100happydays #3

csütörtök, május 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments

Már lassan a következő 20-as adag is összegyűlik, így már nagyon időszerű volt, hogy összegyűjtsem a 41-60 nap képeit. A tovább gombra kattintva jön a képáradat. :)

41. Azt hittem, hogy már nincs itthon, de még találtam egy csomaggal
42. Készülnek a rajzok
43. Megérkeztem a telefonom tavaszi ruhácskái az eBay-ről
44. Kihíváshoz muszáj volt körömlakkot venni :) 
45. A kinézett lakkból már nem volt, cserébe lecsaptam a szemceruzára
46. Sikerült kiváltani nekem is egy dobozkát(a tartalmáról írtam ITT)
47. Imádok tavasszal sétálni, ilyen csodákra lehet bukkanni
48. A futópálya is kivirágzott
49. Esti relax
50. Idei első fagyi
51. Esti lazulás
52. Nagyon izgatott lettem, mikor megláttam ezt az email-t
53. Amerika kapitányt néztünk(természetesen a premier napján)
54. Jól sikerült Glamour-napozás
55. Kipróbáltam Anna receptjét. Isteni finom :)
56. Újabb egészséges finomság :)
57. Legális finomság és egy kis szünet :)
58. Csomagok érkeztek
59. Banános zabkása a kedvenc müzlis tálamból
60. Végre érte mehettem(a tartalmáról írtam ITT)
Tetszenek a képek? Nektek mivel telt az elmúlt hónap?

Ági

3 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem a képeidet. :)
    Meg az áfonyás Sommerby-t. :P A sütit is, épp ma reggel csináltam egy adaggal futás után. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Akkor megérdemelt volt a sütizés ;)

      Törlés
  2. Ú somersby. :3 Az a fagyi is nagyon guszta. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...