Megérdemli a fejhajtást? -L'Occitane kézkrémek-

szerda, április 09, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok!

Már a legutóbbi elfogyottak posztban ígértem, hogy hozok ezekről a kézkrémekről egy  összesítő posztot. Végre kipróbáltam az összeset, így a kiforrott véleményemet tudom megosztani veletek. Mint írtam már a blogon, még februárban vásároltam a krémeket, vagyis csak az egyiket,mert a többi ajándék volt. Nagyon izgatták a fantáziámat, mivel eddig mindenhol ódákat zengtek róluk, így volt elvárásom velük szemben. A poszt végére kiderül, hogy megérdemelték-e a vágyakozásomat.


A négy krém közül a mimóza&akác krémet vásároltam ez 30 ml-es a többi(shea, cseresznyevirág, mandula) ajándék termék volt, ezek 10-10 ml-es kiszerelésűek. Összesen 1700 Ft körül fizettem értük, ami jó áron volt ahhoz képest, hogy akció nélkül egy 30 ml-es kézkrém 1990 Ft. 
A csomagolásukról nem írnék külön-külön, mivel egyforma mindegyik krém esetében a rajtuk lévő mintától eltekintve. A tubus műanyagból van, de első ránézésre én azt hittem, hogy fém. Nagyon jól néz ki szerintem, és könnyebb kinyerni belőle a terméket, mintha pl. alumíniumból lenne. Szóval a csomagolással engem megvettek kilóra, de persze ez nagyon kevés ahhoz, hogy teljesen meggyőzzön, hiszen a lényeg, hogy a benne rejlő terméknek milyen hatása van.

Először a klasszikus Shea vajas krémet próbáltam ki. Erről olvastam a legtöbb nagyon jó véleményt, ezzel szemben voltak a legnagyobb elvárásaim. Ezt próbáltam ki először, mivel még elég hideg volt, amikor használtam, úgy gondoltam, hogy ilyenkor úgyis nagyon kell hidratálni a bőrünket. Az állaga nagyon finom, könnyen kenhető, már-már vizesnek mondható. Az illata elég érdekes, engem nagyon emlékeztet valami régi krémre, de nem tudok rájönni, hogy mire. Nekem nem igazán jön be az illata, de sajnos nem ez a legnagyobb problémám vele. Krémezés után kicsit ragacsos lesz a bőr, de kb. 10-15 perc alatt teljesen beszívódik, ez után már nem érezhető, hogy ragacsos lenne és nem is hagy nyomot semmin, viszont marad egy ilyen furcsa érzés a bőrön, picit mintha húzná a bőrt és olyan mintha poros lenne. A hidratáló hatásával sem vagyok kibékülve. Kézmosásig úgy ahogy tart, de utána mindenképpen újra kell krémezni, így elég hamar, 4-5 nap alatt elfogyott ez a mini, 10 ml-es kiszerelés.
A mandulás verzió már jobban tetszett. Az állaga ennek is vizes, nagyon könnyű eldolgozni. Az illata nem tipikus mandulás krém illatú, finom visszafogott, csak közelről lehet érezni. Nálam a hidratáló hatása sokkal jobb, mint a sima sheás esetében, nem kell minden kézmosás után kenni. Beszívódási ideje kb. 10 perc, de ez is hagy egy olyan réteget, mint a sheás, de közel sem olyan zavaró mértékben.
Illat szempontjából a cseresznyevirágos lett a kedvencem. Nagyon finom, lágy virágos illata van, egyáltalán nem tolakodó illat. Állagát tekintve ez is vizes, rekord gyorsasággal beszívódik, de sajnos itt is érzem az előzőeknél is tapasztalt furcsa réteget a bőrömön. Hidratálás szempontjából nem vagyok elégedett, itt is csak a következő kézmosásig tart a hatása, ráadásul addig sem hidratál túlságosan. Tavaszra/nyárra elkenegetni jó lehet, de én ennél sem érzem azt, hogy újra kellene vennem. 

A mimóza&akác illatból vettem meg a 30 ml-es kiszerelést. A tubusban nagyon finom, visszafogott illata virágos illata van. Amikor megvettem rögtön kipróbáltam, és a kezemen is nagyon tetszett az illata, bár sokkal erőteljesebben lehetett érezni, mint a tubusban. Aztán jött az allergiaszezon, és mostanra már néha annyira erősnek érzem az illatát, hogy irritáló számomra, így aki szintén allergiával küzd, az vigyázzon vele. Hatását tekintve ezzel sem vagyok a teljesen megelégedve. Ennek is vizes állaga van, könnyű elkenni, hamar beszívódik, és egészen jól hidratál, bár azért ez sem az igazi, pedig már nincs szükségem extra hidratálásra. 

Összességében engem nem győztek meg ezek a krémek. Nagyon szerettem volna szeretni őket, hiszen nagyon jó véleményeket olvastam róla. Nagyon sajnálom, hogy nálam nem működtek, de nem jöhet be minden mindenkinek, mivel más a bőrünk is. Nem szeretnék senkit sem lebeszélni ezekről a krémekről, hiszen sokaknak tesz jó szolgálatot, de lesőre mindenképpen kis kiszerelésűt ajánlok, mert ha nektek sem jön be, még így is kisebb a veszteség, mintha a nagyon vennétek. Én egyiket sem fogom újra megvenni.

Nektek van tapasztalatok a L'Occitane termékekkel? Mit tapasztaltatok?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Engem valahogy nem mozgattak meg ezek a krémek. Most meg már ha megmozgat se veszem meg. Sajnos a vizes kézkrémek nálam sem működnek, így nem szívesen adnék ki ennyi pénzt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nehéz szívvel adtam ki rá ennyit, de mindenhol csak szuperlatívuszokban írtak róla, gondoltam akkor csak jó lehet... A LRP után meg különösen siralmasak voltak. :(

      Törlés
  2. Az egyik újsághoz járt a shea vajas változat, de őszintén szólva nem tudom mire fel ez az a felhajtás ami körülötte van?! Az illata engem is emlékeztetett egy régi kenőcsre (de azóta se tudok rájönni melyikre), mondjuk nekem az illatával nem volt bajom. Hidratálást egyáltalán nem, csak lassan beszívódó ragacsos érzést tapasztaltam. Talán még ingyen se kéne!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg nem bennem van a hiba?! Nem értem, hogy hogyan lehet, hogy eddig csak jó véleményt olvastam róla...

      Törlés
  3. Én sem vagyok megelégedve ezekkel a kézkrémekkel! Nem érik meg árukat szerintem sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked sem jöttek be, de azért örülök, hogy nem velem van a baj. :)

      Törlés
  4. De jó, akkor ezennel lekerültek a kívánságlistámról. Köszi a tesztet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy segíthettem vele. :) Azért ha valahol ki tudod próbálni, szerintem próbáld ki, hátha bejön neked, mert sok mindenkinek jó volt.(Bár érdekes, hogy senki sem védte meg... :D )

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...