Manikűrvadász VIII.

kedd, április 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 15 Comments

Sziasztok!

Első alkalommal én is csatlakoztam a Manikűrvadász kihíváshoz. A mostani házigazda Thimmyke lett, ezúton is köszönöm neki a szervezést. Nagyon izgatottan vártam, hogy elkészítsem ezt a manikűrt és azt is, hogy mit fogtok hozzá szólni. Képek a tovább gombra kattintva.

Ebben a fordulóban Panni manikűrjei közül választhattam. Nagyon örültem, hogy őt kaptam, nagyon ügyes fiatal lánynak tartom. Az alábbi manikűrt választottam tőle.
INNEN
Izgultam, hogy hogyan fog állni az én körmeimen, hiszen teljesen más formájú és hosszúságú körmöket hordunk, ráadásul nagyon szépen sikerült kiviteleznie Panninak. Íme az én verzióm:

Sajnos a fedőlakk miatt elmosódott a gyémánt minta kontúrja

Felhasznált lakkok:
-Lovely Snow Dust Nr.3
-Rose Nail 57
-Avon Nailwear Pro+ Pink Creme
-Lovely Nr. 25
-Miss sporty

Sajnos én nem vagyok teljesen elégedett, kicsit elnéztem a dátumokat. Következőleg majd jobban tervezek előre. :)

Mit szóltok hozzá? :)

A többiek munkáját itt találjátok:




15 megjegyzés:

  1. Hű*-* Nagyon szép lett, elegáns :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes színkombináció, és a lovely lakkért még mindig fáj a szívem, hogy lemaradtam róla ... :D Szép összhatás! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, semmi bajod nem lehet vele! :*

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű mani, nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Lányok! Nagyon aranyosak vagytok! ♥

    VálaszTörlés
  7. Üdvözöllek a manikűrvadász lányok között, örülök, hogy te is csatlakoztál hozzánk! :) Nekem tetszik a te verziód is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nagyon örülök, hogy veletek "vadászhatok"! ;)

      Törlés
  8. igazi csajos mani : ) tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...