Elfogytak #3

péntek, május 23, 2014 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments



Nagyjából 1,5 hónapja volt ilyen bejegyzés utoljára, s ez idő alatt kiürült jó néhány flakonom. Elég vegyesek az érzéseim, volt amit sajnálok, de voltak olyanok aminél hihetetlen boldogság öntött el, hogy végre vége. Lássuk, hogy mi vált be és mi nem. Részletek a tovább gombra kattintva.



Csoportokra szedtem a flakonokat, kezdjük a testápolással.
A The Body Shop mandulás testvaj többször is szerepelt már a blogon. Kapott külön posztot, haul posztban is volt és havi kedvencekben is(ITT, ITT és ITT), úgyhogy ezek után nem meglepetés, hogy őt nagyon sajnáltam. Az utolsó cseppig kinyertem a tégelyből. Télen nagyon száraz a bőröm, így nagyon szerettem használni, mert nagyon jól hidratált, nem volt olyan, hogy este testápolóztam, de már reggel húzódott a bőröm. A illata is nagyon finom, még most is szagolgatom az üres tégelyt. 
Újravenném? Igen! Jelenleg nem kapható, de remélem, hogy télen újra kapható lesz.

A testvajjal együtt vettem a The Body Shop gyömbéres tusfürdő gélt. Igazi téli, karácsonyi illat. Leginkább a kólás nyalókára emlékeztet. A bőrömet nem szárította, jól habzott és tisztított. Mire eljutottam a használatáig már tavasz eleje volt, így annyira nem volt aktuális ez az illat, de így is nagy szerettem.
Újravenném? Talán. Téli, karácsonyi időszakban szívesen érezném újra magamon ezt az illatot. Jelenleg ez sem kapható.

Avon gyengéd intim lemosó virág illattal. Soha többé nem akarom a fürdőszoba polcomon látni. Évek óta az illatmenteset használom, de mikor csomagolást cseréltek, véletlenül rosszat rendeltünk meg. Az illata nem tetszett, az állaga sem, a hatása meg főleg nem.
Újravenném? Nem! 

A Rexona Maximum Protection dezodor már szerepelt kedvences bejegyzésben(ITT). Jól teszi a dolgát, e mellett több illatban kapható, így mindenki megtalálja a neki valót.
Újravenném? Igen, ha az is elfogy amit most használok. :)

A L'Occitane kézkrémekről is olvashattatok már a blogon(ITT). Nekem sajnos nagyon nem jött be. Alig hidratált, az is csak a következő kézmosásig tartott, ráadásul hagyott egy furcsa, poros, húzódó érzést a bőrön. Sajnálom, hogy nekem nem jöttek be, mert nagyon sokaknál olvastam, hogy nekik nagyon jó. Én senkit sem beszélek le róluk, de nekem sajnos nem váltak be.
Újravenném? Nem.


Arcápolás terén is búcsút intettem néhány terméknek.
A Yves Rocher micellás víz (teszt ITT) nem hozta az YR-től megszokott szintet. A sminkkel nem kezdett szinte semmit, nehezen lehetett eltávolítani vele, a spirálnak a nagy részét otthagyta. A bőröm ragadós volt utána, így sajnos ez sem jött be.
Újravenném? Nem.

Szintén szerepelt a blogon a Sunfleur tisztító bőrradír (ITT). Szerintem túl kevés szemcse van benne, nem radíroz jól. A szemcsék túl nagyok, ráadásul sokszor éreztem, hogy karcolja a bőröm. Az arcápolási rutinomra is rossz hatással volt, ugyanis a radírozás heti kettőről két hetente egyre csökkent, annyira nem szerettem használni.
Újravenném? Nem!

Az Avon török termál rhassoul agyagos arcmaszkból már nem az első tubust használtam el. Jól tisztította, frissítette a bőrömet, ráadásul használata után nem volt zsíros sem a T-zónában.
Újravenném? Igen.

A Balea tisztító maszk cinkkel sem az első ami elfogyott nálam. Frissebb, tisztább, zsírtalanabb, de hidratált a bőröm a használata után.
Újravenném? Ha elfogy az is ami még itthon van akkor igen.

A Manhattan cover stick egy Dm-es zsákbamacska csomagban volt. Ő kakukktojás, ugyanis nem fogyott el, hanem megromlott. Nem igazán használtam, nem igazán fedte el szépen a bőrhibákat.
Újravenném? Nem. De ha jól tudom, már nem is kapható(vagy új csomagolásban).


