Essenece my skin színezett hidratáló

csütörtök, május 29, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok!

Ma egy rövid teszt formájában bemutatom a Essence My Skin termékcsaládjában szereplő színezett hidratálót. Részletek a továbbra kattintva.

Már egyszer szerepeltek a blogon, még amikor indult a blog egy szerzeményes bejegyzésben(ITT). Az Essence adventi nyereményjátékán nyertem őket, így mindkét árnyalat megvan. 
A csomagolás nagyon egyszerű, fehér műanyag tubus, melyen csavaros kupak védi a terméket.
Az állaga nagyon könnyű, könnyen kenhető, így ujjal is könnyen eloszlatható nem fog meglátszódni a végeredményen. Az illatával sincs probléma, nagyon kellemes, bár ez a benne lévő illatanyagnak köszönhető, így az arra érzékenyeknél ez rossz pont lehet.
Forrás: Krémmánia
Mikor megkaptam a csomagot, rögtön megnéztem a véleményeket,és meglepődtem, mert 4,0 feletti az összpontszáma a Krémmánián. Nem számítottam ilyen jó értékelésre, így nagyon kíváncsi voltam, hogy mit is tud.
Kora tavaszra terveztem használni, mivel nem sok fényvédő van benne, így fogalmam sem volt, hogy mit fogok kezdeni a sötétebb színnel. És itt jött a meglepetés, de inkább beszéljenek a képek.

Eldolgozva
Igen, jól látjátok. Semmi sem látható eldolgozás után. Ezen nagyon meglepődtem, mert értem én, hogy ez csak színezett hidratáló, de azért furcsa, hogy még a sötét sem üt el egy picit sem.
Nyári időszakban jó kis krém lenne, de mivel nincs feltüntetve rajta, hogy milyen fényvédő erősséggel rendelkezik, így én nyáron nem mennék ki vele a napra. (Az INCI-ben van olyan összetevő, ami fizikai fényvédő, de nem hiszem, hogy az olyan sokat jelentene) Hidratáló hatásával nincs problémám(bár téli, szeles időszakban szerintem kevés lenne), nem okozott pattanásokat és nem is zsírosította a bőrömet.

Összességében nem rossz krém, de nem szabad sok fedést várni tőle, viszont kellemes érzés a bőrön, hidratál és nem okoz pattanásokat.

Használjátok az Essence arcápoló termékeit? Milyen tapasztalatotok van vele?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Nekem az Avon Solutions VIP a kedvencem, a legtöbb esetben ez van rajtam korrektorral kombinálva, mert nem szeretem az alapozót. 20-as fényvédő van benne, ami elég is szerintem, és a bőröm is szereti. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a szeplőim miatt jobban preferálom a magasabb fényvédőt, mert ha nem éri őket, nagyon sötétek tudnak lenni, és ha már annyit kenem szérummal, akkor szeretnék vigyázni rá. :)

      Törlés
  2. Ezt a krémet én is használtam, szerettem, mert tudod, hogy nem bírom elviselni az alapozót, és ennek olyan könnyed állaga volt, és nem látszott, de még is szebb volt az összkép.Nem rendszeresen használtam, csak időszakosan, épp azért, ami miatt nem is vettem újra, nekem apró kis pattanás szerű dolgokat okozott, főként a homlokomon!:/ Ha ez nem lett volna, akkor biztos továbbra is szeretném!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy pattanásokat okozott. :(
      Igazság szerint nálam azért van nehéz dolguk az ilyen színezett arcra való dolgoknak, mert szeplős a bőröm, így e miatt nehezebben is tudja egységesíteni az összképet. Bár igazság szerint annyira már nem zavar ez a dolog, nincs az, hogy alapozó nélkül ki nem teszem a lábam az utcára, sőt!
      Itthonra teljesen jó kis krém, ha fényvédő tulajdonsága is lenne, úgy tökéletes lenne(de azért persze ennyi pénzért nem is szabad 25-30 SPF-et várni :) )

      Törlés
  3. Jelenleg Garnier BB krémem van amit Katytól kaptam, de még kicsit világos hozzá a bőröm, de eldolgoztam egyszer magamon, egyébként nem rossz. Viszont tényleg durva, hogy egy leheletnyi eltérés se látszik miután elkented a kezeden a krémet O.o Gondolom ez éppen hogy javít a helyzeten. Végül is eldönteni se tudom, hogy kipróbálnám-e vagy sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzelheted, hogy mennyire meglepődtem a színén. :) Pedig mikor kinyomtam, azt hittem, hogy még a világos is sötét lesz. :) Hidratálónak nekem nem rossz, de egy kis egységesítést én vártam volna tőle.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...