Yves Rocher hajkisimító sampon és balzsam

kedd, április 29, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok!

Még a februári szerzemények(ITT) között láthattátok ezt a sampon és balzsam kombinációt és érkezett kérés, hogy írjak róluk. Már majdnem teljesen elfogyott a sampon(a balzsam még kb. feléig van), így sikerült kiismernem a termékeket. Részletek a tovább gombra kattintva.

Már írtam nektek a Balea sampon tesztjénél(ITT), hogy szöszösödésre hajlamos hajam van, és jelenleg ezt tekintem a legnagyobb problémának a hajammal kapcsolatban. A Balea nagyon bevált erre a problémára az elején, de valahogy megszokta a hajam, így a végén már nem volt ugyanaz a hatás, így arra gondoltam, hogy váltva fogom használni másik samponnal, így jutottam el ehhez a samponhoz és mivel  a balzsamom is elfogyott, így együtt hoztam el őket. Nem vártam tőle túl sok dolgot, csak annyit, hogy a szöszösödésen segítsen és ne zsírosítsa még jobban a hajam.

Legelőször a csomagolással találkozunk, amivel nem is lenne problémám, a kupakokat leszámítva. Főleg a samponé annyira nehezen nyílik ki, hogy sokszor alig bírom kinyitni, különösen mikor már olyan kevés van benne, hogy fejjel lefelé tárolom.
A legfontosabb a hatása, így térjünk is rá. Ha röviden össze kell foglalnom: nekem ők együtt borzalmasak. A szöszösödéssel nem csinál semmit, így amire vettem, arra egyáltalán nem vált be. Mivel nekem zsírosodásra hajlamos a hajam, így 3 naponta mindenképpen mosom, de ezzel a kombóval eljutottam oda, hogy 2 naponta mosom, de már szívem szerint minden nap mosnám. Emiatt vettem egy Fructis sampont, és amikor már nagyon elegem van, inkább azzal mosom. Nem csak a zsírosodással van problémám nekik köszönhetően, hanem sokszor korpásodik is már a hajam, és nagyon érzékeny lett a fejbőröm. A balzsamtól elvártam volna, hogy legalább egy kicsit segítsen kifésülni a hajamat, de erre nálam alkalmatlan, így elkenegetem a hajamra, de mást is használok erre a célra. 

Összességében én nagyon csalódott vagyok. Nekem egyáltalán nem jöttek be! Sőt! Így én ezeket nem ajánlom senkinek sem. A zsíros hajat zsírosítja, a fejbőrt szárítja, így száraz hajúaknak sem hiszem, hogy jó lenne. 

Használtátok már ezeket? Nektek beváltak?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Én csak a balzsamot használom, de azzal nekem nincs problémám. Nekem ugyan olyan hatása van, mint a Balea egyik balzsamának. Bár én mindig használok hajvégápolót is pluszban, így lehet azért nem tűnt fel, hogy nehezen fésülhető lenne a hajam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig használok hajvégápolót, de mikor vizesen fésülöm ki, akkor nagyon nehéz kifésülni. :( Akkor könnyebb csak, de még akkor sem könnyű, ha nagyon sokat rakok a hajamra. :(

      Törlés
  2. Hú, de jó hogy írtál róla. Épp tegnap gondoltam rá, hogy meg kéne vennem. :D De akkor maradok a Garnier-nél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam is rád, hogy vajon megvetted-e mióta írtad, hogy tervezed. Igazából KM-en sok jó véleményt lehet olvasni róla, de inkább úgy látom, hogy elég megosztó. Van aki imádja, van aki utálja. :/

      Törlés
  3. sjnálom, hogy nem vált be neked, én imádom az yves rocher termékeit.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég sok YR terméket használtam már, eddig csak ezekkel illetve a micellás vízzel volt problémám. Általánosságban szeretem a márkát, de ezek nem jöttek be nekem. :(

      Törlés
  4. Nekem ezektől a termékektől nagyon viszketett a fejbőröm,ezért is kérdeztem a fodrászomat a white hairbe,hogy mit lehetne tenni a zsírosodás,korpásodás,és ugye a viszketés ( ettől a YR terméktől lett érzékeny a fejbőröm ) ellen . Aztán ajánlotta a KM termékeket,és valóban beváltak. Érdemes egy próbát tenni,nekem helyrehozta a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom,hogy Neked is ezt csinálta a fejbőröddel. :( Köszi a tippet, lehet megnézem majd őket, bár most szerencsére szépen rendbe jött. :)

      Törlés
    2. Neked mi tette rendbe a hajad ? Nyitott vagyok mindenre,bár tény,hogy nekem most ezek a WH termékek beváltak :)

      Törlés
    3. Nekem Fructis Citrus Detox szépen rendbe tette. :) Azóta bármit használok, semmi baja, azon kívül, hogy mire végigérek 1-1 terméken, megunja a hajam és nem úgy működik már. :) A zsírosodás maradt, bár ennek nálam belső okai vannak, így belülről lehet rendbe tenni. :) Ha most 100%-ig elégedett vagy, akkor ne válts szerintem.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...