Inspiráció #16

hétfő, április 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok!

Kicsit úgy érzem, hogy nagyon gyorsan telik az idő. Nagyon sok feladat vár rám még az következő két hétben. Írtam facebook-on is, de mivel ott kevesebben követtek, így jelzem itt is, hogy sajnos kicsit elhavazódtam mostanában, így sajnos kevesebb idő jut most a blogra, de ha van egy kis időm, akkor igyekszem itt is tevékenykedni. Mivel az inspirációs sorozat már állandó szereplő, így ezzel mindenképpen jelentkezem, de sajnos az előre megírt bejegyzések száma jelentősen lecsökkent, szám szerint 1 poszt van bekészítve. Remélem, hogy elnézitek nekem ezt a kevésbé aktív időszakot és velem maradtok. :) 
1. Heti outfit


2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? 

Szép hetet!

Ági



8 megjegyzés:

  1. Kitartás! Szuper képeket válogattál össze! :) Szép hetet!

    VálaszTörlés
  2. Az összes nagyon tetszik, jól indul a hét :-)

    VálaszTörlés
  3. A masnis felső és a cicus a kedvencem. :)

    Kitartás! :) Mi megvárunk, nem megyünk sehova! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy a masnis felső tetszeni fog neked. ;)

      Köszönöm! Nagyon jó érzés, hogy itt vagytok! ♥

      Törlés
  4. Heti kint,cuki és a haj a kedvencem!:) Bárcsak nekem is olyan szép hosszú hajam lenne!:D

    Kitartás!:) Tapodtad sem mozdulunk!:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem neked sokkal szebb hajad van. :) Nagyon jól áll neked a mostani. :)
      Köszönöm, hogy ilyen aranyos vagy! :) Sietek vissza! :) ♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...