Sigma másolat eBay-ről

csütörtök, június 12, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments


Nagyjából két hónapja ismét beadtam a derekam egy kis ecsetrendelésre. Már régóta nézegettem ezeket az ecseteket és mivel az ára sem volt rossz, így gyorsan meg is rendeltem. Már több, mint egy hónapja használom őket, így már sikerült kiismerni, így a tovább gombra kattintva el is olvashatjátok a tapasztalataimat.
Képek alapján úgy láttam, hogy ez a szett a Sigma Precision Kit másolata, így ennek megfelelően 4 db ecsetet találunk benne. Ami számomra a kicsomagolásnál meglepő volt, hogy nagyobbak, mint amire számítottam. Az ecsetek leírásánál a fenti képen fentről lefelé haladok.
1. Pufi, ferdén vágott ecset. A szőrei nagyon puhák. Elsősorban por állagú szemhéjfesték felvitelére használom, nagyon jól veszi fel és adja le a festéket, ráadásul a ferdén vágott vége miatt a "külső v"-ben is szuper használni.
2. Ettől az ecsettől nagyon tartottam, hogy mire fogom én ezt használni. Pedig ha tudtam volna, hogy ilyen jó lesz, ezt vártam volna a legjobban. Ennek a szálai sokkal merevebbek, de így is nagyon puha. A szálak kúpos formára vannak vágva. Ez az ecset nagyon jól használható krémes állagú termékekhez, így a bőrhibákra fel lehet vinni vele a korrektor, valamint krémes szemhéjfestékhez is szuper. Én sokkal jobban szeretem ezzel felvinni a Color Tattoo-t, mint kézzel.
3. Ez az ecset nagyon hasonlít az elsőhöz, annyi különbséggel, hogy nem ferdére vannak vágva a szálak. Nagyon puha, így nagyon kellemes használni. 
4. Ez az ecset teljesen egyenesre van vágva, én leginkább a szem alá felvitt korrektor púderrel való fixálására szoktam használni. Ez is nagyon puha és jól felveszi és leadja a por állagú festéket.
Az ecseteken kívül nekem a borítékban volt még egy kis szemöldökfésű is. Nem tudom, hogy ezt ajándékba szánták, vagy véletlenül került bele.


Nagyon elégedett vagyok ezzel a szettel, minden fillért megér! Mióta megérkezett, szinte más ecsethez nem is nyúltam(az arcra való ecseteken kívül). Az ára nagyon kedvező ~1200 Ft kürül vettem ingyenes postával. Én INNEN rendeltem.

Ti hol szoktatok ecseteket venni? Szoktatok ecsetet rendelni eBay-ről?  Ez a szett megvan nektek? 

Szép napot!

Ági

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ecsetek! Gondolkodtam én is ezeknek a rendelésén, de végül csak 5 darabos blending brush csomagot rendeltem. Lehet később ezt is beszerzem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg azon gondolkozok, amit te szereztél be. :D Bár azon is nagyon gondolkozok, hogy megrendelem a teljes szettet, így a kicsi ecsetekből lenne duplán, nem kellene mindig azt lesni, hogy melyik tiszta. :)

      Törlés
  2. Jó kis ecsetek ezek, én is gondolkodtam rajta hogy kellene vennem pár újat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ecsetből sosem elég. :D Ennyi pénzért meg főleg megéri, sőt most néztem és kb. 600 ft-ért is találtam ilyen szettet. Nem tudom, hogy az minőségre milyen, de nagyon hasonló volt kép alapján.

      Törlés
  3. De szuper kis ecsetek :) Én is most tervezek az ebayről ecsetet venni, de még hezitálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezeket bátran merem ajánlani. :) Főleg ennyi pénzért! Szerintem kiváló ár-érték arányban.

      Törlés
  4. Nagyon szemezek egy ideje már én is ezekkel az ecsetekkel, azt hiszem itt az ideje megrendelni őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokáig nézegettem őket, de végül nem bántam meg, illetve azt igen, hogy nem rendeltem hamarabb. :) Remélem, hogy neked is be fognak válni. :)

      Törlés
  5. Ó én az ecsetekkel hadilábon állok, de szeretnék majd beszerezni! :) Jó szettnek tűnik amit rendeltél! xoxoYvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy éve még nekem is csak 2-3 db-om volt. :D Azóta ezt sikerült megsokszorozni. :D

      Törlés
  6. Én rendeltem ecseteket, nem tudom, hogy Te mennyi idő alatt kaptad meg, én május 10.-e óta várom és június 17-ig meg kellett volna érkezzen... írtam az eladónak is, de azt írta, hogy van hogy sokat rendelnek és belassul a szállítás, így 50 munkanapot is (!!!) várhatok rá... most tartok a 32. napnál, és már nagyon tele van a tököm az egésszel :( de azaz érdekes, hogy évek óta eBayről vásárolok és minden megérkezett eddig... csak ez nem, a legnagyobb értékű cuccom. Én amúgy 10 db-os Sigma ecset szettet vásároltam, ezek is benne vannak, de plusz 1-1ecsettel kivan bővítve a csomag. az egész 2900 Ft volt, szóval igazán megérte volna, ha meg is kaptam volna. Májusban volt a születésnapom, és az ajándék pénzből rendeltem meg... jó kis ajándék :(
    nem tudom, hogy megkapom-e még, de újra rendelem másik eladónál... pedig ha valaki, akkor én már tényleg nagyon vártam és várom is ezeket az ecseteket :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog szülinapot, így utólag is. :)
      Sajnálom, hogy még nem érkezett meg. :( Nekem is volt olyan, hogy lassan érkezett meg egy csomagom, írtam az eladónak, kérte, hogy várjak még 1-2 hetet, ha addig se jön meg, írjak és visszautalja a pénzt. Nem jött meg addig, így írtam is, mert ugye mag van szabva, hogy hány napig van lehetőség jelezni a problémát(és én mindig az eBay felé is jelzem, nem csak az eladónak, így biztonságosabbnak vélem). Vissza is utalták a pénzt, erre 1 hét múlva megérkezett, szóval elképzelhető, hogy lassú a posta. Nekem ezek az ecsetek szinte napra pontosan 1 hónap alatt értek ide. Én még nem rendelnék másikat a helyedben, várnék még egy kicsit. Remélem, hogy megérkeznek hozzád hamar, és jók lesznek. :)
      Egyébként én is nagyon gondolkozok, hogy később megrendelem az egész szettet. :) Ecsetekből sosem lehet túl sok. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...