Yankee Candle Tart vélemény + egy kis tipp

péntek, június 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments

Sziasztok!

Ha már ilyen szomorkás idő van, időszerűnek éreztem közzétenni ezt a posztot. Nekem valamiért a nyári forróságban nincs kedvem még a tart melegítésével is emelni a benti hőmérsékletet, de ez az idő tökéletes egy kis bekuckózós, illatos, jó könyves délutánra. Két tartot használtam az utóbbi időben, ezekről olvashattok most.

Aki olvas az utóbbi időben blogokat, azoknak szerintem nem kell bemutatni a Yankee Candle márkát. Sajnos nem túl sok helyen érhető el, így én is elég sokára tudtam kipróbálni őket, mert nem mertem csak név alapján rendelni, de néhány hete a Sweetlandshop jóvoltából kipróbálhattam őket, amit ezúton is nagyon szépen köszönök.
Az illatok elemzésébe nem mennék bele túl mélyen, azonban mindkettőről elmondhatom, hogy nagyon finom, édeskés illatok, de nem túlságosan édes, így nekem nagyon tetszenek.
A kiszerelése szerintem azért praktikus, mert nem kell egyszerre az egészet felolvasztani, elég ha letörünk belőle egy darabot. Én egyszerre kb. a negyedét használtam, és 3-4 alkalom után vettem észre, hogy már nincs illata. Ilyenkor a viaszt el kell távolítani az olvasztóedényből, és jöhet a következő illat. :) Mielőtt először felolvasztottam a viaszt, kibéleltem az olvasztótálkát egy kis darab alufóliával, így amikor már nem tudtam használni, csak meg kellett várni míg megdermed, és könnyedén eltávolítható, ráadásul így könnyen váltogathatóak az illatok is.

Nagyon megszerettem ezeket a kis viasztömböket, biztos vagyok benne, hogy ki fogok még próbálni más illatokat is. Egy Tart® ára 450-500 Ft körül van, így ha azt számolom, hogy elég 12-14 alkalommal, szerintem nagyon jó áron van, ráadásul fél óra égés alatt a hálót teljesen beillatozta, de átterjedt a lakás többi részébe is, így szinte az egész lakásban érezni lehet.
Megyek is bekuckózni, az utolsó kis darab tart alá begyújtok, előveszem a kedvenc könyvem tételeket, így talán könnyebben megy  a tanulás is. :D

Ti próbáltatok már Yankee Candle terméket? Milyen tapasztalatotok van velük? 

Ági

13 megjegyzés:

  1. Milyen jó ötlet ez az alufóliás dolog, eszembe nem jutott volna!:D Nálunk hét ágra süt a nap, úgy, hogy a gyertyás hangulatot most nem érzem át, de biztosan nagyon finomak lehetnek. Sajnos még nem volt szerencsém a Yankee Candle-t kipróbálni, pedig tényleg csábítóak, Katy rendesen elérte, hogy vágyakozzam értük!:D Talán majd egyszer!:) Kellemes tanulást, bár az a kedvenc könyv jobban hangzik azt hiszem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk egész nap be volt borulva, most kezd kisütni a nap. Katy veszélyes :D , megfertőz mindenkit a YC-vel. :)
      Köszi. :) Igen, a könyv sokkal jobb lenne. :D

      Törlés
  2. Tényleg szupi ötlet az alufòliás megoldàs!
    Ùgy làtszik, én mindig a hűvösebb napokon làtogatlak téged, mert nàlunk is borongòsra sikeredett a mai nap. :(
    A tételekhez pedig kitartàst kívànok, már nem lehet sok hátra/előre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy azért ha tartósan jó idő lesz, azért benézel majd. ;)
      Másfél hét múlva lesz a nagy nap. :( Most jól jönne Hermione időnyerője. :D

      Törlés
    2. Természetes, hogy akkor is olvasni foglak! =)
      Ma pedig a technika ördöge is mellém szegődött, és sikerült végre feliratkoznom hozzád, pedig a blogger ezt ezer éve nem engedte meg nekem sehová! Na de most belelendülök, és felkeresek mindenkit, akit nagyon-nagyon szeretek! =)
      Sok sikert a nagy naphoz, ennyi időt már fél lábon állva is ki kell bírnod! Aztán pedig jöhet az öröm-boldogság!!! ;-)

      Törlés
  3. Jujjj ez de jó ötlet! *.*
    A Pink Sands-et imádom. :) Nálam most tavasz óta Vanilla Cupcake illatozik, a tesóm meglepett 4 darabbal, most égetem az utolsót, úgyhogy utána én is rendelek újakat.
    Katy-val az Árkádban végigszaglásztuk az összes illatot a múltkor. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan szoktál rendelni? Én az edigital-on gondolkozok, de valószínű, hogy már nem rendelni fogok, hanem inkább veszek Pesten, ott végig tudom szagolgatni. :)

      Törlés
  4. Nagyon szuper ötlet az alufólia, már régóta szemezgetek ezekkel a tartokkal, úgyhogy már ideje kipróbálnom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy neked is be fognak jönni. :) Örülök, hogy neked is tetszik az ötlet! :)

      Törlés
  5. Imádom a tartokat, nekem örök kedvenc a Clean Cotton, ennél tökéletesebb tisztaságillat számomra nincs :) De a Pink Sands-t is nagyon csípem :) Ez az alufóliás megoldás pedig nagyon jó tipp, szerintem ki fogom próbálni a rendes YC-s melegítőmmel is, mert nagyon sokat szerencsétlenkedek általában mire kipattintom a maradék viaszt:D De nem baj, az illatért megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, megéri a fáradságot, de ha kilehet kerülni, miért is ne. :) Örülök,hogy tudtam tippet adni. :)

      Törlés
  6. Mekkora jó tipp ez az alufóliás módszer :-) Engem amúgy Moon Angel blogján fogtak meg először a Yankee Candle termékek, csak hát azóta hihetetlen mértékben függő lettem, és terjesztem a kórt :-D A Honey Blossom nagy kedvencem, a Pink Sands is kedvenc volt, de azóta próbáltam pár másik illatot, amelyek még nagyobb kedvenccé váltak. Ez ilyen örvényszerűen magába szippantja az embert, na :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezt sem gondoltam volna, hogy Neked tudok újat mutatni :D
      Hát a jót nem nehéz megszokni. :) Alig várom, hogy újakat tudjak beszerezni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...