Colourful nailart challenge- Pasztell színek

szombat, május 31, 2014 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments

Ma is a körmöké a főszerep, hiszen mára is körmös kihívással készültem. A mai napon a pasztell színek dominálnak, képek a tovább gombra kattintva.

A mai napra egy nagyon egyszerűen elkészíthető manikűrt mutatok nektek, de egyszerűsége ellenére szerintem nagyon mutatós. Készítettem egy fehér alapot, majd erre az alapra a Lovely St. Tropez lakkjaiból raktam 1-1 cseppet, majd egy ecset segítségével összekevertem a színeket és ennyi. Mondtam, hogy egyszerű. :) Nagy előnye ennek a manikűrnek, hogy azok is el tudják készíteni mindkét kezükön, akinek a bal(illetve balkezesek esetén a jobb) keze ügyetlenebb(sajnos az enyém nagyon az).
Felhasznált lakkok





Mit gondoltok? Próbáltátok már ezt a technikát?

Nézzük, mit alkottak a többiek:





22 megjegyzés:

  1. Huuuu, ez nagyon jól néz ki *-*

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszi! :) Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. Hű ez nagyon szép lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm PAncsi! :) Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Csodás lett ahogy a színek keverednek! Nagyon tetszik!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tetszik, nagyon jólesik tőled. :)

      Törlés
  5. Nagyon jó lett, tetszik. Még nem próbáltam így festeni :)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon örülök, hogy neked is tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...