Párbaj- Nivea Zuhanyzás közbeni testápoló kakaóvajjal vs. Garnier Ylang Ylang Zuhanyzás Közbeni Testápoló

szerda, június 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Ma egy új bejegyzéssorozat első részét olvashatjátok. Az első összecsapó termékek a zuhanyzás közbeni testápolók közül kerültek ki. Mostanában egyre több helyen találkozni velük és több márka is kiadta a saját verzióját. Hogy melyik kerül ki győztesül az összecsapásból, a tovább gombra kattintva kiderül.

A bőröm a nyár közeledtével egyre kevésbé hajlamos kiszáradni, de azért a kritikus területeken -ami nálam a lábszár és a hát- ilyenkor is előfordul, hogy láthatóan száraz, így nyáron is szükségem van a bőröm ápolására, de amikor már nagyon meleg van, nagyon nem esik jól rendes testápolót használni, mert mindig ragacsosnak érzem a bőröm, és ez a 40 fokkal párosítva minden, csak nem elviselhető. Tavaly nyáron használtam először zuhanyzás közbeni testápolót, és nagyon tetszett benne, hogy nem kell a bőrön hagyni, így nincs elviselhetetlen ragacsos érzés, csak hidratált bőr. De most nézzük a mai versenyzőket.

Csomagolás
Nivea: fehér nem túl kemény, de nem is túl puha műanyag (ez nekem azért nagyon fontos, mert így könnyű kinyerni a terméket) Fejjel lefelé tárolandó,ezért a termék mindig a kinyomónyíláshoz folyik, így mikor már kevés van benne, akkor sem kell annyira küzdeni vele. A folyós állaga miatt  a kupak lecsukásakor általában egy kevés termék ott marad, és ez sem látvány, sem higiénia szempontjából nem túl előnyös.
Garnier: nekem ennek a csomagolása egy kicsit jobban tetszik a friss zöld színével. Kicsit keményebb műanyag, mint a Nivea esetében, de nem gondolom, hogy probléma lesz a termék kinyerésével, amikor kevés lesz benne. Ebben az esetben a kupak kisebb, így nem tud annyi termék megragadni alatta, viszont nedves kézzel nem mindig a legkönnyebb kinyitni, de megszokható.


Kiszerelés
Nivea: 250/400 ml
Garnier: 250 ml

Ár
Nivea: 250 ml-es ára ~1399 Ft, a 400 ml-es ára ~1899 Ft
Garnier: 250 ml-es ára ~999 Ft (eddig csak a Müllerekben találkoztam vele)


Állag
Nivea: folyós, vizes állagú testápoló, így a vizes bőrön nagyon könnyű eloszlatni és könnyű lemosni.
Garnier: sűrűbb krémről van szó, amiről azt gondolhatnánk, hogy akkor biztos táplálóbb is, de ebben az esetben ez az állag szerintem kevésbé szerencsés, mert a nedves bőröm felszínén könnyen egészben elcsúszik a krém, de nem megoldhatatlan; lemosni is nehezebb, mint a Niveát.

Illat
Nivea:  nagyon kellemes lágy illata van, nem A tipikus Nivea illat, de valamennyire az is felfedezhető benne. A bőrömön is megmarad az illat néhány órán át.
Garnier: nagyon finom, virágos illata van, a bőrömön 1-2 órán át érezhető.

Hidratálás
Nivea: nyári időszakban (nekem) elegendő 1-2 naponta használni.
Garnier: kevésbé hidratálja a bőröm, mint a Nivea, ha ezt használom, minden nap kell használni, de így esti használat után reggelre száraz a lábszáram.

Összegzés
Nivea: könnyen eloszlatható, finom illata van, ami a bőrön is megmarad. Hidratáló hatásával is elégedett vagyok, nyárra tökéletes a bőrömre.
Garnier: az illata egy kicsit jobban tetszik, mint a Niveáé, de nehezebben tudom eloszlatni a bőrömön és hidratálásban is alulmarad. Árban kedvezőbb, így azoknak tudom ajánlani, akiknek nem igazán hajlamos kiszáradni a bőrük, de szeretnének egy kis plusz ápolást és jó illatot.
(Télen nekem mindkettő kevés lenne hidratálásra, de nyárra az én bőrömnek elegendő ennyi.)

A nyertes: Nivea Zuhanyzás közbeni testápoló kakaóvajjal

Próbáltatok már valamilyen zuhanyzás közbeni testápolót? Nektek mennyire vált be?
Szeretnétek, hogy legyen Párbaj sorozat? :)

Ági

8 megjegyzés:

  1. Még nem próbáltam zuhanyzás közbeni testápolót, de azt hiszem itt az ideje. :D Mindkettő szimpi, az illat miatt talán a Garnier egy picit jobban. :) Köszi, hogy írtál róluk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha illat alapján kellene választani, akkor én is a Garnier-re szavaznék, de sajnos most még nem hidratálja eléggé a bőröm. :( Talán nyár közepére jó lesz. :)

      Törlés
  2. Köszi a bejegyzést ! :) Nekem a Nivea van meg, de még nem jutottam el a kipróbálásáig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, hogy neked mennyire válik be. :)

      Törlés
  3. Nekem mindkettő meg van, de a Garniert jobban szeretem az illata miatt, nekem a másik van meg, nem ugrik be a neve, de nagyon kellemes nyári illata van :) De mindkét márka testápolóját szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szaglásztam azt is, nem is volt könnyű dönteni. :) Finom mindkettő. :) Örülök, hogy neked elég a Garnier hidratálása. :)

      Törlés
  4. Köszönöm ezt a bejegyzést, ezek szerint ma a Müllerben az egyik célom a Garnier-féle tusolás közbeni krém lesz :-) Remélem, bejön majd az illata, mert a Niveával eddig az illatok miatt nem próbálkoztam, ugyanis egyik sem igazán az én világom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam adni egy jó tippet. :) Remélem, hogy találsz neked tetsző illatot. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...