Júniusi Pixiboxom

szombat, június 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Azt hiszem, nem túlzok, ha azt állítom, hogy ezt a kiadást vártam eddig a legjobban. Ennek talán az is az oka, hogy a legutolsó előfizetési lehetőségnél úgy döntöttem, hogy nem kockáztatok kéthavonta, így erre az évre biztosítottam a Pixibox-ellátmányomat. Aztán mikor jött a hírlevél és megláttam a márkákat... Nagyon izgatott lettem, így nagyon vártam a dobozkámat. Hogy milyen termékek lapultak az én dobozomban, a tovább gombra kattintva elolvashatjátok.


A külső dobozt kinyitva ismét a Piximagazint vehettem elsőként a kezembe, ami most is szuper. Nekem nagyon tetszik ez a kis füzetke, mert igényesen van megszerkesztve, és nagyon jól illeszkedik az adott időszakhoz és a doboz tartalmához. De jöjjön is a lényeg, a doboz tartalma.



La Roche-Posay Hydreane BB krém (15 ml-utazó méret): Én medium színben kaptam (ha jól vettem észre, akkor ez egységes volt), ami nekem most egy kicsit sötét, de nyár végére talán jó lesz, bár nagyon nehezen barnulok. SPF 20 fényvédőt is tartalmaz, nekem ez egy kicsit kevésnek tűnik a forró nyári napokra, de ősz elején talán már elég lesz.

La Roche-Posay Fiziológiás micellás arctisztító(50 ml-utazó méret): Ez volt az egyik termék, aminek a legjobban örültem. Mostanában csak micellás vizet használok a smink eltávolítására, így ezzel együtt 3 fajta is van itthon. A mérete pedig szuper, ha elmegyek néhány napra, így nem kell a nagy flakont cipelni, vagy átöntögetni kisebb flakonba.

La Roche-Posay Anthelios XL ultra könnyű napvédő fluid SPF 50+ (3 ml- minta): Ennek is nagyon örültem, ugyanis most tervezek fényvédőt venni az arcomra, és ez volt az egyik, amin gondolkoztam. Már használtam is, és a fényvédelme nekem nagyon jónak tűnik. Én ezt a szeplőim miatt (sajnos) könnyedén le tudom mérni, hiszen ha nincs fényvédő az arcomon, rögtön nagyon erősek lesznek, így mindenképpen SPF 50-es védelmet biztosító terméket szeretnék venni. Az állaga nagyon folyós, könnyű elkenni az arcon, és gyorsan fel is szívódik. Szerencsére nem vettem észre, hogy az ilyenkor szokottnál jobban zsírosodna a bőröm.

China Glaze körömlakk (14 ml -teljes kiszerelés): Ez volt az egyik márka, ami miatt nagyon vártam ezt a kiadást, de sajnos nem igazán olyan színt kaptam, ami közel állna hozzám. Próbáltam elcserélni Fb-on, de nem tudtam, mert a csere lakk sem tetszett volna jobban, így  nem sok értelme lett volna. Még gondolkozok, hogy mi legyen a sorsa. 1052-es Some like it haute árnyalat érkezett.

Artdeco rúzs (teljes kiszerelés): Azt hiszem, ezzel a rúzzsal viszont nagy szerencsém volt, ugyanis csodás színe van. Én a Perfect Color Lipstick 115-ös árnyalatát kaptam, ami egy csodás nyári árnyalat. Az állaga is szuper és szépen fed.

Olay Essentials Complete Care nappali hidratáló krém SPF 15 UV védelemmel(50 ml- teljes kiszerelés): Még nem próbáltam semmit sem a márkától, de már szemeztem vele. Én az érzékeny bőrre valót kaptam, aminek nagyon örülök, mert a normál/száraz bőrre való szerintem sok lett volna a kombinált bőrömre. Itt is örülök a fényvédelemnek, de inkább borúsabb napokra és őszre tartogatom.

Kérastase Cristaliste termékcsalád (10 ml/10 ml/ 15ml- sampon/balzsam/pakolás minta): Hát ezen a "fiatal haj" elnevezésen csodálkoztam egy kicsit, de az angol leírás szerint hosszú hajra ajánlják, szóval ez pont jó nekem.

Prada Candy L'Eau(1,5 ml minta): Nekem nagyon tetszik, bár egy forró napra szerintem sok lenne, ez az édeskés illat. 

És végül az előfizetői ajándékok:
Artdeco szemceruza fekete színben(teljes kiszerelés): azt hiszem, hogy ez minden sminkfelszerelésben alapkellék, így mindig jól jön. Már kipróbáltam a kézfejemen, és csodás fekete színe és krémes állaga van.

