Essence Bloom Me Up! Duo Szemceruza teszt

szerda, május 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


Remélem, hogy nem késtem még el ennek a terméknek a tesztjével, bár én néhány napja még láttam nálunk a Müllerben. Mikor a boltokba került ez a kollekció, már akkor lecsaptam erre a termékre, bár mikor láttam a képeket egyáltalán nem fogott meg, sőt nem is emlékeztem rá. Hogy miért vettem meg és mennyire vált be, a tovább gombra kattintva kiderül.
Igazság szerint a lakkok és az ecsetek keltették fel nagyon a figyelmemet, de az ecsetek nálunk nem kaphatóak, a kinézett lakkból pedig már nem volt. Már szomorúan mentem volna tovább, amikor megpillantottam ezeket a ceruzákat. Meglepő módon volt belőle teszter is, így gondoltam csak kipróbálom. És milyen jól tettem! Régóta szerettem volna venni a szemöldökcsontra kiemelő színt, valamint a vízvonalra is kerestem valami természetes árnyalatot, így egy csapásra letudtam mindkettőt. Mindkét színről elmondható, hogy pigmentált, jól kenhető, szóval szuper használni őket. A krémes állag miatt a vízvonalon szükséges igazítani nap közben, de 5-6 órát így is kibír. Használatával sokkal frissebb és üdébb a tekintetem, és erre a tulajdonságra nagy szükségem volt az elmúlt hetekben.




Ha találtok még belőle mindenképpen megérdemli, hogy vessetek rá egy pillantást! :)

Ti mit használtok szemöldökcsontra és vízvonalra? Megvettétek ezt a ceruzát?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Szép a szemöldököd formája :) É nagyon ritkán használok akármit is a szemöldök csontom alá, mivel szemüveges vagyok, nem érzem szükségét, mert pont eltakarja .D de általában én is világos árnyalatokat használok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igazság szerint én sosem voltam megelégedve vele, ráadásul évek óta kénytelen vagyok magamnak csinálni, mert költözés miatt már nem tudok a régi kozmetikusomhoz járni. Itt volt egy próbálkozásom, de úgy elrontotta a szemöldököm, hogy azóta nem merek menni kozmetikushoz. Múlt héten Katy is megdicsérte, úgyhogy kezdem elhinni, hogy annyira nem lehet szörnyű. :D
      Én is szemüveges vagyok egyébként, de olyan a keret, hogy nem takarja azt a részt, ráadásul elég ritkán hordom, általában csak akkor használom, ha gép előtt vagyok, vagy rajzolok.

      Törlés
  2. Meggyőző, a szemöldököd egyenesen világít. :)
    Egyébként az ecsetekkel semmit sem veszítettél. Nálunk kapható néhány, meg is mazsoláztam őket, de nem igazán jöttek be. A szivacsos az a rövid időn belül szétmállós fajta, a többinek meg olyan gagyi műszőre van, mint a kínai ecseteknek. A szemöldökecsetnek lapátfeje van, akinek ívelt a szemöldöke, az nem hiszem, hogy szeretné. Az applikátorokat pedig nem is tudom hová tenni magamban. Vagy lehet csak nagy igényeim lettek a Bobbi Brown ecsetek mellett. :D Minden esetre nem tudom elképzelni, hogy tökéletesen működnének.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor annyira nem bánkódom. :)
      Igazság szerint nekem eleve elég világos a bőröm a szemöldököm alatt, de így szépen kiemeli a szemöldököm. :)

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép szemöldököd van. :) Jó kis ceruza ez, nekem az állandó szortimentes van meg és nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Akkor csak nem annyira szörnyű, mint ahogy én látom. :D
      Igen, nagyon jó. Nagyon gondolkozok is rajta, hogy ha megyek Müllerbe és lesz még belőle veszek egyet tartalékba, bár annyira nem hiszem, hogy gyorsan elfogyna. Bár ha elkezdek dolgozni, azért a mindennapi sminknél gyorsabban fog fogyni. De szerencsére ha el is fogy van most utánpótlás az állandó szortimentben is. :)

      Törlés
  4. Képek alapján szép színe van, ha még lesz belőle lehet, hogy meglesem én is :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy találsz még belőle. ;)
      Benéztem hozzád, fel is iratkoztam. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...