Pixibox 2014 Április

vasárnap, április 13, 2014 Ági - Niceties in my life blog 17 Comments


Nehezen, de végre hozzám is megérkezett az áprilisi Pixibox, és gyorsan meg is mutatom nektek, hogy mit rejtett az e havi dobozka. Sajnos a postán volt egy kis kavarodás, így szerda helyett csak pénteken kaptam meg. Sajnos rossz érzésekkel kezdődött a kapcsolatunk a várakozás, valamint a miatt, hogy láttam már, hogy mi van benne, mivel instagramon véletlenül belefutottam. A tovább után jönnek a képek a doboz tartalmáról, valamint kicsit összegzem, hogy mennyire vagyok elégedett a beltartalommal.

A külső doboz kinyitásakor rögtön a Piximagazinnal találtam szembe magam. Kíváncsi voltam rá, és úgy gondolom, hogy nagyon jó kis "újságot" készített nekünk a Pixi csapat. Igényesen van szerkesztve, s különböző tippeket olvashatunk benne az aktuális trendekkel és a dobozban lévő termékekkel kapcsolatban.




Eucerin-Dermo Purifyer Fedő Stift(2,5g-teljes kiszerelés)
Mostanában megint hisztikorszakát éli a bőröm, így mindig kijön néhány pattanás, így ez most nagyon jól jön, hiszen elfedi a bőrhibákat, valamint elősegíti a pattanások gyógyulást és lehúzza a gyulladást. A színe picit sötétnek tűnik, de ha átmegyek rajta egy kis alapozóval, akkor ez sem probléma.

Tony&Guy- CLEANSE Dry Shampoo száraz sampon(75ml- utazó méretű termék)
Ennek a terméknek is nagyon örültem, nagyon jó dolognak tartom a száraz samponokat, és erről már nagyon sok jót olvastam, de az ára miatt féltem megvenni, de végre én is kipróbálhatom. :)

BeYu- Soft Eye Liner puha vízálló szemkontúr ceruza(teljes kiszerelésű termék, dobozonkénti eltérő, változatos színekben)
Nagyon izgatott voltam, hogy vajon mi lesz a dobozban a márkától. Gyorsan ki is próbáltam, bár a színétől tartottam egy kicsit, de nagyon visszafogott, mégis szépen kiemeli a szemem színét. Nem mondom, hogy nincs olyan szín, aminek jobban örültem volna, de ezt is tudom használni.

BOMB Cosmetics-ajakápolók(9ml-teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő, változatos típusokban: almás/epres kosár/görögdinnyés/kókuszcsók)
Amikor megláttam a listát a márkákról és láttam, hogy a Bomb is köztük van, rögtön arra gondoltam, hogy de jó lenne, ha ajakápoló lenne, de mivel az előző Pixibox-ban is volt ajakápoló, így elhessegettem a gondolatot. Nagyon megörültem az ajakápolónak, én epreset kaptam, amin azért nevettem, mert amit most sokat használok(The Body Shop) is epres, jó lett volna egy kis változatosság, de mivel isteni eper illata van, így egyáltalán nem bánom. :)

Jesus del Poso-Halloween női parfüm(4,5ml- miniatűr)
Engem már a kis mini üveggel levettek a lábamról. Finom illata van, bár mivel az ilyen pici üveg nem szórófejes, így nem rohanós reggelekre való(én legalábbis tuti, hogy véletlenül magamra borítanám).

Captain's- kulcstartó valódi fából
Ahogy láttam ez és a következő termék nagyon sokakat felháborított. Igazság szerint amikor megtudtam, hogy mi van ettől a két márkától, nem igazán tudtam hova tenni. De ha végignézitek az előző termékeket, már azok miatt megérte megvenni, így én ezekre úgy tekintek, mint extra ajándék. A Captain's márka esetében egy kulcstartó érkezett, nem hiszem, hogy fogomq használni, de ebben az esetben szerintem inkább az volt a cél, hogy felhívják a figyelmet egy olyan magyar vállalkozásra, ahol egyedi, jó minőségű termékek készülnek.

Nestlé-Dolce Gusto cappuccino csésze
Sokak felháborodásának másik tárgya. Én örültem ennek is(igen, sok bögrém van), nagyon jól kézre esik és jó rá nézni is.

Összességében ezzel a dobozzal is meg vagyok elégedve, nagyon jó kis termékek voltak benne, és az extra ajándékok mindig jól esnek az embernek. :)

Ti megvettétek ezt a dobozt? Mit gondoltok a tartalmáról?

Ági

17 megjegyzés:

  1. Én sajnos lemaradtam erről a dobozról, pont nem voltam gépközelben és megkérni sem tudtam senkit, hogy csapjon le nekem egy dobozra. Remélem visszahozzák a két időpontos rendelést. Amúgy elég jó dolgok voltak ebben a box-ban is, bánom is, hogy lemeratdam. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zitu!
      A Pixibox ff oldalán úgy látom, hogy van aki eladná a dobozát. Egy próbát megér körülnézni, vagy akár kiírni, hogy vennél dobozt. Nekem a szülinapi boxot így sikerült beszereznem :)

      Törlés
    2. Szerintem is próbáld meg fb-on, hátha van még aki el szeretné adni, bár a meglepetés már oda, de azért a termékekért megéri szerintem. :) Egyébként szerintem is jobb volt a időpontos rendelés, így mindenki talált számára megfelelő időpontot, bár azért most majdnem napig lehetett rendelni.

