Májusi körömkihívás- 3. Hajnalka

csütörtök, május 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments

Sziasztok!

Harmadik állomásához érkezett a kihívás, bár nekem sajnos még csak a második, mert nem volt időm elkészíteni a másodikat, de mindenképpen be fogom pótolni. A mai nap a hajnalka inspirálta a manikűrt készítettem, ráadásul egy olyan technikát választottam, amit most próbáltam első alkalommal. Képek a továbbra kattintva.
Igazság szerint, sosem tudtam, hogy mi ennek a virágnak a neve, de mikor rákerestem már ismerős volt, azonban meglepett, hogy mennyi színben létezik, mert én eddig csak lilát láttam. Mivel a virág színátmenetes, így gondoltam, hogy eljött végre az alkalom, hogy kipróbáljam az ombre technikát. Túlzás lenne az állítani, hogy teljes mértékben elégedett vagyok, de első próbálkozásra szerintem nem rossz. Ti milyen szivacsot szoktatok használni? Én alapozószivacsot vetettem be, de úgy itt be a lakkot, hogy a körmömre alig jutott. Következőleg mással próbálkozok.
Felhasznált lakkok



Remélem, hogy tetszik nektek. Várom a véleményeteket vagy a javaslataitokat, hogy hogyan lehetne szebb a végeredmény. :)

Nézzük a többiek alkotásait:




11 megjegyzés:

  1. Ismét szép manit készítettél! :-)
    Azt pedig nagyon sajnálom, hogy ilyen kevesen csatlakoztatok ehhez a kihíváshoz, mert nagyon szeretem nézegetni az elkészült alkotásokat! Mindig rácsodálkozom, hogy ugyanaz a téma mennyire más megoldásokra inspirálhatja a lányokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóri! :)
      Igen, én is sajnálom, hogy nem vagyunk túl sokan. :( Ez a legjobb az egészben, hogy mindenki más oldalról közelíti meg a témát. :) Mindig olyan izgatottan várom, hogy vajon a Lányok mit alkottak. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én sima mosogatószivacsot szoktam használni. :) Próbálkoztam egyszer sminkszivaccsal, de katasztrófába fulladt. :D

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Következőleg kipróbálom azzal. :) Én is megszenvedtem vele, mert felszívta a lakkot, a körmömre nem jutott, aztán raktam rá sok lakkot, de úgy meg már túl sok volt, nem volt átmenet, meg a szivacsból kis darabok maradtak a körmömön. :( Azt még "jó" volt lehalászni. :D

      Törlés
  3. Szép lett, nagyon tetszenek ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Elíz! :) A Catrice az egyik kedvenc lakkom. :) Szépen fed és meglepően tartós is. A Maybelline esetében már vannak problémák pigmentáltság terén. :(

      Törlés
  4. Nem szeretem a lilát, de ennek nagyon szép színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy! :) Köszönöm és nagyon örülök, hogy neked is elnyerte a tetszésed! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...