Májusi körömkihívás- 6. Rózsa

péntek, május 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Sziasztok!
A mai nappal elérkeztünk a májusi kihívás utolsó fordulójához(illetve nekem még van pótolni valóm), így a mai témánk a rózsa. Amikor megláttam a kiírást ez volt az egyik téma, amit a legjobban vártam, és már jó előre ki is találtam, hogy mit fogok készíteni, így nem okozott fejtörést, hogy mi is legyen, ráadásul izgultam is, mert két technikát ötvöztem. Képek a tovább gombra kattintva.

Mindenképpen nyomdázni szerettem volna, és ennek az egyik oka az volt, hogy mióta megérkezett a Pet'la lemezem, nagyon szívesen nyúlok érte, mert nagyon könnyű használni és mutatós a végeredmény. Nem tagadom, a rózsa minta az egyik kedvencem, már nem is tudom, hányszor használtam. Szerettem volna egy kicsit érdekesebben megoldani, így a minta színátmenetes lett. Nekem nagyon tetszik a végeredmény,főleg a hüvelykujjamon, hiszen a méret miatt ott látszódik leginkább az átmenet.
Felhasznált körömlakkok és nyomdalemez





Kíváncsian várom a véleményeteket! :)

Nézzük meg a többiekét is:




14 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! :) és milyen különleges az átmenettel. a Petla lemezekről pedig ez a rózsás minta szintén annnnnnyira jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szerintem is nagyon jó ez a minta. :) És használni is szuper, még kezdőként is boldogulok vele. :)

      Törlés
  2. Csodás, imádom ezt az átmenetet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon örülök neki. Köszönöm. :)

      Törlés
  3. ez a kedvencem.olyan szép az átmenet a fehér alap és a rózsák!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon köszönöm! :) Nagyon jól esik ez tőled! :)

      Törlés
  4. tetszik a blogod :) mostantól olvaslak:) fel is íratkoztam hozzád :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen. :) Megtisztelő a feliratozásod, remélem ezután is tudok számodra érdekes és hasznos olvasnivalóval szolgálni. :)
    Megyek, benézek hozzád. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...