Schwarzkopf Professional BC Hair Therapy bemutató

péntek, május 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sziasztok Lányok!

Akik követnek Facebookon vagy Instagramon, már láthatták, hogy tegnap részt vehettem a Schwarzkopf Professional BC Hair Therapy bemutatóján, melyet a márka termékcsaládjainak megújulása kapcsán rendeztek. Mióta megkaptam a meghívót, nagy izgalommal vártam ezt a napot, ugyanis nekem ez volt az első rendezvény, amire meghívást kaptam. Ez úton is nagyon szépen köszönöm a Schwarzkopf Professional munkatársainak a meghívást. Hogy miről is volt szó, a tovább gombra kattintva elolvashatjátok, illetve néhány képet is láthattok.

Amikor megérkeztem, már néhányan várakoztak az épület előtt annak ellenére, hogy esett az eső. Vártunk még néhány percet, mikor már többen lettünk és  együtt mentünk be. Már vártak minket, s mindenki kapott egy dossziét, benne a tájékoztatókkal. Miután mindenki elfoglalta a helyét, kezdődött is a bemutató.
Arra számítottam, hogy majd csak a termékekről lesz szó, de nagy örömömre, ennél sokkal témát érintettünk. Megismerhettük a márka történetét, hogy hogyan jutottak el a mai szintre, mi volt a kitűzött cél, valamint  volt szó a haj felépítéséről és a termékek hatékonyságát mérő vizsgálatokról is. Céljuk nem volt más, minthogy olyan professzionális termékeket kínáljanak a számunkra, amelyek használatával a hajunk tökéletesen természetes állapotba kerül, azaz olyan lesz, mintha semmilyen káros hatás nem érte volna. Számomra nagyon érdekesek voltak a termékek hatékonyságát mérő vizsgálatok is, bár ez valószínűleg a műszaki beállítottságomnak is köszönhető.

Ezek után megismerkedhettünk minden termékcsaláddal és az őket alkotó termékekkel. Őszintén szólva engem lenyűgözött, hogy az előadást tartó fiatalember minden egyes termékről tudott mindent, nagyon profi volt. Az előadás közben minden termékből körbeadtak 1-1 darabot, így meg tudtuk nézi a termékek állagát, valamint az illatát is megszagolhattuk. 

A  termékcsaládok(a leírásokat a kapott sajtóanyagból másoltam ki a pontos információk érdekében):

"BC HAIRTHERAPY REPAIR RESCUE – Szerkezetfeltöltés igénybevett haj számára. Magas koncentrációjú proteolipidet tartalmazó formula intenzíven lezárja a hajvéget és segít visszaadni a belső hajszerkezet természetes erejét és rugalmasságát. A mélyen tápláló hajsamponja magas újjáépítő teljesítménnyel rendelkezik.
BC HAIRTHERAPY COLOR FREEZE – Hajszínvédelem a színkezelt haj számára. Az aktív sziloxán polimernek köszönhetően filmréteg képződik a haj felszínén, amely bezárja a színpigmenteket, így hosszantartó, intenzív hajszínt kapunk. A Gloss hajfény szérum fokozza a ragyogást és csökkenti a haj töredezettségét.
BC HAIRTHERAPY MOISTURE KICK – Nélkülözhetetlen hidratálás minden hajtípusra. A hialuronsav származékkal optimális hidratálást nyújt a hajszerkezetnek, szabályozza annak nedvességtartalmát. A hidratáló balzsam sejtszinten fejti ki hatását, segít a haj kiszáradása elleni védelemben.
BC HAIRTHERAPY TIME RESTORE – Szerkezet újjáépítés az érett és törékeny haj számára. A Q10 és a tápláló hatóanyagoknak köszönhetően segít eltüntetni az öregedés jeleit, fokozza a keratin termelését, visszaállítja a haj rugalmasságát és ellenállását. A szerkezet újjáépítő szérum „fiatalos lendületet” ad a hajnak.
BC HAIRTHERAPY VOLUME BOOST – Elengedhetetlen a vékonyszálú hajra. A szilikon mentes formulával azonnal látható volument, telt hajérzetet ad. A hajhab kezelhetőséget, telt érzetet és fényes hajat nyújt. Egyszerre ad tartást és volument a frizurának.
HAIR ACTIVATOR – Aktiváló hatás az elvékonyodó, ritkuló hajnak. Taurin és bíbor kasvirág összetevőivel serkenti a hajnövekedést, miközben tápláló energiával látja el a hajhagymákat."

Egy hajmodell segítségével bemutatták a személyre szabott szolgáltatást, így csillogó, puha és egészséges hajjal állhatott fel a székből. 


Az előadás után, még beszélgettünk egy kicsit a lányokkal és a szervezőkkel, valamint körbejártam a bemutatótermet, és megnéztem a kihelyezett termékeket.






Nagyon jól éreztem magam, sok hasznos információval gazdagodtam. Köszönöm szépen még egyszer a meghívást! Nem tagadom, jól elfáradtam mire hazaértem(120 km-re lakom Budapesttől), de a hazaút is jól telt, mivel az út egy részét djkaty-vel tettem meg és elég hamar megtaláltuk a közös hangot. :)

Ti ismeritek/használjátok a Schwarzkopf Professional BC termékeit?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok, biztos szuper élmény lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi. :) Igen, nagyon jó volt. :) És olyan izgatottan vártam, hogy a lányokkal is találkozzak. :)

      Törlés
  2. Az enyhe kifejezés, hogy megtaláltuk a közös hangot, én úgy emlékszem, hogy megállás nélkül csacsogtunk :-D Örülök, hogy megismertelek, és jó kis összefoglalót írtál :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Finoman fogalmaztam, hogy ne gondolják azt a lányok, hogy nekünk be nem áll a szánk. :D Én is nagyon örülök, hogy megismertelek, és remélem, hogy nemsoká' újra találkozunk. :)

      Törlés
  3. De jó, érdekes és tanulságos lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon érdekes volt, képtelen voltam minden információt megjegyezni. :)

      Törlés
  4. Hű biztos nagyon szuper volt. :) Örülök hogy meghívtak. :) Kicsit irigykedem, de főleg a társaság miatt, jó lett volna újra veled és Katyékkal is találkozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Anna! :) Nagyon jó volt a társaság, örülök, hogy végre találkozhattam a lányokkal, ha már az áprilisi blogtalit kénytelen voltam kihagyni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...