Inspiráció #22

hétfő, június 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Sziasztok Lányok!

Nagyon sajnálom, hogy ilyen ritkán tudok jelentkezni, sajnos most ennyi fér bele az időmbe, de remélem, hogy ez nem sokáig lesz így. :)  Nagyon feszült időszakon megyek most keresztül, de mikor írtok nekem 1-1 bejegyzéshez, az nagyon sok erőt tud adni, ezért ezt nagyon szépen köszönöm nektek és kérlek titeket, hogy szorítsatok nekem a héten. :) De jöjjön egy kis lazítás, nézzük az e heti képeket. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Milyen tervetek van erre a hétre? :)

Szép hetet!

Ági



8 megjegyzés:

  1. Az a glitteres-strasszos mani valami extra szép O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Sejtettem, hogy tetszeni fog neked. ;)

      Törlés
  2. A mani nekem is nagyon tetszik, de most azokat a kávékat is elfogadnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem csak nekem indult nehezen a hét, a kávé ilyenkor életmentő. :)

      Törlés
  3. Az a manikűr nagyon szép, és a smink is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. A kutymó és a frizura abszolút kedvenc. :P Na meg a fürdő is. :D A mani simán elmehetne menyasszonyi maninak is. Hasonló tornacipőn pedig gondolkodtunk Gergővel, vicces lenne ilyet viselni majd a nagy napon (a messzi jövőben egy távoli galaxisban :D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom az ilyen fiatalos, vagány ötleteket egy esküvőn, örülök, hogy nem vagyok egyedül. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...