Májusi kedvencek

kedd, június 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments


Szinte hihetetlen számomra, hogy máris vége a májusnak, hiszen még csak nemrég gyűjtögettem az áprilisi kedvenceket(jó-jó, azt kicsit késve hoztam). 
Néhány napja, mikor  a naptárra néztem, és eszembe jutott, hogy össze kellene gyűjteni azokat a termékeket amiket ebben a hónapban nagyon szerettem és sokat használtam, majdnem el is vetettem ezt a bejegyzést, mert úgy voltam vele, hogy nem is nagyon használtam semmit sem a legszükségesebbeken kívül. Aztán másnap reggel készülődés közben jöttem rá, hogy vannak ám itt újdonságok, amiket nagyon megszerettem, és sokat használtam a hónapban, így jöjjenek most ezek. 

Körömlakkok terén két kedvencem is akadt. Akik követnek facebook-on, már láthatták, hogy rendeltem az asos.com oldalról két Barry M Gelly körömlakkot. Még csak a Grapefruit árnyalatot próbáltam, de azt már kétszer is. Két rétegben csodásan fed, nagyon szép fénye van önmagában is, így fedőlakkot nem is használtam rá, valamint meglepően tartós is, ami nálam nagy szó, mivel mindent ledob a körmöm, de ez a lakk 4 napig volt a körmeimen hajmosás és mosogatás mellett. (Sajnos a szállítással közel sem vagyok ennyire elégedett, ugyanis a doboz, amiben érkezett fel volt bontva és össze volt gyűrődve... Szerencsére megvolt amit rendeltem, de azért ez így mégsem oké!) 
A másik kedvencem, amit szintén többször is viseltem a Rimmel Space Dust Aurora árnyalatban. Nem olyan rég vásároltam, az akciós kosárkában találtam rá, de nem is értem, hogy miért nem hoztam el már hamarabb. Nagyon szépen fed, gyorsan szárad és 3-4 napig szépen meg is marad a körmeimen.

Túl sokat nem sminkeltem májusban, de mivel megérkeztek az eBay-ről rendelt ecseteim, rögtön kipróbáltam őket, és azóta más ecsethez nem is nyúltam. Nagyon puhák, szépen felveszik és leadják a festéket, és szuperül lehet velük satírozni is. INNEN rendeltem. 
Sminkeléskor gyakran használtam az Essence Stay Matt Ajakkrém Velet Rose árnyalatát. Amikor a kiárusításon megvettem és kipróbáltam szomorúan vettem tudomásul, hogy ez bizony nagyon szárítja a számat, ráadásul nagyon ki is emeli a száraz részeket. Szerencsére a tavasz második felében már nem volt különösebb problémám a szám száradásával kapcsolatban, így tettem vele egy újabb próbát, és így már szuper használni. Nagyon kellemes, krémes állaga van és szép színt kölcsönöz az ajkaknak.

Tavaly nyáron már használtam a Nivea zuhanyzás közbeni testápolóját, de most kipróbáltam a kakaóvajas változatot is. A bőrömet nagyon jól hidratálja, könnyű eloszlatni a bőrön és az illatát is szeretem.(Holnap olvashattok róla bővebben, méghozzá egy új sorozat keretén belül.)
Nagyjából 1,5 hónapja kezdtem el használni a Vichy Idéalia Pro szérumot a szeplőim halványítása miatt. Ennyi idő elteltével, már látható hatása is van, ennek nagyon örülök. Persze teljesen nem múltak el a szeplők, de sokkal egységesebb lett az összkép. Az állaga is nagyon könnyű, így nagyon könnyű eloszlatni a bőrön.

Mivel elég hajtós volt a május, főleg az eleje a szakdolgozat leadás miatt, így különösen jól esett egy kis kikapcsolódás. Látogatóban járt nálunk a Párom húga, így csajos estét tartva elmentünk mozizni és a Csajok bosszúja c. filmet néztük. Mindkettőnknek nagyon tetszett, igazán jó kikapcsolódást nyújtó film, és a 1,5 órán át tartó nevetés garantált.

A hónap legolvasottabb bejegyzései:
1. Áprilisi kedvencek
2. Essence Bloom Me Up! Duo Szemceruza teszt
3. Elfogytak #3

Van olyan termék, amit Ti is használtok és szerettek? Nektek mik voltak a kedvenceitek májusban?

Ági

16 megjegyzés:

  1. Nekem is meg van ez a Nivea testápló,de még nem próbáltam ki, jelenleg a Baba kakaóvajas termékét fogom felavatni, ezeket a Niveás testáplót a nagy melegre tartogatom: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már ilyenkor is nagyon jól tud esni, hogy lemoshatom a testápolót. :) Nyárra meg beszerzek egy nagyot. ;)

      Törlés
    2. Van belőle nagy is? Mert akkor én is arra nevezek majd be. Amúgy nem értem, miért nem dobnak piacra valami FRISS illatot, mert a kékjeik ugye nem épp szexi fajták, ez a kakaós pedig bár nagyon finom illat, valahogy nem nyárra való...

      Törlés
    3. Neten néztem, és találtam hozzá árat, úgyhogy elvileg van. Drogériában nem emlékszem, hogy láttam volna, annyira nem figyeltem őket ez előtt. Igen, nem éppen nyári illatok, de nekem ez a kakaós bejön. :)

      Törlés
  2. A Barry M lakknak nagyon szép színe van, nem lesz róla esetleg teszt? Kíváncsi lennék milyen körmökön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem terveztem, de ha szeretnéd, akkor lesz. :) (legalább lesz kifogás, hogy miért kerül ismét ez a lakk a körmeimre :D )

      Törlés
    2. Jó indok rá, engem nagyon érdekelne! :)

      Törlés
  3. Idővel, ha nem lesz ekkora dolog ez a Nivea testápoló, akkor én is kipróbálom. :) Nem tudom, de a legkisebb kiszerelések nálam semeddig se tartanak, de kerül ugyan annyiba, mint a hagyományos. Ami meg nagyobb, pl. az 500ml az már méreg drága egy sima testápolóhoz képest. o.O Szóval én erre rávárok, de kíváncsi vagyok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *** A javítás javítása sem jött össze! :) Csak mert így írjuk helyesen: ugyanannyiba kerül. Talán majd legközelebb! :D

      Törlés
    2. :D Hát igen, tényleg nem a legolcsóbb, viszont a nagy melegben nekem sokkal kellemesebb ezt használni. Van a Baleának saját márkás hasonló terméke, azt még nem próbáltam, de ha jól emlékszem, kedvezőbb az ára(nem tudom,hogy nálatok az kapható-e).

      Törlés
  4. Jaj, de örülök, hogy írtál a Vichy Idéalia Pro szérumról is, mert már szemezek vele egy ideje a pigment foltjaim miatt, de valahogy nem mertem megvenni. Na, de most felkerül a kívánságlista elejére :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is van egy ugyanilyen Ebay-es ecsetkészletem, és a májusi kedvencek között nálam is szerepeltek :D Imádom őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is beváltak. :) Sajnos a kedvenceidet még nem láttam, mert eléggé lemaradtam a blogok olvasásával, de hétvégén igyekszem behozni a lemaradásom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...