Tavaszi TAG

szerda, április 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Sziasztok!

Sajnos mostanában kevesebb időm jut a blogra, de azért igyekszem legalább néhány naponta jelentkezni. Mivel többen jeleztétek, hogy szívesen olvasnátok személyesebb bejegyzéseket is, így most egy egy TAG következik. Remélem, tetszeni fog nektek! :)



1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?

Ez a tavasz sminktermékek terén nálam a Sleek Oh So Special palettáról(ITT már olvashattatok róla) szól. Nagyon szeretem a színeit, mindig találok benne kedvemre valót.



2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Nagyon változatos ilyenkor, hogy milyen lakkokat preferálok. A szürke téli időjárás után szeretem elővenni a pasztell színeket, de egy-egy feltűnőbb szín is előkerül már. Legkedvencebb az utóbbi időben egy Catrice topper, 45 Kitch Me If You Can árnyalatban, amit már a blogon is láthattatok.


3. Kedvenc tavaszi virág?

Talán a tulipán az ami kedvencemnek mondható. Elég régi a kapcsolatunk, ugyanis ez volt a jelem az oviban is. Nagyon szeretem most is, rengeteg gyönyörű színben létezik, és nagyon szeretem az illatát.



4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Amikor egyik napról a másikra hirtelen csodaszép, napsütéses idő lesz, akkor mindig elfelejtem bedobni a táskámba a napszemüveget. Általában mire eljutok odáig, hogy nem felejtem el berakni a táskába, addigra jön az esős idő. Aztán kiveszem, mert úgyse kell, csak a helyet foglalja és kezdődik elölről.

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?

A téli fekete&szükre kombó után szívesen nyúlok színesebb darabok után. Élvezem a kis könnyű cipőket a csizmák helyett és végre a vastag kabát is a szekrényben maradhat, elég csak felkapni egy bőrkabit.

6. Tavasszal eszel fagyit?

Nyáron is ritkán eszek,mert nagyon kevés helyen lehet cukormentes fagyit kapni. A legtöbb esetben ahol ki van írva, hogy cukormentes, ott fruktózzal készítik, ami semmivel sem jobb, így marad az otthoni fagyi készítés, vagy a boltban kapható cukormentes jégkrém. Néha szoktam enni rendes fagyit is, de próbálom minimalizálni.

7. Kedvenc tavaszi illat?

Ha a természetből egy illat, akkor az, amikor először lehet érezni a tavasz illatát. Igazából nem tudom jobban körülírni, de szerintem mindenki tudja, hogy mire gondolok. A téli hónapok után nincs is jobb, mint az első olyan reggel, amikor a lakásból kilépve megcsap a friss, üde tavasz-illat. Ezen kívül a frissen vágott fű és a zápor illatát is szeretem.

Ha parfüm, akkor a jelenlegi kedvencem az Avon Simply Because for Her. Őszintén szólva mikor 2 éve megrendeltem, nem igazán tetszett, de most valamiért ehhez van kedvem a legtöbbször, nagyon megszerettem az utóbbi időben. Szerepelt a márciusi kedvenceim között is.(ITT)



8. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?

Mivel magyarul írok, így nagyrészt olyanok olvasnak, akik Magyarországon élnek, így túl nagy változatosságot nem tudok írni. Szerencsére elég sok fa és virág van felénk, így mindig felfigyelek rá, hogy napról-napra jobban zöldülnek, nyílnak ki.

9. Mit szeretsz a tavaszban?

Leginkább a hőmérsékletet. Nincs túl hideg, de túl meleg sem. Imádom a nyarat, de a túl meleget nem bírom, így ilyenkor jól érzem magam.

10. Tavaszi nagytakarító vagy?

Nálam ez inkább úgy megy, hogy próbálok rendet tartani magam körül, de azért 1-2 hetente tartok egy közepes takarítást, nagytakarítást pedig amikor szükségét látom. Tavasszal különösen jó érzés, mikor az egész lakás tiszta és hulla fáradtan esek le a kanapéra. :D Vizsgaidőszakban azonban sokkal gyakrabban jön rám a takaríthatnék... :D


11. Tervek a tavaszra?

Első és egyben a legfontosabb cél a szakdolgozat leadása, majd a vizsgákat gyorsan letudni. Az államvizsga majd csak június végén lesz, úgyhogy az nyári terv. :) Ezek mellet igyekszem sokat lenni a szabadban, sétálni, sportolni. Mivel mostanában elég sok időt vagyok kénytelen számítógép előtt ülve tölteni, így nagyon jól tud esni egy fél órás séta is. :)

Szívesen olvasnám a Ti válaszaitokat is, ha van kedvetek írjátok meg kommentárként, vagy ha a blogotokon válaszoltátok meg a kérdéseket, linkeljétek be. :)

Ági

2 megjegyzés:

  1. Imádom a tulipánt, kedvenc virágom, oviba is az volt a jelem. Minden születésnapomra kaptam eddig egy csokorral, de idén az asztmám közbe fog szólni és nem lesz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen durva az asztmád? Nekem szerencsére jobban kézben tartható. Remélem, hogy nektek is sikerült megtalálni azt a módszert, amivel nem okoz ennyire tüneteket.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...