Colourful nailart challenge- Cukorka színek

szombat, május 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 28 Comments


Az előző kihívást nagyon élveztem, így úgy gondoltam mikor megláttam Thimmyke felhívását erre a kihívásra, gondolkodás nélkül jelentkeztem. Nagyon tetszenek az állomások, remélem, hogy nektek is tetszeni fognak az elkészült manikűrök. Első állomásunk a cukorkaszínek, így ezt láthatjátok ma. Képek a tovább gombra kattintva.

Őszintén szólva amennyire jó, hogy ennyire kötetlen az állomások témája(hiszen csak a színcsoportok vannak megadva), annyira sokáig tartott elkészíteni ezt a manikűrt. Több változatot is készítettem, volt amit le sem fotóztam, már mostam is le, mert nem tetszett. A végső befutó nekem nagyon tetszik, nagyon tavaszias lett. Zöld alapra rózsaszín pöttyöket készítettem, oly módon, hogy a köröm végéhez közeledve csökken a pöttyök mérete és száma is.
Felhasznált lakkok:
Avon nailwear pro+ Pink Creme
S-he 253


Mit gondoltok? Ti milyen manikűrt készítettetek volna?

Nézzük meg a többiek munkáját is:




28 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, a lakkok is külön-külön :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, olyan, mint egy olvadt cukorka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, a rózsaszín összefolyt picit, így tényleg olyan. :)

      Törlés
  3. igazán jó párosítás, én nem mertem volna ezt a zöldet bevállalni, de végeredményben jól mutat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy végül elnyerte a tetszésed! :)

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett, illik hozzád: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik neked! :)

      Törlés
  5. Tök jó lett! Tetszik a színválasztás! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  6. Szuper jó lett! Tetszik nagyon a két szín együtt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ez tőled igazán jól esik! :)

      Törlés
  7. először furának tűnt a két lakk egymás mellett , de később a körmödön nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik végül! :)

      Törlés
  8. Irtó jó lett. :) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Jaj, de jó! Nagyon szép színek! És a minta is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judit! :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...