Inspiráció #23

hétfő, június 23, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Sziasztok Lányok!

Hihetetlen, hogy milyen gyorsasággal telnek mostanában a napok/hetek, bár ez szerintem most azért érzem így, mert izgalomban nincs hiány. Elég nagy változás várható az életemben, de már nagyon várom az új kihívásokat és lehetőségeket. Múlt héten több jó hírt is kaptam, ezek azért valamennyire feltöltöttek energiával, de itt áll még előttem egy nagy dolog, utána pedig visszatérek gőzerővel. Nagyon hálás vagyok amiért addig is velem maradtok, sőt meglepve tapasztaltam, hogy az átmeneti kevésbé aktív időszak ellenére új feliratkozók is jöttek a blogra, aminek nagyon örülök, és igyekszem is mielőbb meghálálni, hogy itt vagytok. :) 

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Mit csináltok ezen a héten? Megy valaki nyaralni/pihenni? :)

Szép hetet!

Ági



2 megjegyzés:

  1. A héten még vizsgáim vannak, illetve itthon is sok tennivaló van. Nagy lekvárbefőző projektben vagyok és konyhát is festünk. :D Gergővel évfordulónk is lesz nemsokára, szóval nem fogok unatkozni. :D
    Nem is tudok kedvenc képet választani, mind olyan szép. :) Talán a mani és a smink ami nagyon megfogott. :)

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom azt a szívecskés nacit, és a fürdőszobát is!:) Remélem még sok jó hírt fogsz kapni, és minden úgy sikerül ahogy szeretnéd!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...