Artdeco szemhéjfesték (teljes kiszerelés): Nagyon izgultam, hogy barna vagy lila színben érkezzen, és szerencsém volt. :) Nagyon szép színe és selymes fénye van. 


Ezek voltak az én dobozomban. A körömlakk színe ellenére is nagyon elégedett vagyok ezzel a dobozzal, és úgy gondolom, hogy az előfizetői ajándékokkal is nagyon jól jártam.

Ti megvettétek ezt a dobozt? Mit gondoltok erről a kiadásról? Miről szeretnétek olvasni a blogon bővebben? :)

Ági

14 megjegyzés:

  1. Úristen! Nekem nagyon nagyon tetszik ez a lakk :) Szívesen cserélek veled egy másik CG-re ami igaz nem Pixis de a készletemben van, és mondjuk hátha neked bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hnap szétnézek a készletemben, és írok mailt: )

      Törlés
  2. Szuper jó lett a bejegyzés :) Én is előfizetője vagyok a boxnak és ennek a kiadásnak is örültem :)

    VálaszTörlés
  3. Ez elég jó kis doboz lett, habár az, hogy a lakkok és a rúzsok sokaknál elég őszies színűek, kicsit elszomorító szerintem, mégiscsak nyár van, én tuti csupa élénk, vibráló színt tettem volna minden dobozba! Így számomra egy kicsit olyan, mintha a megmaradt lakkokat passzolnák el :\

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére a rúzsom elég nyárias, meg lakkokból is láttam nagyon szépeket. Bár tény, hogy amit én kaptam egyáltalán ne nyárias, sőt. De egyébként ha megnézed a Nailland oldalán az akciós CG lakkokat, sokat megtalálsz azokból, ami a mostani Pixiben volt. Igazság szerint engem ez nem igazán zavar, mert attól a minősége ugyanolyan jó, a szín meg teljesen ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik.

      Törlés
    2. Na az mondjuk jó akkor, ha lehet még kapni őket, bár akkor meg nem értem, hogy tényleg mibe került volna akkor mindenkinek valami szép, nyárias színűt küldeni? :) De egyébként a lényeg valóban a minőség, bennem valószínűleg túl sok rossz nyomot hagytak az újságok mellé csomagolt lakkok :D

      Törlés
    3. :D Hát igen, az újságok mellé nem CG-t csomagolnak, bár rászokhatnának. :) Lehet én sem csak a kuponok miatt venném meg. :D

      Törlés
    4. Ági, előfordul, hogy az újságok mellé is 3000,- Ft-os lakkot csomagolnak ! :-) Pl. két hónapja, pont akkor, amikor a Pixiben Artdeco körömlakk volt, az egyik női magazin mellé is ez a lakk járt ajándékba, a legkülönbözőbb, változatos színekben. 5 példányom van abból az újságból ! :-DDDD Imádom a Pixi-csapatot, tetszenek a dobozok (még akkor is, ha egy-egy termék abszolút nem az én világom), de az való igaz, hogy a mostani Chane Glaze és a folyamatosan szereplő Artdeco termékek mind-mind kifutó darabok, sokszor az évjáratot is magukon hordozó limitált szériák megmaradt példányai (pl. a mostani csíkos-csomagolású Artdeco). Azonban ettől függetlenül a termékek még jók, és ha az akciós árakat vesszük, akkor is megvan a doboz ára bőven. (Ezt nem negatív kritikának szántam, csak a tényeket soroltam fel.) :-)
      Marcsi

      Törlés
    5. Bocsánat, rosszul írtam: China Glaze ! :-)))

      Törlés
    6. Teljes mértékben egyet értek veled. :)
      Én is imádom a Pixit, ha nem így lenne, nem fizettem volna elő. :)
      Emlékszem arra, mikor Artdeco lakk volt az újsághoz, szerettem is volna venni, de nálunk csak egy szín volt minden újsághoz, és nem igazán az én színem volt. Máshol meg már elfelejtettem figyelni. Meg nemrég OPI volt, ha jól emlékszem az Instyle-hoz, amiből nálunk már az első napon sem volt(az újságos szerint), pedig direkt néztem több újságosnál.
      Nekem nincs semmi problémám azzal, ha nem a legfrissebb termékek vannak mindig mindenből, hiszen ahogy írtam is, attól, hogy pl. a karácsonyi kollekció része volt, attól még szép és jó minőségű a lakk. A szín pedig teljesen egyéni ízlés kérdése, ezért nem is érzem rossz pontnak, hogy nem pont olyan színt kaptam, amilyen közel áll hozzám. :)

      Törlés
  4. CG lakk és a rúzs is nagyon szép, az olay krémről majd szívesen olvasnék beszámolót, ha elkezded használni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok, listára véve a krém. :) Egyébként nem bírtam várni, és már kipróbáltam. :) Eddig tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...