Moyra Holographic 252- Infinity

vasárnap, április 06, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

 
Sziasztok Lányok!
Szépen sorban hozom a Moyra Holographic lakkok tesztjét, így ma a 252-es, Infinity árnylatról lesz szó. Részletek, képek a tovább gombra kattintva.


A csomagolásról nem ejtenék sok szót, ez is megegyezik a többi Moyra lakk csomagolással, az ecset vékony, nem lekerekített és nekem személy szerint túl hosszú, így nekem nehezebb lakkozni vele. Az állag itt is elég folyós, így könnyen összekenhetjük a köröm környékét.
Az üvegben a lakk egyszerűen csodás, alig vártam, hogy kipróbálhassam. Maga a szín szerintem nagyon érdekes ebben az esetben is, hiszen minden fényviszonyban, szögben mást látunk a körmeinken. Szerintem ez a változékonyság ennek  a lakktípusnak az egyik legnagyobb erénye, ugyanis ha nem süt rá a nap egyszerű kis lakknak tűnik, egy kis enyhe játékossággal, viszont ha napfény éri, olyan gyönyörű színekben pompázik, hogy nem tudom levenni róla a szemem. 
Beltéri szűrt fény
Ablak előtt napsütésben


És most jöjjön az, ami nagyon elszomorított, mégpedig a tartóssága. Az alábbi kép másnap(!) készült, nagyon durva lepattogzás figyelhető meg. Ami a leginkább érthetetlen számomra, hogy a körmöm közepéről hiányzik egy darab lakk. Fedőlakkot nem használtam rá, mert nekem úgy nem tetszik. A holo hatás szépen kijön úgy is, de szerintem ennek a lakknak jól áll ez az enyhén matt finish.

Összességében csak azoknak ajánlanám, akiket nem zavar, hogy 1 nap után már vállalhatatlanul lepattogzik a lakk és le kell mosni. Fontos azonban megjegyeznem, hogy utánanéztem, hogy másoknál milyen tartósságot produkált, és volt olyan, akinek 4 napig szépen megmaradt a körmén, így valószínűleg körömfüggő is. Ráadásul a 251-es árnyalat nálam is bírta 3 napig, így tényleg nem értem, hogy mik okozhatta, hogy ilyen hamar lepattogott. Nekem nem szokták sokáig bírni a lakkok, de ez most még engem is meglepett.

Nektek megvan valamelyik lakk a kollekcióból? Milyen tapasztalatotok van vele kapcsolatban?



Ági

14 megjegyzés:

  1. A kék és a lila van meg, ezekkel nem volt gondom, igaz én SV fedővel használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékkel nekem sem volt problémám, a lilát még nem próbáltam. Nem értem, hogy ennél mi okozhatta a problémát, ugyanúgy lakkoztam,mint a szürkénél és a kéknél, és azoknál nem volt semmi probléma.

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk :) Szerintem mindenképp próbáld ki fedőlakkal, mert sokat tud dobni egy lakk tartósságán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig használok fedő lakkot, de ezek a holo lakkok jobban tetszenek fedő nélkül, ráadásul másik Moyra holo-kat is fedő nélkül használtam, de nem volt probléma a tartóssággal. De nagyon tetszik ez a lakk, úgyhogy képes vagyok felkenni egy napra is. :) Mindenképpen próbálkozok még vele, hátha jobban bírja másik alaplakkal.

      Törlés
  3. Kár érte mert szép színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is sajnálom. :( De mindenképpen próbálkozok még vele. Megpróbálom kideríteni, hogy hogy lehetne tartósabb.

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy ilyen hamar lepattogott, de próbálkozok másik alap lakkal, hátha az volt a baj. :)

      Törlés
  5. Oh....pedig nagyon jól mutat rajtad, de az, hogy egy nap után így néz ki? És még nem is a végeken pattant meg...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos nem a végeken, így nem lehet házimunkára fogni. :( Nem is emlékszem olyan lakkra, ami így lepattogott volna. :(

      Törlés
  6. az a hiányzó darab durva! :o nekem a lila és a rózsaszín is durván kopik a végeken. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh! :( Azokat még nem próbáltam, de így előre félek. :(

      Törlés
  7. tényleg kár érte, pedig ez az egyetlen szín, aminek elgondolkodtam a megvételén... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a szín az nagyon szép, de... Tervezem, hogy teszek még vele egy próbát, de addig is díszíteni, mindenképp szeretek vele. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...