Colourful nailart challenge- Kéktől zöldig

szombat, május 10, 2014 Ági - Niceties in my life blog 17 Comments



Második állomásához érkezett a Colourful nailart challenge a mai napon, így ma a zöld és kék színé a főszerep. Annyira egyik szín sem áll hozzám közel, de most a végeredmény ezt feledteti velem. Képek a tovább gombra kattintva.


Nem szerettem volna most sem túlbonyolítani, így két körmömre zöld, három körmömre kék lakkot vittem fel alapnak, majd a gyűrűs és a középső  körmömön csíkokat festettem. A zöldre kéket, a kékre zöldet. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Egyszerű, de mutatós.
Felhasznált lakkok



Nektek tetszik ez a manikűr?

Nézzük meg a többiek munkáját is:





17 megjegyzés:

  1. Tök jó lett, nekem eszembe nem jutnak ezt a két lakkot összepárosítani (nincs is meg egyik sem), pedig jól mutatnak együtt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hát ha több kék és zöld lakkom lenne, lehet én sem ezeket párosítottam volna. :D Pont azt nézegettem délelőtt, hogy nincs túl kevés lakkom(de sok sem ~40-45), de sok olyan szín van, amiből csak 1-1 van, de van olyan is ami egyáltalán nincs. :O

      Törlés
  2. Nagyon tetszik , szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Én is csatlakozom, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Csini lett, nekem tetszenek együtt. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...