem kitudom használni a shopping napokat szükségem lenne erre-arra, de általában a főnökségem minden évben keresztül húzza a számításaimat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szorítok neked, hogy idén úgy alakuljon ahogy szeretnéd. ;) Ahogy látom, a CT sok helyen listás, sietnünk kell. :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper lista. :) CT-t én is szeretnék. :) És a szempillaszérumot is kinéztem magamnak. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, mindkettőnknek sikerül lecsapnia a kinézett CT-re. :) Én még azon a szempillanövesztőn is gondolkozok, amit a szempillatőbe kell kenni. Remélem, hogy el fogják fogadni a kuponokat erre. :)

      Törlés
  4. Köszönöm a kommentet! :) Jó kis tippeket írtál a "túléléshez", így tényleg könnyebben és gyorsabban lehet végezni a vásárlással :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést, hogy ilyen hosszút írtam, meg se néztem csak elküldtem. :) Nekem ezek bejöttek az elmúlt években, de sajnos sokan nem tehetik meg munka/iskola miatt, hogy péntek délelőtt letudják az egész vásárlást. :( Ősszel már nekem is más lesz, mert ez az utolsó félévem az egyetemen, de kitalálok valamit addigra. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...