Pet'la Plate- Az első magyar körömnyomda lemez

péntek, május 02, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok! 

Ma az első hazai körömnyomdáról hoztam egy kis beszámolót. Petra, a Pet'la Plate lemezek megálmodója lehetőséget adott arra, hogy kipróbáljam az egyik lemezt. Nagyon ürültem, mivel egyszer próbálkoztam már körömnyomdával, de mivel csak egy olcsóbbat mertem elsőre venni és az nagyon nem jött be, így ezidáig nem mertem újra próbálkozni. Az első nyomdázásomról a tovább után láthattok képeket.
Az órás lemezt kaptam meg tesztelésre, szerintem nagyon szép minták vannak rajta. Nagyon hamar megérkezett, hétfőn írt Petra, hogy elküldte, kedden már itt is volt. Rögtön kibontottam és csak ámultam, hogy milyen szép. Sajnos nem tudtam rögtön nyomdázni, mivel a régi nyomdázóm már nem volt meg, így eBay-ről rendeltem egyet, és legnagyobb örömömre nagyon hamar meg is érkezett. Petra ebben is a segítségemre volt, ugyanis leírta nekem, hogy milyet ajánl. Mivel ezt a típusú nyomdázót már nézegettem korábban is, nem gondolkodtam sokat a rendelésen. Amíg nem ért ide a nyomdázó kicsit úgy éreztem magam, mint egy kisgyerek, akit beültettek az édességboltba, de nem ehet édességet. :D
De végre ideért, így ki is próbáltam. Gondoltam, hogy bárhogy is sikerül az első nyomdázás, megörökítem, hogy akik eddig nem nyomdáztak, lássák, hogy mire is számíthatnak.
Először csak a gyűrűs és a mutató ujjamra szerettem volna, de úgy megtetszett, hogy végül került az össze körmömre minta. Elsőként a gyűrűs ujjamra nyomdáztam, ott látszik is, hogy nem mertem annyira odanyomni, így nem lett olyan jó, de a kisujjamon szerintem már nagyon szépen sikerült.


Ezentúl biztos, hogy nem fogok félni ettől a technikától, ez a lemez nagy bátorságot adott nekem. Itthon pedig finoman jeleztem, hogy szülinapomra örülnék 1-2 lemeznek. :)

A Pet'la Plate lemezek vásárlásáról minden információt megtaláltok a facebook oldalukon, amit ITT találtok. Érdemes like-olni az oldalt, mert folyamatosan friss információkkal lát el minket Petra, valamint játékok is szoktak lenni. ;)

Mit gondoltok az első nyomdázásomról? Ti szoktatok nyomdázni?

Ági 

8 megjegyzés:

  1. milyen nyomdázót rendeltél és kitől? tudnál linket adni? én is szeretnék lassan belevágni. már annyi mindent kipróbáltam, de hozzád hasonlóan a nyomdázásra csak egyetlen gyenge próbálkozásom volt, ami leginkább kudarcba fulladt... köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyomdázót eBay-ről rendeltem, innen: http://www.ebay.com/itm/390744533283?var=660199791458&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      De vigyázz, mert jó eszközökkel könnyű rákapni. :D Két nap alatt már kétszer nyomdáztam. :D

      Törlés
  2. Nekem csak papíron megy: D igaz én is kezdésnek gagyibb lemezt vettem de még kitartok valószínű én vagyok még hozzá ügyetlen, a Tiéd elsőre nagyok jól néz ki. Majd egy Moyou nyomdalemezt is szeretnék ha végre elérhető lesz itthon amit kinéztem. Amúgy Petra lemezei is fantasztikusak, majd rendelek később onnan is: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik a többi lemez is. :) És rájöttem, hogy nagyon nem mindegy, hogy milyen a lemez, mert kipróbáltam a régi lemezemet az új nyomdázóval és így sem működik, szerintem nem elég mély a minta. Én is nyomdáztam papírra is. :) Tegnap délután úgy nézett ki az íróasztalom, mint egy ovis asztal, csak tinta helyett körömlakkal nyomdáztam. :D

      Törlés
  3. Nagyon jó lett elsőre :) Én szeretem ezt a technikát, több éve már próbáltam, de akkor nagyon béna voltam hozzá. Aztán egyre több infóm lett a témában és egyre jobb eszközöket szereztem be, így már sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, nagyon fontos, hogy milyen eszközeink vannak, mert ha nem jó elveszi a kedvünket a nyomdázástól, pedig milyen jó móka. :) Én sajnálom, hogy nem próbálkoztam vele újra már hamarabb. :)

      Törlés
  4. szerintem nagyon jó lett. tetszik ez a rózsa minta.én is ezt próbáltam ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Láttam a "próbálkozásodat" és finoman szólva is leesett az állam. :) :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...