Ma elbűvölöm a környezetem- A Dm 50 pontos doboza

csütörtök, április 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments



Mint sokan tudjátok, a mai naptól egy új meglepetésdoboz váltható ki a Dm-ben 50 pontért. Mivel nem lehet előre tudni, hogy mi van a dobozban, így zsákbamacskát kapunk a pontjainkért, de gondoltam, hogy érdekelhet titeket, hogy kb. milyen termékek vannak benne, így megmutatom az enyémet. A tovább gombra kattintva jönnek a képek.

Egy csoportkép. :) Összesen két sminkterméket és egy mini terméket tartalmaznak a dobozok. Az enyémben egy Dove Intensive Repair kondícionáló, egy Astor rúzs(410 árnyalat) és egy Astor körömlakk( 271 Majesticblue árnyalat) volt.  Lejjebb találtok róluk képeket.




Őszintén szólva, ha tudom, hogy miből milyen színt kapok nem váltottam volna ki. A kék lakkot majd legfeljebb használom valamilyen kihívásnál, de a rúzzsal még nem tudom, hogy mi legyen. Nem igazán vagyok rúzsos, de szívesen barátkoznék velük, de szerintem nem ez lesz az a szín, amivel barátságot kötök, mert nekem túl sötét.

Ti kiváltottátok/Ki fogjátok váltani? Nektek mi volt benne?

Ági

22 megjegyzés:

  1. Az egyik dobozban nekem is a rúzs volt! :) Én kifejezetten örülök neki,amúgy is kedvelem a rúzsokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked olyan volt benne, ami tetszik. :) Én is igyekszem megbarátkozni velük ;)

      Törlés
  2. Pedig nem is olyan sötét ez a rúzs, felkenve lehet máshogy nézne ki, vagy már próbáltad?
    Először az enyémet is túl "nyanyás" barnának tartottam, de felkenve egy szimpla nude rúzs, alig észrevehető, ráadásul nagyon jó illata is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felkentem, de önmagában nekem picit sötétnek tűnik, bár ősszel/télen lehet szeretni fogom. :) Adok majd akkor neki új esélyt. :) Addig pedig próbálgatom keverni valamivel ;)

      Törlés
  3. Jajj de szerettem volna egy ilyen kis dobozt,a fene hogy külföldön élek,amire meg haza jutok elfogy :( A rúzs színe nekem kifejezetten tetszik,sőt a körömlakké is.Van is egy hasonlóm csak metálos a beütése (Maybelline) és pont passzol a táskám színéhez.:)
    Szerintem ha kipróbálod és nem csalódsz a rúzsban hamarosan kedvelni fogod őket,nálam is így indult tavaly,pedig inkább szájfény párti voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a szájfényt sem annyira szeretem, mert abból nehéz nem ragadósat találni, és utálom, ha a szél belefújja a hajam, meg a párom sem preferálja. :) Nekem ezek inkább őszi/téli színek, szerintem akkor könnyebben kötök majd barátságot velük. :)

      Törlés
  4. Nekem tetszik a lakk és a rúzs is :) Lehet holnap én is kiváltok egy ilyen meglepetéscsomagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy olyan terméket kapsz, amik tetszenek. :)

      Törlés
  5. Próbáld meg a rúzst korrektorra felkenni vékonyan. Tartós is lesz, és kicsit világosabb is. Legalább is nekem ez a trükk bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is olvasol? :) Mindig olyan jó érzés megtudni, hogy olyan is olvassa a blogom, akit én is olvasok. :)
      Köszi a tippet, mindenképpen kipróbálom. :)

      Törlés
    2. Igen olvaslak, csak nem itt vagyok feliratkozva, hanem Feedly-n. :)

      Törlés
  6. A rúzsnak szép színe van a képeken! :-)
    Viszont megértem a csalódásod, én ezért nem veszek sosem zsákbamacskát, még ha csak néhány pontba is kerül

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pontokat annyira nem sajnálom, van még így is sok. :) Annyiból nem rossz, hogy így olyat is kipróbálhatunk, amit egyébként nem és még az is kiderülhet, hogy tetszik nekünk. :)

      Törlés
  7. Hm. Alajáraton nem rossz, de a lakkon kívül nem használnék ki semmit. Lesz egy másik doboz, én majd azt szeretném: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is le szeretnék csapni a Beauty box-ra, ;) de az úgysem pontokba fog kerülni, így legalább nem csak gyűlnek a pontok. :)

      Törlés
    2. Nem sajna, hanem regisztráció kell majd hozzá aminek nem örülök: (

      Törlés
    3. Nekem az árával több problémám van, mint a regisztrációval. :( A német 5 euróhoz képest, szerintem túlárazták nálunk. :(

      Törlés
  8. Szerintem szép a lakk és a rúzs is. :) Én ma váltom ki, remélem még lesz belőle. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos találsz még belőle, azért ebből van sok. :) Remélem, hogy olyan termékek lesznek a tiédben, amit ki tudsz használni. :)

      Törlés
  9. Én sem vagyok nagy rúzsos... De az enyém egész jó, már kétszer fel is kentem. :) Ez nálam nagy szó! :D A lakk nekem is ez volt, nekem tetszik, csak nem kettő... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a te rúzsod szép volt. :) De ilyen ez a zsákba macska. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...