Lovely nyeremény csomag

kedd, április 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok!

Mint tudjátok, március végéig shopping stoppot tartottam, amit sikerült is végig tartani. Volt ebben egy kis támogatásom is, Fortuna mellém állt, így nyertem egy Lovely csomagot a Lakkjegyzet blogon(ITT éritek el a blogot), amit ezúton is köszönök. Nagyon hamar meg is érkezett, azóta pedig eltelt már 2-3 hét, ki tudtam próbálni mindent, és úgy gondoltam, hogy ebben a posztban megmutatok minden terméket. Képek, vélemény a tovább gombra kattintva.

A csomag szempillaspirált, pirosítót és lakkokat is tartalmazott, így van minden ami minket érdekelhet. :)

Vízálló szempillaspirál dúsító formulával

A csomagolása egyszerű, csak a lényeg van rajta. Szerencsére jól kézre áll, így jól használható. A keféje hagyományos, szőrből(?) készült, rövidek a szálai, az érdekesség az elhelyezkedésükben rejlik, ahogy a képen is láthatjátok. A festék színe szép fekete, a textúrája krémes, viszont sajnos a kefe túl sok festéket vesz fel, így vigyázni kell vele, de ez idővel szerintem változni fog. Valóban vízálló, egész nap meg sem moccant, micellás víz hatására sem jött le semmi, kétfázisú lemosóval viszont nagyon szépen lejött. Készítettem képeket is róla, 1 és 2 rétegben is láthatjátok. Nem lettek póklábhatásúak a szempilláim, szépen szétválasztotta őket.

Spirál nélkül
1 réteg
2 réteg
Color mix ásványi pirosító

Őszinte leszek, nagy előítélettel kezeltem ezt a pirosítót, így nem volt egyszerű dolga. Egyszerűen a csomagolása annyira esetlennek tűnik, hogy nem sok jót vártam tőle. A fedele egyébként nekem majdnem le is esett, mert ahol a két rész össze van illesztve egy kis fém pöcök kiesett, de szerencsére vissza tudtam rakni. Táskába dobni egyáltalán nem ajánlom. A színei nagyon tetszettek már ránézésre is, de féltem tőle, hogy nem lesz elég pigmentált. Tévedtem. Nagyon kell vigyázni a mennyiséggel, mert könnyen túlzásba lehet vele esni. Először csak a karomon próbáltam ki, az ujjammal húztam 1-1 mintát, és elég foltosnak tűnt féltem is, hogy mi lesz így, de amikor ecsettel vittem fel az arcomra, nagyon szépen el lehetett dolgozni. Engem ez a pirosító nagyon meggyőzött.


Snow Dust lakkok- Nr. 2(fehér),Nr. 3(ezüst)

Szerintem ezeket a lakkokat senkinek sem kell bemutatni, a fehéret már láthattátok nálam is(ITT). Szerettem volna megvenni másik lakkot is, de nem volt sehol sem, aztán mikor volt, már tartott a shopping stop, így lemaradtam róla, így nagyon örültem, hogy enyém lett az ezüst is. Mivel a fehérből így kettő van, az újat ki sem bontottam és megkérdeztem Nikitől, hogy nem haragudna-e meg, ha nem tartanám meg, és mivel zöld utat kaptam, így valamelyik olvasómé lesz.(Részletek később). Felkentem egymás mellé a lakkokat és ha muszáj lenne, akkor sem tudnék választani, hogy melyik a szebb. A fehér 4 rétegben fed elfogadhatóan, de ha fehér alapra festjük, akkor nem kell ennyi. Az ezüstből elég 2 réteg is. Mindkettő nagyon gyorsan szárad, még a több réteg ellenére is. A ezüst kicsit érdesebb, ebben nagyobb csillámok vannak.


Matte top coat és Blink Blink Nr. 1

A mattító lakk nagyon jól működik, és hamar meg is szárad. Pár nap után veszít a matt hatásból, de az árához viszonyítva nagyon jól teljesít. A képen egy Catrice lakk fölött használtam a mutató ujjamon. A glitteres lakkot többféleképpen is felkentem. A kisujjamon fekete, a gyűrűs ujjamon lila alappal láthatjátok, míg a középső ujjamon alap nélkül. Mint látjátok a lakk, amiben a glitterek úszkálnak, nem átlátszó, így meg kell válogatni, hogy milyen lakk fölé kenjük. Nekem fekete alappal tetszik a legjobban. :)

Ennyi lett volna a csomag, mégegyszer köszönöm Nikinek, nagyon szuper termékeket kaptam. :)

Ti használjátok valamelyik terméket? Mit gondoltok a Lovely márkáról?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)
    A spirál egész jól muzsikál :) Imádom a Snow Dust lakkokat .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem a spirálon. :) A Snow Dust lakkokat nagyon eltalálták. :)

      Törlés
  2. Gratulálok! :)

    A lila pelyhes lakk csodás! *.* A mattító lakkot én is nagyon szeretem, csak kár, hogy kifényesedik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Lila is, pelyhes is. :) Csak jó lehet. :D Én annyi idő után úgyis lemosom mire kifényesedik. :)

      Törlés
  3. Gratulálok én is! :)
    A Lovely lakkjait nagyon szeretem, a többi termékükkel még nem igazán próbálkoztam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Eddig én is csak lakkokat próbáltam tőlük, de kellemesen csalódtam. :)

      Törlés
  4. Gratulálok! :) A matt fedőlakk azon a lila körömlakkon valami eszméletlen jól mutat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nekem is nagyon tetszett rajta. :)

      Törlés
  5. Gratulálok, szép kis csomag :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Minden darabja nagyon jó. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...