Colourful nailart challenge- Lilától pinkig & BPS legyezőecset

szombat, május 24, 2014 Ági - Niceties in my life blog 20 Comments


A mai kihívás készítésekor arra gondoltam, hogy jó lenne a legyezőecsettel játszani egy kicsit, ezért úgy döntöttem, hogy egy bejegyzés keretein belül készítem el ezt a kihívásos körmöt, valamint be is mutatom nektek az ecsetet. Képek a tovább gombra kattintva érhetőek el.
Bár a mai kihívás címében pink szerepel, én egy kicsit lágyítottam rajta, így egy krémes rózsaszín alapot készítettem, majd az ecset segítségével húztam bele elsőként egy sötétebb lila, majd egy világosabb lila holo lakkal sávokat. Az ecset kezelése nem igényel nagy precizitást, inkább arra kell figyelni a használata során, hogy ne álljanak egybe a szálak, hanem inkább több, kicsi "tincsbe" rendeződjenek.





Ha felkeltette az érdeklődéseket az ecset, akkor ITT el tudjátok érni. Az ára 2,29 dollár(~500 Ft) és a szállítás ingyenes. Vásárláshoz a AXB10 kuponkóddal 10% kedvezményt kaptok.

Kíváncsian várom a véleményeteket! :)

Ági

Nézzük meg a többiek munkáját is:





20 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejön a mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Köszi! :)

      Törlés
  2. Ötletes!:) Nekem nagyon tetszik,jó kis manikűr!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki, megnézném más színekkel is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Tervben van más színnel is próbálkozni, mindenképpen teret engedek neki a blogon is. ;)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...