Inspiráció #13

hétfő, április 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok Lányok!

Újabb csodás tavaszi hét elé nézünk, és mi mással indíthatnánk a hetet, mint egy kis ötletgyűjtéssel. Nagyon megszerettem ezeket a posztokat készíteni, jó érzéssel tölt el válogatni a képeket, és az külön jó, ha olyan hozzászólást olvashatok, hogy valamelyik képpel sikerült egy löketet adnom ahhoz, hogy ne adjátok fel és csináljátok tovább amit szeretnétek. Remélem, hogy most is tudok segíteni valamiben. A továbbra kattintva jönnek a képek. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

 9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Mivel telt a hétvégétek?

Csodás hetet!

Ági



10 megjegyzés:

  1. Heti outfit nagyon tetszik! :) Főként pihenéssel és kincsvadászattal! Az a helyzet, hogy bármennyire is szerettem volna kivárni a Glamour napokat, a H&M-ben kinézett Eiffel tornyos felső nagyon kevés helyen és nagyon kis mennyiségben kapható, így bűnözve kicsit, szombaton megvettem. :) De mivel kupon nélkül se volt olyan borzasztó drága, így ezzel nyugtatom magam! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne izgasd ezen magad. :) Igazából az a 20% se olyan hatalmas engedmény, hogy e miatt megérje stresszelni. A kozmetikai 50% sokkal inkább megéri. ;) Majd ott behozod azt a 20%-ot ;) :D

      Törlés
    2. Egyébként ebben teljesen igazad van, mert alacsony árnál a 20% nem olyan hatalmas engedmény. :) De azért már várom a pénteket ;) :D

      Törlés
  2. A pöttyös rucis outfit egyszerűen csodás! *.*

    Én megint nagy szerencsecsomag vagyok. :D Pénteken délelőtt le akartam tudni a Glam napokat, erre bejelentkeztek rokonok, hogy reptérről hazafelé beugranak. Persze dél körül. :D Szombat-vasárnapra meg már csináltam programot. -.-
    Úgyhogy nagyon gyorsan és hatékonyan kell vásárolnom, kb. 2 óra alatt, hogy hazaérjek délre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ügyesen;) Én is péntek délelőtt tudom le. Bízom benne, hogy a tornacipő már nagyon vár rám az üzletben :D

      Törlés
    2. :D Ha csütörtökön van időd, próbáld meg elrakatni amit szeretnél. Meg ha akarsz menni Dm/Rossmann/Müller-be próbálj olyan boltba menni, ami hamarabb nyit. ;) Én a legkorábban nyitó Dm-ben kezdek, így ha ott nem kapok meg valamit még mehetek másik üzletbe is nyitásra. ;)

      Törlés
  3. Micsoda praktikákat tudok meg itt tőletek Glamour napokra!:D Ha tehetném én is korán kezdenék!:) Nekem is az outfit a kedvencem!:) Annyira jó az a pöttyös ruha!:)

    VálaszTörlés
  4. Van 1-2 trükköm már a Glamour napokra. Tudod, az évek meg a rutin. :D
    Nekem is nagy kedvencem az outfit, örülök, hogy nektek is ennyire tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Az az erkélyes megoldás abszolút kedvenc nálam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is. :) Szeretem az ilyen ötletes helykihasználást. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...