Inspiráció #20

hétfő, június 02, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Sziasztok Lányok!

ÉS! Elérkeztük júniushoz! Hihetetlen, hogy ennyire telik az idő és már itt a nyár. Számomra ez egy nagyon izgalmas időszaknak ígérkezik, helyesebben inkább fárasztónak, ugyanis izgalom csak a hónap végén lesz(bár lehet, hogy csak július első napjaiban), addig pedig a tanulásé a főszerep. Igazság szerint a félelem mellet van egy jó adag "jó féle" izgatottság is. De hagyjuk most inkább a kötelességeket, jöjjön egy kis feltöltődés. Bár az ablakon kinézve nem igazán érzékelhető, hogy milyen hónapba léptünk, ennek ellenére igazi, nyárias képekkel készültem nektek. 
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Milyen tervetek van erre a hétre? :)

Csodás hetet!

Ági



14 megjegyzés:

  1. Az outfit és a heti haj abszolút kedvenc! :) Szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó újra itt látni téged! :) Örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  2. Én most éppen maxixszoknya/maxiruha lázban égek, és ha szembe jön velem egy ilyen kép, azt "égi jelnek" veszem, hogy ideje lenne beszereznem egyet. :D Úgyhogy nekem egyértelműen az outfit a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor megadtam a végső jelet? :) Nekem is nagyon tetszenek, én is keresgélek most, de még nem találtam meg az igazit. :( De nem adom fel. :) Sok sikert a keresgéléshez. :)

      Törlés
    2. Azt hiszem igen. :D Ha esetleg sikerül belefutnod valahol egy szép darabba, mindenképpen szólj! :)

      Törlés
  3. Mindegyik kép stílusos, de az abszolút kedvenc nálam a heti haj és a maxiszoknya! :-) Csak lenne végre már nyár, hogy viselni is lehessen őket...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy nem kell sokat várni a nyári időre. :)

      Törlés
  4. Nagyon jó képek. :) A smink és a nyaklánc a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. :) Volt egy olyan érzésem,hogy a nyaklánc tetszeni fog neked. :)

      Törlés
  5. A heti outfit az abszolút kedvenc nálam! :) Most nyáron biztosan fogok hasonló szettet viselni.
    Sok sikert a vizsgákhoz, együtt érzek veled, mert 24-én érettségi szóbelizem!!
    xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, neked is sok sikert. :)
      Biztos nagyon jól fog állni rajtad egy hasonló szett. Szerintem a te alkatodhoz nagyon illik. :)

      Törlés
  6. A heti kint és a heti +1 az abszolút kedvencem. Jaj,de jó lenne egy ilyen heverészni most, természetesen ezzel a nyaklánccal a nyakamban :-D Mondjuk az első kép ruháiban, csak a fukszia szoknyát korallra cserélném :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) El lehetne ott heverészni egész nap. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...