Inspiráció #14

hétfő, április 14, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok Lányok!

Ezen a héten egy kicsit rendhagyó inspirációs bejegyzéssel készültem, hiszen egy hét múlva húsvét, így ehhez próbáltam ötleteket gyűjteni. Elmaradnak most a szokásos pontok, csak a húsvétra koncentrálunk. :) Remélem, hogy tetszeni fognak nektek is az ötletek. Mi nem igazán szoktunk locsolókat várni, inkább elmegyünk állatkertbe vagy csak itthon pihenünk, de azért egy kicsit díszíteni lehet. ;)

Dekoráció













Vendégváró falatok








Ajándék a locsoló fiúknak







Ti készültök a húsvétra? Vártok locsolókat vagy inkább más programot terveztek? Találtatok nektek tetsző ötletet a képek között? Melyik a kedvenc?

Ági



8 megjegyzés:

  1. Jajj de jók!:D Nekem szinte az összes a kedvencem úgy,hogy nem tudok külön kiemelni egyet sem!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képeket gyűjtöttél össze, abszolút kedvenc a vázába díszként rakott színes tojások! Hihetetlen milyen jól feldobja! Szuper ötlet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes ötleteket válogattál össze, mind nagyon tetszik! :)) A tulipános a kedvencem, mert nagy tulipán rajongó vagyok! Amúgy most találtam rá a blogodra, követlek is Bloglovin'-on! ;) xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek Yvett! Örülök, hogy idetaláltál. :) Köszönöm a feliratkozást, remélem, hogy ezután is tudok számodra is érdekes olvasnivalóval szolgálni. :)
      Én is imádom a tulipánt, ez a virág volt a jelem az oviban is. :)

      Törlés
  4. Nagyon jó válogatás volt. :)
    A kedvencem a virágtartó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik! :) Ugye milyen édes?! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...