Born Pretty Store tesztcsomag

kedd, május 13, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


Már írtam róla nemrég, hogy engem is megkeresett Rita, a Born Pretty Store munkatársa, hogy lenne-e kedvem tesztelni néhány terméküket. Mivel már régóta nézegettem az oldalt, ráadásul rátok is gondoltak, ezért úgy döntöttem, hogy élek a lehetőséggel. Részletek a tovább gombra kattintva. 

Már sok blogon találkozhattatok tesztcsomagokkal, viszont mivel mindenki magának választhatott termékeket, így sok kombináció megtalálható. Kaptunk egy listát, és arról lehetett választani termékeket, de ahogy észrevettem, a listában is lehetett eltérés, mert volt olyan termék másnál, ami nálam a listán nem szerepelt. Már mutattam, egy bejegyzésben(ITT) nektek, hogy melyik termékeket választottam. A csomag nagyon hamar megérkezett, mindössze 12 nap alatt ideért. Ettől tartottam egy kicsit, ugyanis olvastam későn vagy soha meg nem érkező csomagokról, de ezzel a sebességgel nálam szereztek egy jó pontot.

A csomag tartalma:
  • pontozókészlet: már régóta nézegettem őket, így mikor megláttam a listán, tudtam, hogy ő kell. Különböző méretű pontokat lehet vele készíteni, bár van benne olyan is, amiből több van. Ezeket már használtam is ennél a manikűrnél.

ITT
  • ecsetkészlet: erre is régóta vágytam, megkönnyíti a dolgomat a különböző kihívásokra készülésnél. A szettben 3 ecset van, mindegyik ecsetének különböző a vastagsága és a hossza.
ITT
  • legyezőecset: mindig tetszettek az ilyen manikűrök, így  én is próbálkozhatok vele ezután.
    ITT
  • végül egy vizes körömmatricát is választottam. Nagyon kíváncsi leszek rá működés közben.
ITT

Régebben is nézegettem már az oldal nail art részlegét, örülök, hogy kipróbálhatom a termékeket. Mint említettem az elején, gondoltak rátok is. Kapott a blog egy kuponkódot, mely felhasználásával 10% kedvezményt kaptok a rendelésből, ráadásul ha 10 alkalommal használjuk a kódot, nyereményjáték is lehet a blogon a Born Pretty Store jóvoltából. A kuponkód: "AXB10". 

Az oldalsávban is meg fogjátok találni a kódot, így könnyebb lesz visszakeresni. 

Mit szeretnétek elsőként látni a blogon?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat rendeltél! :) A legyezőecsettel egy manikűrt!
    UI. Nyereményjáték van nálam, ha van kedved, jelentkezz! :) :
    http://divat-mania.blogspot.hu/2014/05/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igyekszem a manival. ;) Remélem, hamar lesz fotózásra alkalmas idő. ;) Köszi a linket. :)

      Törlés
  2. Jó dolgokat választottál, én is kíváncsi vagyok a legyezőecsetre :)

    VálaszTörlés
  3. Alig várom, hogy a pontozókkal milyen manit készítesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ötletem azzal is, jön szépen sorban. :)

      Törlés
  4. Szupik. :) A matrica nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. :) Nekem is nagyon tetszik. :) Kíváncsi vagyok már rá nagyon, hogy milyen használni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...