      Törlés
  2. Nekem ez a doboz jött be eddig a legkevésbé. Bögre meg kulcstartó? :/ Ajakápolót se használok (a múltkorit is elpasszoltam öcsémnek, de ez túl csajos), és a szemceruza se egy nekem való szín, pedig az jó lett volna. Szóval ha valakit esetleg érdekel egy bögre, egy kókuszos ajakápoló vagy egy kék színű szemceruza (628-as árnyalat), az szóljon, ezeket szívesen elcserélném valamire. A kulcstartóért meg nem is kérnék cserébe semmit.
    A szárazsamponnak se örültem elsőre (nem szoktam ilyesmit használni, a Pixibages Syoss is ott áll bontatlanul), és tartok is tőle, hogy meglátszik a sötét hajamon, de azt ki fogom próbálni, mert állítólag jó. Az Eucerin stifttel meg vagyok elégedve, bár elsőre túl sötétnek látszik, de egészen jól igazodik a bőrszínhez, úgyhogy nem annyira vészes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nyugodtan próbáld ki a száraz sampont, eddig még nem próbáltam ki ezt, de eddig mindig szépen el tudtam távolítani a hajamról, így nem látszódott, viszont felfrissítette a hajam.
      Sajálom, hogy ez most neked nem jött, be remélem, hogy a következő jobban fog tetszeni, ha rendelsz. :)

      Törlés
    2. Nekem nem kell most rendelni meg időpontokat lesni, előfizetésem van... ;) Persze benne van, hogy nem mindig fog tetszeni, az eddigi dobozaim pl jobban bejöttek.

      Törlés
    3. Remélem,hogy a következő dobozzal nagyon elégedett leszel. :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a doboz, teljesen elégedett vagyok! :) A Glamour-napokon pont ezt az Eucerin korrektort akartam megvenni - korábban használtam, és nagyon szerettem. A Halloween parfümhöz pedig szintén volt már szerencsém, szóval ennek a két terméknek különösen örültem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te tényleg nagyon jól jártál. :)

      Törlés
  4. Ez a doboz, most nekem sem tetszik. Nem azért, mert van benne egy bögre, bár fura, hanem mert a többi termék egyáltalán nem keltette fel az érdeklődésem. Egyedül a BeYu szemceruza tetszik, de az a kék színben. Megfordult a fejemben, hogy megveszem, de a rossz nyitási időpont miatt így kihagytam, de nem is bánom. Kíváncsi leszek a következő pixibox-ra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is várom már a következőt. :) Hát a színes termékek mindig olyanok, hogy vagy szerencsénk van, vagy nem, de mindenkinek más áll jó és más tetszik, így képtelenség lenne, hogy mindenkinél eltalálják.

      Törlés
  5. Szia!
    Nekem nagyon tetszett a doboz! :)
    A kulcstartós bón-on az egyik oldalán 1+1 Limonádéra beváltható kupon van, ha a belvárosban jársz egy szusszanásnyi időre szerintem megéri azt is beváltani. (jövő hétvégén nyit a hely,mert most felújítás van!)
    Illetve a bögrében található kód segítségével 20%-os kedvezménnyel vásárolhatsz kapszulát a gépedhez, illetve egyéb Gustós kiegészítőket, és nem utolsó sorban akár magát a kávéfőző gépet is! :)
    Így szerintem az a két "kakukktojás" termék is nagyon jó volt a dobozban <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy neked is tetszett. :) Igen, a kuponok is nagyon jók, bár aki nem Bp.-en lakik kimarad egy részükből, de a %-os kupon is nagyon jól tud jönni. :)

      Törlés
  6. Szerintem szuper dolgok voltak a mostani dobozban, bár én nem rendeltem meg. Nincs semmi gond a bögrével se, és oké, hogy a Captain's csak egy kulcstartót adott, de igazából nem is tudom, mit vártak az emberek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszik a doboz. :) Én sem tudom, hogy mire számíthattak. Én gondolkoztam sokat, hogy mi lehet ezektől a márkáktól, de ötletem sem volt. :) Pl. a Captain's nem rakhatott bele telefon hátlapot, mert nem mindenki ugyanolyan telefonnal szaladgál, így ez nekem egyértelmű volt, hogy nem az lesz.

      Törlés
  7. Nekem a kókuszos ajakápoló volt, imádom az illatát de ezek szerint az epres is remek . A szemceruzából nagyon szép színt kaptál, jól fogod tudni használni majd a napsugaras időkben amik jönnek :) A szárazsampont is szeretni fogod szerintem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, biztos szépen ki fogja emelni a szememet, főleg ha rásüt a nap. :) Biztos nagyon jó a kókuszos is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...