Áprilisi kedvencek

szerda, május 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments




Először is, elnézéseteket kérem, hogy a héten még csak most jelentkezek először, még a szokásos inspiráció is elmaradt. Ennek oka, mint írtam is múlt héten, hogy most van a végső hajra a félévben, így este már semmire sincs erőm, csak beesni az ágyba. Ma sikerült szakítanom egy kis időt, így megmutatom az áprilisi kedvenceimet. Részletek a továbbra kattintva.

Áprilisban nem sok időm volt sminkelni, így nem sok sminkterméket használtam, viszont azért egy rohanós reggelen is nagyon sokat jelent egy kis szempillaspirált, korrektor és egy kis kiemelő szín. A Glamour-napokon(beszámoló ITT) szereztem be a Maybelline the Colossal Go extrem! volum' szempillaspirált és rögtön a szívemhez nőtt. Nagyon szép pillákat lehet vele elérni, nem csomósodik és nem pereg a nap során. (Szeretnétek egy párbajt közte és a L'oréal Miss Manga spirál között? ;) ). Még a szemeknél maradva, nagy kedvencemmé vált az Essence Bloom me up! trendkiadásból a kétvégű szemceruza. A szemöldök alatt és a vízvonalon használva úgy tűnik, mintha friss, üde és alváshiánytól mentes lenne a szemem. A szemkörnyék frissítésére a Bourjois Touche Healthy Mix Ecsetes Korrektor használtam ebben a hónapban is. Könnyű dolgozni vele és szép az eredmény. Az áprilisi Pixibox egyik terméke volt az Eucerin Dermo Purifyer Fedő Stift és sajnos a legjobbkor jött, ugyanis a szorgalmi időszak utolsó pár hete mindig megviseli a bőrömet. Ilyenkor nem jut elég idő az alvásra, sok mozgásra és kiegyensúlyozott táplálkozásra, és ezt a bőröm meg is bosszulja. A korrektor szépen elfedi a pattanásokat, és bár nekem sötét egy picit, de alapozóval és/vagy púderrel szépen korrigálható. Úgy vettem észre, hogy ha ezt használom a pattanásokra hamarabb elmúlik a gyulladás és gyorsabban is gyógyul.

Áprilisban végre eljutottam odáig a felhalmozott tusfürdő készletemmel, hogy az utolsó, féltve őrzött Balea Cseresznye és mandula tusfürdőmet használtam. Ahogy olvastam, elég megosztó volt ez az illat. Én nagyon szeretem, ez a 4.(de lehet 5.) flakonom belőle, sajnálom, hogy már nem lehet kapni. A hónap egyik felfedzése volt számomra a Vichy Purete Thermale Arclemosó 3in1. Első használatkor nem voltam oda érte, a sminket nem szedte le és kicsit ragacsos volt a bőröm, aztán máshogy próbálkoztam vele. Ugyanúgy, mint a többi arctisztítónál is a tenyerembe nyomtam egy adagot, a nedves bőrömbe masszíroztam, majd lemostam. Így nekem nagyon tetszik, eltávolítja a sminklemosás után maradt szennyeződéseket, és hagy a bőrön egy krémes réteget, olyan mintha már hidratáltam is volna. Mióta ezt használom, nem használok esténként hidratáló krémet, és nagyon puha a bőröm. Bár még mindig nem fogyott el az Yves Rocher sampon+balzsam, amiről múlt héten írtam(beszámoló ITT), kénytelen voltam mást is használni,mert nagyon rossz hatással voltak a fejbőrömre és a hajamra. A Garnier Fructis Citrus Detox sampon is Glamour-napi szerzemény, és mióta megvettem felváltva használom az YR samponnal. Nagyon jól tisztít, felfrissíti a fejbőrt és tiszta jó illatú lesz tőle a hajam. A Dove Intensive Repair kondícionáló a Dm 50 pontos dobozában volt. Nagyon jó illata van,a hajam könnyen kifésülhető és hidratált a használatával. A következő balzsamvásárláskor beszerzem teljes méretben is.

Eddig tartottak kedvenceim, és most jöjjenek a legolvasottabb bejegyzések (a címre kattintva eléritek őket):

Áprilisban 9990-szer kattintottatok a bejegyzésekre, amivel hihetetlen örömöt okoztatok! :) Őszinte leszek, tűkön ülve figyeltem április 30-án, hogy meg lesz-e a 10.000, de szerintem ez is egy nagyon szép szám. :)

Köszönöm, hogy ennyien velem vagytok és olvastok!

Nektek mik voltak a kedvenceitek áprilisban?

Szép napot!

Ági

8 megjegyzés:

  1. A Maybelline szempillaspirált már úgy kiakarom próbálni, de jelenleg van 5 spirálom, és most nem akarok tovább halmozni!:D Viszont tuti,hogy Ő lesz a következő áldozatom! Ha már spiráloknál tartunk,nekem kedvenc volt ebben a hónapban a Max Factor 2000 Calorie!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most nekem is van itthon egy jó pár, de van ami már selejtezésre szorul, ezért úgy voltam vele, hogy most jobban megéri megvenni. Nekem valamiért a Max Factor 2000 Calorie nem annyira jött be, kicsit száraz a festéke nekem, de rossznak sem mondanám.

      Törlés
  2. Én épp most írom az áprilisi kedvencek bejegyzésem! :) Egyébként sok jó dolgot mutattál most be, a Balea tusihoz nem volt szerencsém, de most egy másikért fohászkodok, hogy behozzák Magyarországra! :) A sampon pedig közös kedvencünk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a sampon tippet! ;) A Balea tusijait nagyon szeretem, kíváncsi vagyok, hogy melyik keltette fel ennyire az érdeklődésed. ;)

      Törlés
  3. Oh azt a Balea tusit nagyon szerettem. :P Meg a másikat is. Szégyen, hogy nem állandó termék. :( De most vettem egyet, aminek olyan illata van, mint a meggyes a Maoamnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sajnálom,hogy nem lett állandó a tusi. :( A másikat is használtam, de mire a végére értem, nekem túl tömény lett. :(

      Törlés
  4. A tusfürdő nagyon csábító... :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...