100happydays #4

szerda, május 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


Már a 4. alkalommal jelentkezek ezzel a bejegyzés-sorozattal. Igazság szerint én nagyon megszerettem ezt a sorozatot, mert jó visszanézni, hogy mi is történt az elmúlt hetekben. Eléggé pörgős volt az elmúlt néhány hetem, így nagyon gyorsan eltelt. Képek a tovább gombra kattintva.


61. A sárgát lecseréltem a Rimmel homoklakkjára. Nagyon tetszett így is
62. Sajnos ilyen napom is volt, amikor az jelentette az örömöt, hogy este 10-kor végre abbahagyhattam a tanulást
63. Első adag pogi- Húsvétra készültünk
64. Húsvéti szendvics
65. A legfinomabb döner a városban
66. Extra gyorsan megérkezett az eBay-ről
67. Mostanában a legjobb barátom a kávé
68.  Jobbat nem is találhattam volna
69. Beszereztem a Lovely St. Tropez lakkokat(a másik kettőt aznap késő délután) és néhány mintát is kaptam
70. Kipróbáltam az új szerzeményt. CSODÁS
71. Az utolsó tesifélév is teljesítve
72. Megérkezett a Born Pretty Store csomagom
73. Sikerült beszerezni a Bioderma felfedező csomagot
74. Kihívásra készültem
75. Végre finom, cukormentes fagyi
76. Kihívásra készült manikűr
77. Esti rexal
78. Egy kis szünet
79. Nyeremény érkezett
80. Kész! Leadva :)
Ha szeretnétek követni instagrammon, ITT megtehetitek.

Tetszenek a képek? Szeretnétek, hogy legyen folytatás? Nektek mivel teltek az elmúlt hetek?

Szép napot!

Ági

8 megjegyzés:

  1. A Bioderma felfedező csomag gyógyszertárakban lehet venni?:) hangulatosak a képek ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, gyógyszertárakban, de sajnos nem mindegyikben. :( Nálunk, Győrben 1 gyógyszertárban sem árulják. :( Pesten vettem az Allee-ban. :) Ezen a linken meg tudod nézni, hogy melyik gyógyszertárakban érhető el: http://biodermapatika.hu/akciokereso/

      Törlés
  2. Jaj, az a pöttyös mani valami csodálatos! A legfinomabb dönert pedig meg kell majd kóstolnom, ha felétek járok, az az egyik kedvenc ételem (most is jó éhes lettem a kép láttán :-D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szerettem a pöttyöskét. :)
      Hát nem laksz olyan messze, remélem, itt is össze tudunk hozni egy talit. :) Mi mindig innen rendeljük, és eddig nem csalódtunk. :)

      Törlés
  3. Élet apró örömei :) Tettszenek a manikűrök .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek. :) Remélem, hogy az ez után felkerülőek is tetszeni fognak. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...