Colourful nailart challenge- Élénk színek

vasárnap, május 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments


Egy nap csúszással, de itt vagyok az e heti fordulóval. Remélem, hogy ezek után minden a tervek szerint alakul és nem lesz csúszás. Nem is húzom tovább a szót, a továbbra kattintva jönnek  képek.

Amikor láttam a kiírásban ezt a fordulót, rögtön beugrott, hogy ezen a héten a Moyra Gel Look 903-as lakkját fogom használni és valami másik élénk színnel fogom párosítani.. Azonban a lakkozásnál alig látszott rajta a másik szín így inkább fekete lakkal nyomdáztam rá. A nyomdázáshoz a Pet'la Plate Peacock 2 lemezét használtam. Sajnos a fedőlakktól picit elcsúszott a minta, de igyekeztem kihasználni a végre előbújó napsugarakat a fotózáshoz.



Mit gondoltok az e heti kihívásra készített manikűrömről? 

Nézzük meg a többiek alkotásait is:





16 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik. :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Szépséges, sürgősen be kell szereznem egy nyomdalemezt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Én is rákattantam mostanában a nyomdázásra. :) Amennyire féltem tőle, annyira megszerettem. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép, nekem is tetszik, gyönyörű az alaplakk és a minta is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Réka! Nekem is nagyon tetszik az alapszín, nyáron biztos, hogy sokat fogom hordani. :)

      Törlés
  6. Wow, nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik. :) Köszönöm. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...