Inspiráció #19

hétfő, május 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Sziasztok Lányok!

Remélem, hogy mindenki kipihente magát hétvégén és kihasználtátok ezt a csodaszép időt és feltöltődtetek D-vitaminnal. Sajnos nekem nem sok időm volt kint lenni, az itthoni teendők mellett vizsgára készülés is volt a hétvégén. Azért igyekeztem egy kicsit pihenni is, így feltöltődtem pozitív gondolatokkal, ami annyira nem is volt nehéz, ugyanis a pénteki napom szuper volt. Találkoztam két rég nem látott barátnőmmel, ráadásul egy régóta vágyott változás is elindult. Azt hiszem, ez a pozitív szemlélet az inspirációs képeken is meglátszik, nagyon friss és színes képeket sikerült gyűjtenem.

1. Heti outfit


2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Milyen hét áll előttetek? :)

Vidám hetet!

Ági



2 megjegyzés:

  1. Oh az a gyertya csodás! *.*

    Olyan tűzrakóhelyet szeretnék majd én is a nyaralónk kertjébe. :)

    Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is tűnik bonyolultnak elkészíteni. :)
      Megértem, nincs is jobb mint egy kis esti szalonnasütés. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...