Végül a hajápolási szekció.
A Dove Intensive Repair Expressz Hakpakolást már láthattátok a blogon(ITT és ITT). Nagyon szép lett tőle a hajam és jól kifésülhető. Emellett az illata is nagyon finom és ez az illat  a hajban is megmarad.
Újravenném? Igen. A következő balzsam/pakolás vásárlásnál ő jön haza velem.

Régóta használok minden hajmosáskor öblítést nem igénylő hajápolót is, így utoljára ezt a Schauma krém&olaj sprayt vettem meg. Sok értelme nem volt a fújkálásának, nem vettem észre a hajamon a használatát.
Újravenném? Nem.


Végére is értünk az üres flakonoknak. Ti használtátok valamelyik terméket? Mennyire vált be nektek? Nálatok mi fogyott el mostanában?

Szép napot!

Ági

18 megjegyzés:

  1. Mennyi mindent elhasználtál, ez igen! Nekem is lehet gyűjtögetni kéne, de az a baj, nincs túl sok hely, így kb. max. 5-6 termék az, amit bevárok a sorban.
    Azt az agyagos Avon maszkot megnézném magamnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van egy kicsi dobozom erre kijelölve, így nincs útban és nem foglal sok helyet. :)
      Zsíros/kombinált érdemes kipróbálni. :) Nekem nagyon szereti a bőröm. :)

      Törlés
  2. A Recona izzadágátlót használom én is, hatasos meg minden, de valami trutyi folyik ki az alján a tekerőnél...ez már a második amit használok, és mindkettőnél tapasztaltam...nálad nem fordult elő ilyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez már a 3. volt amit elhasználtam, és olvastam róla ilyet, hogy folyik, így direkt figyeltem is, de nálam nem volt ilyen. Nem tudom, hogy mi okozhatja, hogy van akinek folyik és van, akinek nem.

      Törlés
  3. Ezt az intim lemosót nekem nem kell bemutatni. Még régebben vásároltam egy hasonlót, de ugyanilyen rózsaszín csomagolású volt és természetesen az AVON-tól. Olyan szaga volt mint a benzinkúti wc illatosítóknak. -.- Mindig úgy használtam, hogy közben visszatartottam a lélegzetemet. Szörnyűű volt :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nekem nem jött be. :)
      Viszont az illatmentessel érdemes tenni egy próbát, nekem az bejött, évek óta ezt használom. Volt, hogy drogériában vettem agyonreklámozott intim lemosót, de az is szörnyű volt. :(

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Igyekszem szorgalmasan gyűjtögetni. :)

      Törlés
  5. A TBS mandulás testvaja nálam is nagy szerelem, remélem visszahozzák hamar:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nyárra lehet, hogy soknak érezném, ilyenkor szerencsére nem olyan száraz a bőröm, de télre mindenképpen jó lenne. :)

      Törlés
  6. A dove hajpakolás illata szerintem is szuper. :) Nekem a kék schauma spray van meg, az sem a legjobb. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem érdemes másik schauma-val próbálkozni. :(

      Törlés
    2. Nekem a fekete zöld, irdatlanul szárít. :/

      Törlés
    3. :O Akkor az még ront is a helyzeten. :(

      Törlés
  7. Nem semmi mennyiség tényleg, ilyenkor én mindig nagyon büszke vagyok magamra, hogy ennyi mindennek a végére értem :-D A mandulás testvaj szerintem limitáltan ismét lesz majd, legalábbis nagyon remélem, mert télre tökéletes. Az Avonos lemosókból pedig egy régen kapható, menta színnel díszített volt a Tökéletes számomra, erre persze megszűnt :-( A többit én sem szeretem, volt, amelyik finommosószerként végezte :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megveregettem a vállam. :D És már megint gyűlnek a dobozkában az üres flakonok. :)
      Én is azt a lemosót szerettem. A mostani illatmentes sem rossz egyébként. Ráadásul én a drogériákban sem találtam még olyat, ami jó lenne. :(

      Törlés
    2. Nekem most ez a kedvencem:
      http://www.egeszsegbolt.hu/termekek/16046/bilka_hipoallergen_intim_mosakodo/

      Isteni gyümölcsös az illata, és nagyon kímélő :-)

      Törlés
    3. Köszi a linket! :) Szétnézek még az oldalon, hogy van-e más ami még érdekel a szállítási ksg. miatt. :) Meg most még annyira nem is aktuális a vásárlás.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...