Májusi körömkihívás- 4. Pipacs

kedd, május 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Sziasztok!

A májusi körömkihívás mai témája a pipacsok,így innen merítettünk inspirációt. Ehhez a témához mindenképpen nőies, "kedves" maikűrt képzeltem el,így ezt igyekeztem megvalósítani.
Ezen a héten egyértelmű volt, hogy a piros szín fogja a főszerepet játszani, így három körmömet pirosra festettem, majd a gyűrűs- és a középső körmömre nude alapot készítettem és erre festettem pipacsokat. Szerintem nagyon egyszerű, de mutatós lett a végeredmény.
Felhasznált lakkok



Mit gondoltok a mai manikűrről?

Ági


Nézzük meg a többiek munkáját is: 







14 megjegyzés:

  1. nagyon szuper lett! egyre szebbek a mintáid! gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! El nem tudom mondani, hogy ez mennyire jól esett! :) Nagyon örülök, hogy javuló tendenciát mutatok. :) Továbbra is igyekszem. ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni! :) Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik! Szép lett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nekem is tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Örülök,hogy tetszik! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik, mindig olyan szép manikűröket készítesz :)
    Blog sale van nálam, ha gondolod nézz be :)
    http://www.beautylamourblog.blogspot.hu/2014/05/blog-sale.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...