Májusi körömkihívás- 1. Margaréta

vasárnap, május 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments

Sziasztok!

Amikor megláttam Manna blogján a felhívást a májusi körömkihívásra nem gondolkoztam sokáig, írtam is neki az üzenetet, hogy szeretnék én is csatlakozni. Nagyon megtetszett a téma, így örömmel készítem a manikűröket. Remélem, elnyerik majd a tetszéseteket. Képek a tovább gombra kattintva.
Az első állomás témája a margaréta. Én egy nagyon egyszerű manikűrt képzeltem el, így jelenítve meg egy margarétás rétet a körmeimen. Alapnak az új kedvencemet használtam a Lovely St. Tropez zöld lakkját használtam,majd erre kerültek a virágok sárga és fehér lakkal a virágok, melyeket pontozóval készítettem. A fehér lakkal volt egy kis problémám, ugyanis első alkalommal használtam, és mivel csupa jót olvastam róla, sokkal pigmentáltabbnak képzeltem, viszont elég halvány lett.

Felhasznált lakkok:
S-he 297
Lovely St. tropez Nr. 1
Lovely Classic nail polish Nr. 25




Mi a véleményetek? 

Nézzük meg a többiek munkáját is:




11 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...