Lovely St. Tropez Nr. 3

vasárnap, április 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

Sziasztok!

Ma egy új szerzeményemet mutatom meg nektek. Mióta megláttam az első képeket erről a kollekcióról, azóta várom, hogy az enyémek legyenek. Tegnap reggel elugrottam a Rossmannba és ott voltak ŐK. Erős voltam és csak a rózsaszínt hoztam haza akkor, de még este elmentem a másik kettőért is. Képek a továbbra kattintva.
Túl sokat nem írnék róla, szerintem a képek magukért beszélnek. Az üveg és az ecset a többi Lovely lakkéval megegyezik, én személy szerint szeretem őket.
A lakk már az üvegben is elvarázsolt, így miután hazaértem, gyorsan fel is kentem. Igazság szerint nem volt tervben, hogy fotózok és posztot írok róla, de mikor kész lett, nem bírtam megállni, és csináltam néhány képet. 
A szín és a finish csodálatos. Finom, visszafogott, de mégis érdekes. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, de nem vagyok vele egyedül. A Párom szerint ez a legszebb lakkom. :)
A körmeimen három rétegben láthatjátok, de már két rétegben is szépen fedett. Viszonylag gyorsan szárad, ami nekem nagyon tetszik, mert mindig lakkozás közben jön rám, hogy ezt meg ezt azonnal meg kell csinálni, de szerencsére sehol nem sérült meg.
Ha jól emlékszem 490 Ft körül van most az ára(eredeti ár 650 Ft körül), mivel minden Lovely termékre 25% kedvezmény van 05.02.-ig. 






Szerintem ez a lakk tökéletes iskolába és munkahelyre is. Annyira visszafogott szín, hogy szerintem senki sem szólna érte, de mégis érdekes, így élvezet viselni.

Szeretnétek a másik két színről is posztot? Megvettétek valamelyiket az új lakkok közül?

Ági

16 megjegyzés:

  1. Hűű de szép! Én 2 Rio-t vettem meg, de elugrok majd ezért is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is kívánságlistásak voltak a promó képek alapján, de élőben annyira nem fogtak meg. :( Bár szerintem a pénztárcámnak jobb is így . :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ugye?! :) Nagyon eltalálta ezt a Lovely! :)

      Törlés
  3. szép lágy szín, mégis csajos , nekem is tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez is :) Én a kéket vettem meg meg a zöld Rio-t, de hát szívem szerint még megvenném ezt és a zöldet is, valamint a rózsaszínes Rio-t is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a bajom, hogy annyi van ami tetszik, de hát muszáj húzni egy határt. :)

      Törlés
  5. én mondtam, hogy eszméletlen gyönyörűek! örülök, hogy neked is ennyire tetszenek! :)
    nagyon szépen mutat a te körmeiden is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,belevittél a rosszba! :D De annyi baj legyen... :D Annyira jó ez a szín, hogy szerintem mindenkinek jól áll. :)

      Törlés
  6. Nagyon kis cukika, nem izgatott eddig, de még ma alszok rá egyet, és lehet holnap megveszem a két Rió társaságában. :D

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. :) Örülök, hogy neked is tetszik, és hogy te is olvasol. :) Mindig jó ismerős arcokat látni a blogomon. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...